WHEM Kimberly, Student beschikbaar, Wijchen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het zou kunnen kloppen wat je zegt, maar dan had ik bepaalde spelfouten wel op meer plekken in de advertentie verwacht. Ik ben er ook erg scherp op altijd.
Meestal probeer ik juist ff te bellen om de dame te kunne spreken. Dan nog steeds kan het een duistere zaak zijn.
Heb geprobeerd de app toe te voegen, maar die is nog niet actief in mijn contacten.
 
Het zou kunnen kloppen wat je zegt, maar dan had ik bepaalde spelfouten wel op meer plekken in de advertentie verwacht. Ik ben er ook erg scherp op altijd.
Meestal probeer ik juist ff te bellen om de dame te kunne spreken. Dan nog steeds kan het een duistere zaak zijn.
Heb geprobeerd de app toe te voegen, maar die is nog niet actief in mijn contacten.
Er staan legio schrijffouten in de advertentie: "Ik ben Kimberly een super geile (één woord) nederlandse (moet met een hoofdletter) jonge dame (één woord) die jou (moet zijn jouw) dromen laat uitkomen". Daarnaast worden er spaties vergeten en hoofdletters geschreven daar waar ze niet horen.
 
Zelf ook niet zo'n ster in dat soort dingen, maar bedoelde meer dat je vaak ziet dat zaken dan net zo opgeschreven worden als ze uitgesproken worden (bijv. dit is een geile meisje). Het echte gebrekkige Nederlands in plaats van verkeerd gebruik van werkwoorden en zo.
 
Zelf ook niet zo'n ster in dat soort dingen, maar bedoelde meer dat je vaak ziet dat zaken dan net zo opgeschreven worden als ze uitgesproken worden (bijv. dit is een geile meisje). Het echte gebrekkige Nederlands in plaats van verkeerd gebruik van werkwoorden en zo.
Snap helemaal wat je bedoelt, dit is een geile meisje, een geile afspraakje etc. Gaat vaak samen met taal en schrijffouten is mijn ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan