Algemeen Massagesalon J'aime la Vie in Zwolle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag was ik bij Linda geweest en ze was echt prachtig.
Heerlijk samen genoten van een lekkere massage en wat extra's.
Linda is een super mooie en lieve dame, ze begon samen met mij met douchen en daarna met een lichtelijk massage. Toen vroeg ik haar of ze wat extra's aanbood en het was zeker mogelijk. Ze is echt goed met met was ze doet en ze weet ook wat ze doet, helaas heeft ze niet lang genoeg gepijpt was ik wel jammer vind maar verder door haar lekker te neuken doggy en missionaire had ik wel echt super veel van genoten.

Enige wat het erger maakt is de hygiëne van de massage salon waar zij zelf ook over was aan het klagen.
Bedden werden niet verschoond, de badden en de douchen helaas ook niet en de hele ruimte stonk naar chloor van de jacuzzi.
Hopelijk kan ze binnenkort ergens anders gaan werken waar het wel wat schoner is en dan wordt het wel echt de perfecte date
 
Ik was al een poosje niet meer in Zwolle geweest maar de salon gaat er toch niet op vooruit. Afgezien van een massage die tegenviel ( dat kan gebeuren natuurlijk, verkeerde keuze dame gemaakt ). De kamer stonk / was niet fris. Het bed was gebruikt .. vol olie .. de handdoeken waren meer rafelige lappen …

Voorlopig rij ik toch liever naar Deventer .. dan zijn de extra centen het dubbel en dwars waard !
 
Terug
Bovenaan Onderaan