Recensie Lisa, Sint-Truiden 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

New Weirdo

Wandelaar
56
28/02/23
14
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lisa-3719/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Al een tijdje geleden, maar aangezien ze nu terug actiefis, geef ik toch maar even een review.

Geen lelijk meisje, dat zeker niet. Dd foto's zijn echt van haar. Ze is ook best vriendelijk.

Haar hygiëne? De slaapkamer is in orde, maar de rest van 'r appartement verraadt dat ze niet meteen gemotiveerd is om op te ruimen.

Zoals ik al zei: heel vriendelijk meisje, maar ze lijkt niet te beseffen dat er bij het beroep van prostituée meer komt kijken dan een klant afwerken. Tijd om achteruit te liggen en te genieten van 't beffen, had ze precies niet, want ze herinnerde me er al snel aan dat ik niet lang had.

Bij het neuken ging ze wel voluit, doch vooral met de intentie om mij snel klaar te laten komen. Toen dat gelukt was, zei ze letterlijk "My work is done."

Op het einde vroeg ze toch nog even naar wat ik beroepsmatig zoal deed, waarop ze direct verontschuldigend zei dat ze niet goed begreep waarom ze dat nu gevraagd had. Naar mijn oordeel is dit de foute ingesteldheid: klanten prefereren vaak dat je interesse in hen toont.

Eigenlijk had ik haar daar vriendelijk op moeten wijzen, want ze lijkt wat zelfbeeld tekort te komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan