Recensie Keyla, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fred in bed

Wandelaar
76
25/08/21
119
28
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3821815-keyla
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag een bezoek gebracht aan Keyla. Hm, dat was niet om over naar huis te schrijven (nu doe ik dat toch nooit over mijn uitstapies), maar ik wil er toch wel iets over kwijt op dit forum.

Allereerst de communicatie: vriendelijk en redelijk snel, behalve bij aankomst toen het om onduidelijk reden langer duurde.

Locatie: Keyla ontvangt in Diemen. Een aantal flatgebouwen bij elkaar. Met behulp van instructies en foto's snel gevonden. Werd wel eerst gevraagd om voor een bepaald flatgebouw te wachten om vervolgens naar een ander gebouw gestuurd te worden. Daar werd ik door Keyla beneden opgehaald.

Kleding: jogging broek, hoodie en fluffy slippers, motief hond. Daaronder zat wel mooie lingerie.

Uiterlijk: Keyla is de dame van de foto's, maar minder glamour. Ik hou van naturel, maar ze had wel iets meer make-up kunnen gebruiken. Wel een lief gezicht. Ze adverteert met "Asian-Latina". Ik vond haar meer Asian dan Latina (Ze spreekt Spaan). Haar lichaam is mooi en strak. Borsten hebben prettig formaat (iets meer dan een handvol), maar zijn wel te ferm. Billen zijn erg mooi. In haar advertentie staat dat ze 1,69 is, maar ik denk een paar cm minder. Ik denk ook dat ze iets ouder is dan de 31 jaar uit haar advertentie.

Binnen in de flat: het is eigenlijk een studio. niets bijzonders.

Discretie: Toen ik aangaf even te willen plassen en douchen, gaf ze aan dat er een vriendin van haar in de badkamer zat. Ik heb wel over zulke praktijken gelezen, maar nog niet meegemaakt. Het bleken twee (best wel lekkere) vriendinnen te zijn o_O. Ik dacht nog "elk nadeel, heb z'n voordeel" en vroeg Keyla of zij ook mee konden doen, ook omdat in haar advertentie staat "with girlfriend threesome Sexparty". Dat begreep ze niet direct, maar toen ik zei "your friends" en naar het bed wees, zei ze "no, they are lesbian". Ik antwoordde nog "I don't mind", maar dat begreep ze niet. Dus na het douchen de twee vriendinnen weer terug in de badkamer. Later begreep ik dat het twee vriendinnen zijn die op bezoek zijn en morgen weer weggaan.

De diensten: Zoenen op de mond en tongzoenen deed ze niet. Tongzoenen kon wel voor €50 extra (via whatsapp al gevraagd), maar heb ik niet genomen. Ik mocht overal aanzitten met mond en handen. Pijpen was vooral aftrekken met haar mond om mijn leuter en aan mijn ballen likken (dat likken was best prettig). Ik ben een routine mens, dus daarna over op beffen. Naarmate dat langer duurde, ontspande ze meer en ging ervan genieten. Vingeren mocht niet, maar over haar klitje wrijven vind ze wel fijn. Sessie afgesloten met cow girl. Best lekker, maar niet veel bijzonders. Wel een type die direct ervan af gaat en doekjes erbij pakt. Na de sex lagen we wat op bed en begon ze mijn borst te strelen. niet veel initiatief van haar kant. Ik heb haar maar aangeboden haar een massage te geven. Dat vonden we beiden wel prettig (zoals eerder aangegeven, heeft ze een mooi strak lichaam en mooie billen).

Tijd: Keyla houdt wel de tijd goed in de gaten. Op een gegeven moment gaf ze aan nog 28 minuten en later nog een keer nog 2 minuten.

Keyla is lief en hoewel je haar wellicht meer zou willen geven, wordt het al met al toch een onvoldoende (ook al rekent ze 'maar' €150 voor 1 uur).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan