Algemeen Massagesalon J'aime la Vie in Zwolle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand info over waar de verdwenen dames nu werken? Bella bij Temptation in Deventer, maar de anderen?
Ik had laatst bij Temptation in Deventer afgesproken met een meisje. Ze zei dat ze voorheen in Zwolle werkte en op advies van Belle hier is komen werken. Ik weet niet wat haar werknaam in Zwolle was. Volgens haar is er nog een ander meisje hier die ook in Zwolle werkte.
Beide zijn daar o.a. weg omdat ze geen intiem willen doen. Dat was echter wel mogelijk in die salon en ze werden moe van het steeds uitleggen dat ze dat niet wilden.
 
Ik had laatst bij Temptation in Deventer afgesproken met een meisje. Ze zei dat ze voorheen in Zwolle werkte en op advies van Belle hier is komen werken. Ik weet niet wat haar werknaam in Zwolle was. Volgens haar is er nog een ander meisje hier die ook in Zwolle werkte.
Beide zijn daar o.a. weg omdat ze geen intiem willen doen. Dat was echter wel mogelijk in die salon en ze werden moe van het steeds uitleggen dat ze dat niet wilden.
Thanks, denk inmiddels dat het om Anna gaat, voorheen Vienna. Heerlijke vrouw maar staat absoluut niet open voor extra's. Wel heerlijke en uitdagende massage!
 
Thanks, denk inmiddels dat het om Anna gaat, voorheen Vienna. Heerlijke vrouw maar staat absoluut niet open voor extra's. Wel heerlijke en uitdagende massage!
Denk dat je Fleur hebt gehad ze heet nu Susan, het meisje dat nu Anna heet is idd Vienna haar oudere zus
maar met haar heb ik in Zwolle vele uren doorgebracht en er was bij haar alles mogelijk, bij haar zusje niks,
denk dat Vienna weg uit Zwolle is, omdat ze te vaak gezeur heeft gehad met die dame die beneden zat als Kees
er niet was in Zwolle en dat ze met haar zusje mee is gegaan naar Deventer
Dat haar zusje(nu Suzan) een probleem had met intiem ,en dat ze nu in Deventer werkt omdat het daar niet
mag is bekend ,daarom is Bella daar ook heengegaan.
Vienna was dol op seks ,misshien dat ze meer betaald krijgen in Deventer,prijzen zijn ook een stuk hoger als in
Zwolle,goedkoopste is al €130,-voor een uur.
Er zijn wel veel mooie Dames in Deventer ,toch maar is heen.
 
Ben de afgelopen keer bij Linda geweest en dat was zeker een feest ! Zij is precies zoals omschreven !

Heeft iemand ervaring met Paulina ?
Zij lijkt me ook een topper
 
Met de ervaring die ik daar heb valt dat onder de extra's, met 50 euro extra krijg je dan pijpen en intiem erbij en afhankelijk van de klik en hygiëne is bij sommigen (tong)zoenen en beffen dan ook een mogelijkheid.
 
Ja is jammer want het aanbod is niet zo bijzonder op dit moment

Heel jammer inderdaad, verder is het een prima salon ze moeten alleen hun profielen updaten. En wat meer dames werven ben meerdere keren bij Linda geweest en zij is wat mij betreft echt een topper. Maar op een geven moment wil je toch wat anders
 
Onlangs bij Ellen geweest. Wat een heerlijke dame. Lekkere grote borsten en masseren kan ze uitmuntend. Intiem is bij haar ook mogelijk maar daar ging ik niet voor. Hiervoor heeft ze een tijd in Veeningen gewerkt maar daar zijn de tafels behoorlijk hard. Gekneusde ribben zijn daar niet uit te sluiten. En dat wil je toch niet? In ieder geval ga ik de komende tijd wel weer een keer naar Ellen.
 
Iemand ervaring met Lola?
Zit er aan te denken haar aankomende zondag een bezoekje te brengen.

Zelf al wel eens bij Perla geweest wat goed was bevallen, heel vriendelijke dame die de tijd voor je neemt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan