Massage, Turnhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan zal u mijn eens moeten vertellen waarom u mijn aanvalt ik vraag alleen maar info stoort u zich eraan u zorg niet de mijne en als u dat kinderachtig vind niet mijn probleem ik verwachte info en positieve reacties maar helaas zijn er die weinig over dat b2b in turnhout en u zei dat ik nooit iets plaatste over dames zoek manon en milena eens op en blaast dan nog eens zo hoog van de toren verdoemenis dat u bent
Dit was een heel opgave om te lezen 😅 Ooit van leesteken gehoord?

Alhoewel we hier niet negatief moeten doen tegenover elkaar, ben je ondertussen al meer dan 2 maand vragen aan het stellen over dit salon. Misschien gewoon zelf eens langsgaan? Iemand moet altijd de eerste stap zetten, soms heb je dan dikke pech maar zo is het nu éénmaal.
 
Dit was een heel opgave om te lezen 😅 Ooit van leesteken gehoord?

Alhoewel we hier niet negatief moeten doen tegenover elkaar, ben je ondertussen al meer dan 2 maand vragen aan het stellen over dit salon. Misschien gewoon zelf eens langsgaan? Iemand moet altijd de eerste stap zetten, soms heb je dan dikke pech maar zo is het nu éénmaal.
Lees je eigen schrijven eens terug 2 maand vragen alvorens commentaar aan het geven over iemands leestekens
 
Ik heb het helemaal in het begin van deze rubriek al gezegd: volgens mij is het een mooie verpakking voor een dure massage gevolgd door een handjob. Best leuk, maar waarschijnlijk elders voor de helft van de prijs ook te krijgen. En neen, ik ben nooit naar een tantra massage geweest, dus misschien vergis ik mij. Maar anderzijds heeft ook niemand het bijzondere van tantra ooit deftig kunnen beschrijven tenzij in zweverige termen waarvoor ik, eerlijk gezegd, bijzonder allergisch voor ben. Al die zweverigheid klasseer ik onder "religie en andere waanzin".
wee mogelijkheden, ofwel heb je een probleem met de zaak in kwestie, omdat je er niks goed over kan zeggen, terwijl je dan wel reclame maakt over andere zaken, dan noem ik dan belangenmenging. Zeker als moderator die neutraal hoort te zijn. Ofwel ken je geen kl...ten over tantra, en dat is ook een realiteit als ik je commentaren lees! Misschien eens informeren wa tantra precies is om dat te vergelijken met een handjob in een bv thais salon!!!! En zeker voordat je commentaar levert...... En nogmaals....... een moderator hoort neutraal te zijn...... dus heel goed bezig BigBenny!!! Ik ben een échte tantra liefhebber..... en ik kan je verzekeren dat deze zaak een van de betere is in de provincie Antwerpen!!
En nee ik heb niet te maken met body 2 balance voordat je die kogel afschiet!
Prettige dag verder......
 
wee mogelijkheden, ofwel heb je een probleem met de zaak in kwestie, omdat je er niks goed over kan zeggen, terwijl je dan wel reclame maakt over andere zaken, dan noem ik dan belangenmenging. Zeker als moderator die neutraal hoort te zijn. Ofwel ken je geen kl...ten over tantra, en dat is ook een realiteit als ik je commentaren lees! Misschien eens informeren wa tantra precies is om dat te vergelijken met een handjob in een bv thais salon!!!! En zeker voordat je commentaar levert...... En nogmaals....... een moderator hoort neutraal te zijn...... dus heel goed bezig BigBenny!!! Ik ben een échte tantra liefhebber..... en ik kan je verzekeren dat deze zaak een van de betere is in de provincie Antwerpen!!
En nee ik heb niet te maken met body 2 balance voordat je die kogel afschiet!
Prettige dag verder......
Duidelijke taal jacky dus de tantra is goed daar zo te horen en de extra mogelijkheden ook neem ik aan zoals intiem en de rest die ze aanbieden wie zou je aanbevelen moet er over enkele dagen heen voor me werk dank u
 
wee mogelijkheden, ofwel heb je een probleem met de zaak in kwestie, omdat je er niks goed over kan zeggen, terwijl je dan wel reclame maakt over andere zaken, dan noem ik dan belangenmenging. Zeker als moderator die neutraal hoort te zijn. Ofwel ken je geen kl...ten over tantra, en dat is ook een realiteit als ik je commentaren lees! Misschien eens informeren wa tantra precies is om dat te vergelijken met een handjob in een bv thais salon!!!! En zeker voordat je commentaar levert...... En nogmaals....... een moderator hoort neutraal te zijn...... dus heel goed bezig BigBenny!!! Ik ben een échte tantra liefhebber..... en ik kan je verzekeren dat deze zaak een van de betere is in de provincie Antwerpen!!
En nee ik heb niet te maken met body 2 balance voordat je die kogel afschiet!
Prettige dag verder......
Body
Duidelijke taal jacky dus de tantra is goed daar zo te horen en de extra mogelijkheden ook neem ik aan zoals intiem en de rest die ze aanbieden wie zou je aanbevelen moet er over enkele dagen heen voor me werk dank u
Ik heb het helemaal in het begin van deze rubriek al gezegd: volgens mij is het een mooie verpakking voor een dure massage gevolgd door een handjob. Best leuk, maar waarschijnlijk elders voor de helft van de prijs ook te krijgen. En neen, ik ben nooit naar een tantra massage geweest, dus misschien vergis ik mij. Maar anderzijds heeft ook niemand het bijzondere van tantra ooit deftig kunnen beschrijven tenzij in zweverige termen waarvoor ik, eerlijk gezegd, bijzonder allergisch voor ben. Al die zweverigheid klasseer ik onder "religie en andere waanzin".
Volledig onterecht! Body2balance is een top massage salon. Super mooie locatie. Prachtig! Ook de service is uitstekend!
 
Vandaag dan eens een bezoek Gebracht aan boddy balance
Was mooie locatie maar daar is dan alles ook mee gezegd .
Gekozen voor zinna wat een afknapper was dat .
Een keer maar niet meer
Dus op zoek naar ander adres
 
Vandaag dan eens een bezoek Gebracht aan boddy balance
Was mooie locatie maar daar is dan alles ook mee gezegd .
Gekozen voor zinna wat een afknapper was dat .
Een keer maar niet meer
Dus op zoek naar ander adres
Tja... Wie niet horen wil.... Heb je dikwijls genoeg gezegd waar je best wel, en waar niet moet gaan voor een échte heerlijke massage... Luister eens naar goede raad, en maak eens een afspraak bij Noah! Vanaf dan ken je nog maar 1 adres...
 
Ik ben 1x bij body balance geweest. Advertentie op 2e hands . be.
Zeer mooi landhuis met een mooie inrichting. Mix tussen luxe en oosters…als je een dame gekozen hebt mag je mee naar boven en eerst naar een van de vele mooie badkamers. Daarna naar de kamer waar de dame op je wacht en de kachel aan even op temperatuur aan heeft. Liggen op een professionele tafel en dan begint het spel. Zeer goede massage met elke keer en op elke plek een vleugje erotiek. Ik had gekozen voor het totale pakket dus massage, pijpen en neuken. (Voor een uur besproken) wordt echt niet op de tijd gekeken want we zijn zeker 1,5uur bezig geweest samen zonder douchen etc. Heerlijke tijd gehad en wanneer ik in de buurt ben ga ik zeker weer eens langs! Klinkt als een reclame praatje dit maar als je van een goede massage houdt en daarna eigenlijk altijd wil neuken om het af te maken moet je hier eens zijn geweest!!! Ik weet haar naam niet meer maar ik had een Spaanse dame gekozen.
 
Gisteren geweest en had Scorpio voor de tantra. Amai, zij is absoluut een topper. Had haar geboekt voor de Maithuna Tantra. Onwaarschijnlijk hoe ze als een acrobaat op de massage tafel je helemaal onder handen neemt. 2 uurtjes die zeer intensief waren. Voor de liefhebber van tantra met het tikkeltje meer is zij de perfecte partner. Dat tikkeltje meer is uiteraard intiem, maar ook pijpen en heerlijk aan het klitje likken in een fenomenale houding. Ik heb het ondergaan als een king. Dus gewoon blijven liggen op mijn rug.
 
Genietertje Steven, na dik 40 vragen hier op enkel dit onderwerp stel ik voor dat je eens met Pat belt van deze massage salon. Hij zal je een veel beter antwoord kunnen geven dan wij met zijn allen bij elkaar! En dan hoef je me ook geen privé bericht te sturen over hoe en wat. Ik begrijp dat deze vraagstelling en aandacht wellicht een bepaalde fetish uit kunnen lokken en dat het gisteren wereld masturbatie dag was. Succes 👋
 
Genietertje Steven, na dik 40 vragen hier op enkel dit onderwerp stel ik voor dat je eens met Pat belt van deze massage salon. Hij zal je een veel beter antwoord kunnen geven dan wij met zijn allen bij elkaar! En dan hoef je me ook geen privé bericht te sturen over hoe en wat. Ik begrijp dat deze vraagstelling en aandacht wellicht een bepaalde fetish uit kunnen lokken en dat het gisteren wereld masturbatie dag was. Succes 👋
Dank u voor u vriendelijk antwoord
Fijne dag
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan