Recensie Kung, Sainam Thai Strevelsweg 149a Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marc-010

Wandelaar
35
09/08/21
50
6
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/522879-kung
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Beste wandelaars,

Vanmiddag had ik even zin in een snelle massage met hoogtepunt. Had helaas geen tijd om helemaal naar DH te rijden dus dan maar even rond kijken op Kinky hier in Rotterdam.

Na 2 massage salons gebeld te hebben en niet de dame beschikbaar hadden waar ik naar vroeg. Uit gekomen bij Sainam aan de Strevelsweg. Half jaartje geleden daar een bezoekje gebracht aan Bibi (aardige dame maar niet voor herhaling vatbaar )
Nu gekozen voor Kung. Aardige siliconen voorgevel op de foto's en 33 jaar. (Tel daar maar 10 of misschien 20 jaar bij op)

buiten dat een hele aardige dame met idd grote borsten. Slank figuur. Niet verkeerd.
lees: wel wat ouder.

massage was redelijk, b2b was goed. En het aftrekken was lekker.
Voor en na gedoucht. Zei heeft nog even m'n rug ingesopt.
absoluut geen gehaast. En heel vriendelijk. Had een half uurtje geboekt en stond na 42 min buiten.

leuk om even meegemaakt te hebben, ik ben niet de moeilijkste. Maar niet voor herhaling vatbaar.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben een tijdje geleden bij Sainam geweest. Ik was al een keer eerder geweest, maar toen was de deur dicht en deed niemand open. Dit keer moest ik een uur later terugkomen. Geen al te beste ervaringen, maar ik wilde het toch een kans geven (maar toch een tip: maak een afspraak om teleurstelling te voorkomen). Er was net voor mij een mooie, jonge Thaise dame binnengekomen, maar die was waarschijnlijk nog niet klaar om te werken, want Kung was mijn enige optie. De massage op zich zelf was voldoende, het was ook fijn om haar borsten op mijn rug te voelen, al zijn ze niet echt. Ze had wel last van haar arm, dus wellicht dat ze normaal betere massages geeft. Ik mocht ook nog aan haar tieten zitten tijdens het aftrekken, dus dat was wel een leuk extraatje. Zou het niet erg vinden om weer door haar gemasseerd te worden, maar voel niet per se drang.
 
Beste wandelaars,

Vanmiddag had ik even zin in een snelle massage met hoogtepunt. Had helaas geen tijd om helemaal naar DH te rijden dus dan maar even rond kijken op Kinky hier in Rotterdam.

Na 2 massage salons gebeld te hebben en niet de dame beschikbaar hadden waar ik naar vroeg. Uit gekomen bij Sainam aan de Strevelsweg. Half jaartje geleden daar een bezoekje gebracht aan Bibi (aardige dame maar niet voor herhaling vatbaar )
Nu gekozen voor Kung. Aardige siliconen voorgevel op de foto's en 33 jaar. (Tel daar maar 10 of misschien 20 jaar bij op)

buiten dat een hele aardige dame met idd grote borsten. Slank figuur. Niet verkeerd.
lees: wel wat ouder.

massage was redelijk, b2b was goed. En het aftrekken was lekker.
Voor en na gedoucht. Zei heeft nog even m'n rug ingesopt.
absoluut geen gehaast. En heel vriendelijk. Had een half uurtje geboekt en stond na 42 min buiten.

leuk om even meegemaakt te hebben, ik ben niet de moeilijkste. Maar niet voor herhaling vatbaar.
Waarom was Bibi niet voor herhaling vatbaar?
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/rotterdam/522879-kung
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben ook een keer bij Kung geweest. Massage was prima, lekkere (zachte) borsten waar ik (rustig) aan mocht zitten en uitstekende aftrektechnieken. Ik vind de ingang bepaald niet discreet dus ik zal er niet snel meer komen.
 
Vanmiddag bij Kung geweest.
Lekker ontspannen goedlachse dame.
Ik wilde wat extra en daar kwam €55,- bij.
Ze is niet de knapste of de jongste maar een mooi slank postuur met een lekker kontje en een flinke siliconen voorgevel.
En aan beide mag je voelen/ strelen. Na de massage en body2body heerlijk intiem geweest.
Ook haar oraal verwennen was ze niet vies van.
Na mijn hoogtepunt heeft ze mij nog een kwartiertje met d'r handen gemasseerd.
Naderhand onder de douche waarbij ze mijn rug heeft ingezeept.
Enige wat ik jammer vind was dat ze niet wilde zoenen, en dat ze intiem niet geschoren is
 
Gisterenavond bij Kung geweest, bij het binnen komen was ze al chagrijnig maar omdat er naast haar geen andere dame beschikbaar was ben ik toch maar met haar mee gegaan naar een kamer. Ze was ontzettend afstandelijk ( geen knuffel) en bot.. Ze begon met het masseren van mijn rug.. dat wel heel erg lang duurde en daarna mijn benen.. het duurde lang maar was wel oké.. ik kwam rechtstreeks van mijn werk dus vond het op zich wel lekker maar niet spectaculair en geen zeker erotisch. Uiteindelijk mocht ik op mijn rug gaan liggen en ging ze met mijn bovenbenen verder. Toen ik vroeg of ik haar mocht aanraken reageerde ze snauwerig; beetje en zachtjes billen en borsten ( niet haar kutje). Tijdens het masseren van mijn boven benen ging ze ook over op mijn pik.. daar kwam toen wat beweging in maar zodra ik haar borsten wilde aanraken reageerde ze venijnig, overdreven snauwerig dat ik zachtjes moest doen.. Ik zal eerlijk vertellen dat ik haar amper aanraakte en dat het zeker zacht was.. ( borsten zijn maar voelen ook heel erg onnatuurlijk aan). toen ik haar een kusje op haar wang probeerde te geven reageerde ze helemaal over de top.
Tot nu toe was de naam Sara al een keer over haar lippen gekomen maar nu ging ze helemaal los..: Je bent wel eens bij Sara geweest hé, zei ze.. Daar mocht je zeker wel alles aanraken en zoenen.. Ja zei ik, dat klopt .. daar moest je zeker extra voor betalen.. Nee, zei ik, ik mocht haar overal aanraken, ook haar kutje en zoenen zonder extra te betalen. Ze geloofde dit niet maar ik merkte aan haar reactie dat ze een enorme haat had naar Sara ( die er inmiddels niet meer werkt) Ze ging nog een tijdje zo door en zei, dan ga je toch naar Sara en niet naar mij.. Ik was er helemaal klaar mee en mijn pik ook.. ze zei hatelijk: het lukt zeker niet omdat je me niet mag zoenen, waarop ik zei.. Het lukt niet omdat je ontzettend onaardig ben. Vervolgens heb ik haar verteld dat ze er wel mee kon stoppen want dit gaat hem niet meer worden. Dit weigerde ze en heeft de tijd volgemaakt (maar zonder happy end) Ze was duidelijk boos op me en heeft geen woord meer gezegd. Na het douchen heeft ze de deur open gedaan maar er kon geen woordje meer van af..

Ik had Sainam Thai via e-mail benaderd want tijdens mijn werk kan ik ivm herrie niet bellen. Dit heb ik ook gedaan toen ik afspraakjes maakte met Sara en ook toen ik vroeg of ze nog bij S T werkte... Misschien dat dit hierin een rol speelt want ik ben niet een keer over Sara begonnen.

Kung is niet de knapste en jongste, is slank maar heeft een heel erg gerimpelde buik. Borsten die groot zijn gemaakt en heel erg onnatuurlijk aan voelen. ze heeft wel een heerlijke kont. maar na deze teleurstellende massage begrijp je dat het voor mij niet voor herhaling vatbaar is..
Wat ik nog wel even wil melden: ik heb me keurig gedragen want ik heb respect voor mijn medemens.
 
Laatst bewerkt:
Gisterenavond bij Kung geweest, bij het binnen komen was ze al chagrijnig maar omdat er naast haar geen andere dame beschikbaar was ben ik toch maar met haar mee gegaan naar een kamer. Ze was ontzettend afstandelijk ( geen knuffel) en bot.. Ze begon met het masseren van mijn rug.. dat wel heel erg lang duurde en daarna mijn benen.. het duurde lang maar was wel oké.. ik kwam rechtstreeks van mijn werk dus vond het op zich wel lekker maar niet spectaculair en geen zeker erotisch. Uiteindelijk mocht ik op mijn rug gaan liggen en ging ze met mijn bovenbenen verder. Toen ik vroeg of ik haar mocht aanraken reageerde ze snauwerig; beetje en zachtjes billen en borsten ( niet haar kutje). Tijdens het masseren van mijn boven benen ging ze ook over op mijn pik.. daar kwam toen wat beweging in maar zodra ik haar borsten wilde aanraken reageerde ze venijnig, overdreven snauwerig dat ik zachtjes moest doen.. Ik zal eerlijk vertellen dat ik haar amper aanraakte en dat het zeker zacht was.. ( borsten zijn maar voelen ook heel erg onnatuurlijk aan). toen ik haar een kusje op haar wang probeerde te geven reageerde ze helemaal over de top.
Tot nu toe was de naam Sara al een keer over haar lippen gekomen maar nu ging ze helemaal los..: Je bent wel eens bij Sara geweest hé, zei ze.. Daar mocht je zeker wel alles aanraken en zoenen.. Ja zei ik, dat klopt .. daar moest je zeker extra voor betalen.. Nee, zei ik, ik mocht haar overal aanraken, ook haar kutje en zoenen zonder extra te betalen. Ze geloofde dit niet maar ik merkte aan haar reactie dat ze een enorme haat had naar Sara ( die er inmiddels niet meer werkt) Ze ging nog een tijdje zo door en zei, dan ga je toch naar Sara en niet naar mij.. Ik was er helemaal klaar mee en mijn pik ook.. ze zei hatelijk: het lukt zeker niet omdat je me niet mag zoenen, waarop ik zei.. Het lukt niet omdat je ontzettend onaardig ben. Vervolgens heb ik haar verteld dat ze er wel mee kon stoppen want dit gaat hem niet meer worden. Dit weigerde ze en heeft de tijd volgemaakt (maar zonder happy end) Ze was duidelijk boos op me en heeft geen woord meer gezegd. Na het douchen heeft ze de deur open gedaan maar er kon geen woordje meer van af..

Ik had Sainam Thai via e-mail benaderd want tijdens mijn werk kan ik ivm herrie niet bellen. Dit heb ik ook gedaan toen ik afspraakjes maakte met Sara en ook toen ik vroeg of ze nog bij S T werkte... Misschien dat dit hierin een rol speelt want ik ben niet een keer over Sara begonnen.

Kung is niet de knapste en jongste, is slank maar heeft een heel erg gerimpelde buik. Borsten die groot zijn gemaakt en heel erg onnatuurlijk aan voelen. ze heeft wel een heerlijke kont. maar na deze teleurstellende massage begrijp je dat het voor mij niet voor herhaling vatbaar is..
Wat ik nog wel even wil melden: ik heb me keurig gedragen want ik heb respect voor mijn medemens.
Enig idee waar Sara nu werkt?
 
Ik kom al geruime tijd regelmatig bij Kung. Het is me nooit tegen gevallen. Zodra ze me begint te teasen transformeert mijn pielemuis binnen de kortste keren tot een kanonsloop waar een hengst jaloers op zou worden. Zodra ze haar trektechnieken op me los laat, duurt het niet lang en buldert de ballenpap uit mijn kanonsloop. Ik heb wel een klik met haar, ze is aardig, geïnteresseerd en met haar humor weet ze er een ontspannend uurtje van te maken. Ze masseert trouwens niet onverdienstelijk ze weet wat ze doet.
 
Gisteren stapte ik na een hele, lange tijd dit salon weer eens binnen.

Ik hoopte dat er inmiddels mooie, jonge vrouwen daar werken. Helaas was dat niet het geval. De masseuses waren nog altijd oud en onaantrekkelijk met een paar kilos te veel. Ik raakte van hen totaal niet opgewonden !

Ik verzon een smoes en verliet snel het pand.
 
Oh, ik zei dat ik effe ging pinnen en dat ik daarna direct terugkwam.

Hulpvaardig als die gasten waren wezen ze mij in welke richting ik moest lopen voor de dichtstbijzijnde geld automaat.

Ik knikte dat ik het begrepen had maar eenmaal buiten liep ik bewust de andere kant op 😝.
 
Oh, ik zei dat ik effe ging pinnen en dat ik daarna direct terugkwam.

Hulpvaardig als die gasten waren wezen ze mij in welke richting ik moest lopen voor de dichtstbijzijnde geld automaat.

Ik knikte dat ik het begrepen had maar eenmaal buiten liep ik bewust de andere kant op 😝.
Ik geef in een dusdanig geval gewoon aan dat er deze keer geen dame na mijn smaak bij zit en ga weer weg.
Hoef ik helemaal geen smoes voor te verzinnen.
Dan kan ik later ook nog eens terug komen, als ik met een smoesje wegloop val ik alleen maar negatief op.
 
Half jaartje geleden bij kung geweest sainam. Maar blijkbaar werkt ze niet meer.
Dus nu op de bonnefooi voor volgende week een afspraak met Lin aldaar gemaakt. Is er toevallig al eens iemand bij Lin geweest?
 
Dit is het draadje over Kung.
Als die er niet meer werkt en niemand weet waar zij nu wel werkt kan hij gesloten worden.
Als je vragen over Lin hebt kijk je beter of zij al een eigen draadje hier heeft en zo niet kan je er een aanmaken.
Als je in het thread over dame A vragen stelt over dame B leidt dat niet tot duidelijkheid en transparantie wb. de informatie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan