Recensie Jessica, Den Haag, Doubletstraat 18k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AngeloSalvatore

Vaste klant
106
14/10/21
191
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deel 5. Jessica, de schuchtere deerne


Een paar weken terug wilde ik een dame bezoeken op 18 kamer 2 en meende deze keer dezelfde dame te zien. Ze droeg een bril dus had al vermoedens dat zij het niet was, alhoewel ze toch vaak bezet was.

Zij was het dus uiteindelijk niet maar dat was niet erg want ze zag er wel aantrekkelijk uit en maakte sexy bewegingen voor het raam en stond te showen met haar lichaam.

Kijk, daar houd ik van in plaats van dat de dames of met de mobiel bezig zijn wat ik een enorme afknapper vindt, of de hele tijd kletsen met hun vriendin(nen)/collega(s).

Ze was verlegen en stelde zich niet voor maar glimlachte liefjes naar me.

Pijpen deed ze voortreffelijk en elke keer toen ze even stopte, keek ze eventjes naar me, waarna ze meteen weer doorging.
Ze begon er rustig mee, en bracht er opeens wat snelheid in waar ik zelf van houd.

We hebben slechts een enkel standje gedaan in missio wat me verrassend plezierde.
Ze keek me vaak aan, met een zachte glimlach en diep aankijkend in mijn ogen.

Strelend over mijn hele lichaam tijdens het neuken rolde ze opeens met haar ogen naar boven, haar handen glijdend over mijn borstkas en naar mijn heupen en kont waardoor ik opeens de kracht kreeg om haar sneller te ketsen.

Ze keek me op zo'n manier aan dat het erop leek alsof ze er daadwerkelijk stiekem van zat te genieten en het niet gespeeld was.

Ze kreunde zachtjes en sprak de woordjes:"Oh yes, fuck me" herhaaldelijk uit.

Na afloop vroeg ik haar naam en stelde ik wat vragen om een gesprekje te beginnen.

Toen ik wegliep deed ze van achteren nog mijn jas goed. Bij de dames waar ik dit heb meegemaakt heb ik altijd wel een goede ervaring gehad en werden dit mijn vaste dames.

Herhaling is erg groot want ik wil meer standjes proberen en kijken waar ze nog meer voor openstaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan