Recensie Loly, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pm69

Vaste klant
188
25/09/22
144
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4032868-loly
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Slanke natuurlijke look trok mijn aandacht sinds een paar dagen. Geapt. Antwoord gehad. Adres met huisnummer. Ik dacht deze booker gaat mij naar dat nummer laten lopen om vervolgens aan te geven niet aanbellen….

Bleek dus niet zo te zijn. Zit geen booker tussen. Dame is 5-10 jaar ouder dan ze in haar profiel aangeeft. Geen silicone. Kleine wat slappe tieten, maar zoals ze zegt puur natuur. Hygiëne is goed. Dat merk je bij binnenkomst. Schoenen uit! Ze is best enthousiast en zoekt ondanks haar mindere Engels goed contact. Sex was goed, liet zich nemen en ook een beetje gaan.

Als ze besluit terug te komen mag ze mij berichten. Zal dus niet aan mij liggen als ik niet terug ga.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4032868-loly
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden deze skinny milf ook bezocht. Communicatie ging een beetje stroef maar uiteindelijk toch afgesproken toen ik haar aandacht wist te trekken. Foto's komen overeen dus geen verrassingen bij binnenkomst; lange benen, mager, kleine tietjes, prima gezichtje en een paar jaar ouder dan aangegeven. Schoenen gelijk uit ivm tapijt. Snel door naar haar kamer. Vooraf friemelen deed ze niet aan en ze ontweek mijn toenaderingen tot ik haar maar gauw het geld gaf. Tz was ok maar niet diep en gewillig. Snel maar uitgekleed en haar op d'r knietjes gezet. Pijpen kon er mee door maar ook hier niet diep en gulzig zoals ik het graag wil. Condoom erom, zij doggy op het randje van het bed, ik staand erachter en knallen maar. Dit ging stukken beter en kon wel merken dat ze zich liet gaan toen ik wat steviger te werk ging. Uiteindelijk afgepeigerd op bed gaan liggen, haar mondje weer aan het werk gezet en op het juiste moment handmatig laten afmaken. Beetje napraten maar heb het kort gehouden; snel douchen, aankleden en weer de benen genomen. Prima bezoekje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan