Recensie Jessica, Felina, Zaventem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spuitertje

Wandelaar
53
07/05/22
29
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://felina-massage.be/produit/jessica-massage-erotique/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een heel leuke tijd doorgebracht met Jessica! Ik ben grote fan van zwarte meisjes, met haar had ik nog geen kennis gemaakt, het huis ken ik een beetje. Jessica is een mooie verschijning en heel vriendelijk en naturel. Ik begon uit gewoonte in de regio Frans te spreken tegen haar maar ze spreekt perfect Nederlands ook. Tijdens de douche vooraf kwam ze bij me staan om mij in te zepen en ik haar, was al lekker opwindend. Tonzoenen, lekker pijpen (zc), met ook aandacht voor de ballen. Ik heb haar uitgebreid gebeft, dan condoompje erom en vroeger dan ik wilde klaargekomen in missionaris. Tijdens en nadien nog een leuke spontane babbel en ik tevreden naar huis.
 
Vandaag een heel leuke tijd doorgebracht met Jessica! Ik ben grote fan van zwarte meisjes, met haar had ik nog geen kennis gemaakt, het huis ken ik een beetje. Jessica is een mooie verschijning en heel vriendelijk en naturel. Ik begon uit gewoonte in de regio Frans te spreken tegen haar maar ze spreekt perfect Nederlands ook. Tijdens de douche vooraf kwam ze bij me staan om mij in te zepen en ik haar, was al lekker opwindend. Tonzoenen, lekker pijpen (zc), met ook aandacht voor de ballen. Ik heb haar uitgebreid gebeft, dan condoompje erom en vroeger dan ik wilde klaargekomen in missionaris. Tijdens en nadien nog een leuke spontane babbel en ik tevreden naar huis.
Mag je aan haar kontgaatje komen?
 
Vandaag een heel leuke tijd doorgebracht met Jessica! Ik ben grote fan van zwarte meisjes, met haar had ik nog geen kennis gemaakt, het huis ken ik een beetje. Jessica is een mooie verschijning en heel vriendelijk en naturel. Ik begon uit gewoonte in de regio Frans te spreken tegen haar maar ze spreekt perfect Nederlands ook. Tijdens de douche vooraf kwam ze bij me staan om mij in te zepen en ik haar, was al lekker opwindend. Tonzoenen, lekker pijpen (zc), met ook aandacht voor de ballen. Ik heb haar uitgebreid gebeft, dan condoompje erom en vroeger dan ik wilde klaargekomen in missionaris. Tijdens en nadien nog een leuke spontane babbel en ik tevreden naar huis.
Alleen 1 positie mogelijk ? Bedankt
 
Ik heb haar ook recent bezocht en sex was voor mij ook heel goed enkel geen tongzoenen en dit is voor mij toch een must, dus weet niet of ik nog terug ga.
Moest tongzoenen kunnen zou ik zeker nog terug gaan.
 
kun je met Jessica de afspraak maken via telefoon? ik heb een bericht gestuurd en nog steeds geen antwoord
Zelf sms ik meestal, WhatsApp ook al gebruikt maar volgen ze minder goed heb ik de indruk. Kan gebeuren zeker, ik weet niet hoeveel berichten die op een dag krijgen. Als je belt zal je meteen een antwoord hebben.
 
Ah ok, volgens de commentaren op Youppie geldt dat ook voor Sophie, maar de bazin die de telefoon bedient niet denk ik. Zelf heb ik al jaren de gewoonte in het Frans te sturen of te praten, hoe dichter je bij Brussel komt hoe zeldzamer helaas Nederlands. Maar soms verrast een meisje je dan, zoals Jessica, door wel NL te spreken. Om een afspraak te maken zonder Frans te moeten spreken denk ik dat een bericht in het Frans, Google Translate is echt wel goed, het meeste kans geeft.
 
Tenslotte toch een berichtje gekregen maar met Jessica kun je niet persoonlijk afspreken om een vraag te stellen. Er zijn 2 dames die Nederlands spreken. Eerste indruk in dit salon werken er wel 4 mooie dames.
 
Laatst bewerkt:
Tenslotte toch een berichtje gekregen maar met Jessica kun je niet persoonlijk afspreken om een vraag te stellen. Er zijn 2 dames die Nederlands spreken. Eerste indruk in dit salon werken er wel 4 mooie dames.
Laat ons zeker weten als je geweest bent. Ik kijk uit naar je verhaal!
Je hebt gelijk, prachtige dames in dit salon :)
 
Gisteren een bezoek gebracht aan Jessica op basis van deze reviews.
Beetje mixed verhaal qua ervaring.
Jessica is een jonge meid, intelligent om mee te praten en dus aangenaam in de omgang.
Op gebied van de ervaring zowel positieve als negatieve punten.
Positief: neemt rustig de tijd en dus geen tijdsdruk, veel aandacht voor het pijpen wat ze zeer rustig en gevoelvol doet
Negatief: hangborsten van klein formaat wat ik niet had verwacht op basis van de foto's op de website (je mag ze wel uitgebreid kussen en dat heeft ze ook graag), geen tongzoenen en gewone zoenen zeer oppervlakkig, doucheruimte is gedeeld en tijdens het douchen kwam er dus gewoon een andere dame binnen
Hoewel het een vriendelijke dame is, was er dus zeker geen klik op erotisch vlak en dus geen herhalingsgevaar.

Tijdens het douchen wel twee keer Sandra gezien in de badkamer, is wel franstalig maar zag er leuk uit en waarschijnlijk de volgende om eens te proberen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jessica-exotish-beauty-2.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Top halfuurtje gehad met Jessica.
Leuke mooie zwarte jongedame, toffe babbel, zoenen met tipje van de tong, en een van de betere pijpbeurten zc van de laatste maanden.
Haar flinke schaamlippen goed voorverwarmd met de tong en daarna she on top het cd-tje gevuld.
Bedankt voor de tip hier, collega's, ik heb er een goed adresje bij gevonden op deze manier.
 
Top halfuurtje gehad met Jessica.
Leuke mooie zwarte jongedame, toffe babbel, zoenen met tipje van de tong, en een van de betere pijpbeurten zc van de laatste maanden.
Haar flinke schaamlippen goed voorverwarmd met de tong en daarna she on top het cd-tje gevuld.
Bedankt voor de tip hier, collega's, ik heb er een goed adresje bij gevonden op deze manier.
Veschillende positie ? Mogelijk ? Bedankt
 
Ofwel zijn haar klanten tevreden ofwel maakt men er geen woorden aan vuil. De revieuws hier en de advertenties op Rl zijn dikwijls ongeloofwaardig,als je voor hun staat dan pas ziet je welke prostituee met de advertentie overeenkomt .ik vindt het dikke bullshit als zij 4 klanten per dag ontvangen dat zij daarvan nog genieten.Bij hun is het betalen,erop,eraf en de volgende.Dus mannen dat hijgen en dat ze klaarstomen ?Als je belde voor een afspraak dan kun je al horen aan de stem het is jonge of andere en zij die enkel via bericht willen afspreken doe dat niet.En wat gfe betekent is op deze site niet van toepassing ,dit kan enkel als ergevoelens bij te pas komen.
Als besluit de revieuws hier hebben geen enkele.
 
Ofwel zijn haar klanten tevreden ofwel maakt men er geen woorden aan vuil. De revieuws hier en de advertenties op Rl zijn dikwijls ongeloofwaardig,als je voor hun staat dan pas ziet je welke prostituee met de advertentie overeenkomt .ik vindt het dikke bullshit als zij 4 klanten per dag ontvangen dat zij daarvan nog genieten.Bij hun is het betalen,erop,eraf en de volgende.Dus mannen dat hijgen en dat ze klaarstomen ?Als je belde voor een afspraak dan kun je al horen aan de stem het is jonge of andere en zij die enkel via bericht willen afspreken doe dat niet.En wat gfe betekent is op deze site niet van toepassing ,dit kan enkel als ergevoelens bij te pas komen.
Als besluit de revieuws hier hebben geen enkele.
Wat doe je dan eigenlijk op dit forum?
 
Ofwel zijn haar klanten tevreden ofwel maakt men er geen woorden aan vuil. De revieuws hier en de advertenties op Rl zijn dikwijls ongeloofwaardig,als je voor hun staat dan pas ziet je welke prostituee met de advertentie overeenkomt .ik vindt het dikke bullshit als zij 4 klanten per dag ontvangen dat zij daarvan nog genieten.Bij hun is het betalen,erop,eraf en de volgende.Dus mannen dat hijgen en dat ze klaarstomen ?Als je belde voor een afspraak dan kun je al horen aan de stem het is jonge of andere en zij die enkel via bericht willen afspreken doe dat niet.En wat gfe betekent is op deze site niet van toepassing ,dit kan enkel als ergevoelens bij te pas komen.
Als besluit de revieuws hier hebben geen enkele.
De meeste DVP´s genieten er inderdaad niet van en proberen gewoon voldoende klanten ontvangen. Toch zijn er die er soms ervan genieten. Als er een klik is.
 
Nu... hangt er natuurlijk ook vanaf wie je bezoekt... en voor hoe lang je zelf boekt!
Als je voor 'vluggertjes' gaat... krijg je afwerksex! Zoveel is duidelijk.

Maar... betaalsex heeft nog zoveel meer te bieden hoor!
En... natuurlijk blijf jij de 'klant' en levert zij de 'service' ("SAAS' = Sex-as-a-service')
 
Nu... hangt er natuurlijk ook vanaf wie je bezoekt... en voor hoe lang je zelf boekt!
Als je voor 'vluggertjes' gaat... krijg je afwerksex! Zoveel is duidelijk.

Maar... betaalsex heeft nog zoveel meer te bieden hoor!
En... natuurlijk blijf jij de 'klant' en levert zij de 'service' ("SAAS' = Sex-as-a-service')
Ik wil enkel laten weten dat er dvp zijn die enkel de dag zelf het adres geven enals Je daar komt zij een kamertje huren of een oud huis waar het niet proper is.voor mij denk ik is het veiligste een massage salon,enkel dat je een afspraak niet kunt maken met de gekozen persoon.
Lees eens de advertentie van Line hoe zij een gfe omschrijft,Voor mij echt een juiste beschrijving
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan