Recensie Maya, Den Haag, Doubletstraat 3 k6 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TOM HOOKER

Vaste klant
Forumpionier
220
02/07/21
274
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zondag was de druk weer hoog en moest TOM HOOKER wat legen, na een paar rondjes te hebben gelopen, bij de Roemeense Maya naar binnen gestapt. Dit is een wat vollere blonde dame van in de dertig die altijd met een zwarte bodystocking rustig op een kruk wacht totdat ze beet heeft. Haar kamer is op de eerste verdieping en na het gebruikelijk was ritueel op bed beland waar ze tussen je benen plaatst neemt. Ik ben al vaker bij haar binnen geweest en heeft wel hetzelfde ritueel dat wil zeggen dat ze je pik stevig pijpt en dan hem diep tot zich neemt en weer verder ff wachten en dan erop spugen en weer verder. Dit houd ze lekker lang vol. Ik vroeg haar om tussen haar borsten te neuken en dat was geen probleem. Ze vind het juist prettig als je haar stevig op zijn Russisch neemt en haar borsten kneed. Ook het neuken in missio is geweldig. Kortom als je van stevig neuken houd dan ben je bij Maya aan het goede adres.
Herhalingsgevaar is 100 procent.

Met Vriendelijke groet, TOM HOOKER
 
Laatst bewerkt door een moderator:
leeftijd moet 40 zijn. heeft ze mij verteld. heeft iemand haar nr? was vaste klant van haar, tot voor corona, maar nooit haar nr gevraagd :/. voordat ik helemaal naar den haag afreis en haar mogelijk misloop. via pm als het kan, bvd.
 
Maya is mijn favoriet in de Doublet. Heerlijke borsten waar je goed los op mag gaan. Stevig neuken vindt ze ook heerlijk. Ik kom altijd weer bij haar uit. Is ze al weer aanwezig?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke sessie gehad met Maya. Ik bezoek haar frequent en dar beloont zich in een ontspannen bezoek met rustig voorspel inclusief zoenen. Tijdens het neuken is het goed merkbaar dat ze hard neuken lekker vindt: goed d'r benen omhoog en enthousiaste kreunen. Aanrader.
 
Ik zou ook graag willen weten of ze er weer is. En zou iemand me ergens mee kunnen helpen, ik had haar nummer maar heb die dom ooit geblokkeerd. Kan iemand die deze ook had me in een pb enkel de laatste twee getallen van het nummer sturen? Wordt zeer gewaardeerd broeders
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame meerdere keren bezocht maar tot nu toe nooit over geschreven dus bij deze 😉

Dame herkent me al en met een glimlach snel naar binnen. Eenmaal binnen kun je uitgebreid een gesprekje voeren waarbij ze alles onthoud wat je eerder gezegd hebt dus je kunt zeker een band opbouwen met dezr MILF voor wie daar behoefte aan heeft. Maar goed voor wat geouwehoer komt uiteindelijk niemand. Na het gesprek beide uitgekleed waarbij ze naast je komt liggen en overal kusjes geeft daarna kwam ze tussen me benen en pijpt heel goed zowel gevarieerd als diep en met zeer veel speeksel voor de liefhebbers. Daarna overgegaan op 69 waarbij ze behoorlijk nat kan worden van het likken en aan het pijpen tussendoor merk je dat ze geniet aangezien ze steeds dieper en wilder te keer gaat. Daarna cd om en doggy. Ze heeft een heerlijk lichaam hiervoor en hoe harder je haar neukt hoe geiler ze het vind. Vervolgens door naar missio waarbij je haar heerlijke borsten heen en weer ziet knallen en ze kijkt je aan met af en toe een kusje en gehijg in je oor. Je voelt als je haar hard en diep neukt dat haar g spot opzwelt en ze echt alleen nog maar natter gaat worden vanaf dat punt. Vervolgens op me rug met haar tussen me benen heerlijk met die borsten en olie klaargetrokken en over haar borsten heen gespoten.

Al met al een dame die ik al jaren zie waarbij we weten wat we willen en we beide een goede persoonlijke klik hebben waardoor het elke keer steeds soepeler verloopt. Mij blijft ze regelmatig terug zien !

Groet,

The Fishermen
 
Beste medewandelaars,

Afgelopen week Maya weer eens bezocht naar een (door omstandignheden, veel te) lange tijd). Het was wederom een feestje.
Ik was dit keer later dan gewoonlijk, ca. 23.00h. Bij het eerste rondje was ze niet bij het raam, maar ik zag dat het raam boven open stond en het licht aan, dus ik hoopte dat ze toch nog aan het werk was. Bij de tweede ronde had ik haar ook niet gezien maar zij mij blijkbaar wel en ze opende de deur en riep naar mij met een woord dat alleen zij van mij kent/weet.
Dus direkt omgekeert en naar binnen. Ze ziet er nog steeds heel lekker uit, wel iets aangekomen, maar dat heeft ook zo zijn voordelen.
Omdat ik haar al langere tijd niet had bezocht € 50 gegeven en hiervoor een heerlijke tijd beleefd, met een fijn babbeltje, heerlijk pijpen en neuken in verschillende postities met als afsluiting doggy; ik staande en zij op de rand van het lekker hoge bed, heerlijk ketsen tegen die mooie volle kont, dan kom je wel klaar of je nou al wil of niet.
Ik hoop haar snel weer te kunnen bezoeken.

Tall
 
Afgelopen donderdag weer eens aan de wandel, naar de Doublet.

Ik was er rond 20:00u. Weer was slecht en dus niet veel wandelaars. Achter de ramen was de bezetting ook niet hoog. Al een aantal rondjes gedaan maar niet echt iets van mijn gading.

Dacht er al over om huiswaards te keren toen ik aan het begin van de straat aankwam en zag dat Maya er nu (wel) was. Toen zij mij zag deed de deur open, dus hup naar binnen.

We kennen elkaar al langere tijd en we weten van elkaar wat we leuk en lekker vinden.
Boven aangekomen, eerst een gezellig babbeltje tijdens het uikleden en wasje en na een heerlijke omhelsing richting het bed voor uitgebreid elkaar lichaam betasten (wat een straf met die grote bosten en flinke kont), alwisselend en diep pijpen en neuken (in missio) waarbij je wordt aangemoedigd om vooral diep en hard te stoten.

Het was weer een feestje en hoop dan ook dat de gelegenheid zich weer snel voordoet dat ik haar kan bezoeken voor een volgend heerlijk potje sex.

Tall
 
Gisteren weer in een geile bui dus op naar de Doubletstraat.

Bij het inlopen van de straat stond ze niet achter het raam, maar het raam van de kamer boven waar ze ontvangt stond wel op een kiertje dus mogelijk was ze er wel....
Dus eerst een paar rondjes gedaan, niet heel veel bezetting en ook niet veel van mijn smaak.
Het misserde een beetje dus ik had er geen zin om ook in de Geleenstraat te gaan kijken.
Maar bij de derde keer stond ze er wel, zij zag mij ook en toonde direct een glimlach, dus hup naar binnen.
Dame naast haar keek verrast want die had mij al enkele keren voorbij zien komen, ook zij was zeker mijn smaak maar wat aan de jonge kant, wat mij betreft.
Bezoek aan Maya was weer als vanouds, we kennen elkaar al jaren en ze weet dan ook precies wat ik lekker vind en wat ik soms uitkraam tjdens het sexen .......
Ze is inmiddels 43 jaar (moderator gaarne aanpassen) maar ze heeft nog steeds een heeel lekker lichaam (flinke bosten en kont) en goede skills: pijpen, langere tijd met goede afwisseling qua diepte en tempo, en neuken met volle overgave met goede spreiding in meerdere standjes en aansproring om flink stevig en langduring gepeneteerd te worden, heeerlijk.

Tall
 
De laatste 4 weken ofzo kwam ze pas na 17 uur aan van wat ik heb gezien, als dit gaat over die lange Maya (kort blond haar, grote natuurlijke tieten en een grote kont).

Ze is wel een aanrader, neemt uitgebreid de tijd en is zeer geil
 
Gisteren weer eens aan de wandel in de doubletstraat.
Ik was er rond 20:00u, al wel enkele goed uitziende en uitdagende DVP's maar ook veel medewandelaars.
Ik was er heen gereden om Maya te bezoeken maar haar raam was leeg.
Dus maar een rondje gedaan en nog een omdat ik niet kon beslissen, en toen stond Maya dus wel bij haar raam, dus hop naar binnen en naar boven waar ik begroet werd met een fijne omhelsing en kreet die ik uit als de sex goed is.
We kennen elkaar al vele jaren en we weten van elkaar wat we lekker vinden, dus met een goed gevoel weer op weg, tot een vogende keer.
Tall
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is er weer.

Heb maandengeleden een zeer goede ervaring gehad
 
Afgelopen donderdag Maya weer eens een bezoekje gebracht.
Deze keer stond ze niet op haar vaste stek 3K6 maar verderop in de straat, ook aan de rechterkant, na de tweede passage, waar ze zo'n zes jaar geleden ook al eens gestaan heeft.
Sex was weer als vanouds, gewoonweg heerlijk genoten!
Blijft een DVP die haar vak verstaat en als je lief voor haar bent is ze dat ook voor jou.
Tall
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame ook bezocht. Ze is gewoon heerlijk, lekker en geil! Zeker 1 van de beste in de straat.

Herhalingsgevaar: 100%
 
Beste medewandelaars,

Afgelopen week Maya weer eens bezocht.
Ik was behoorlijk geil en nadat we beiden ons hadden uitgekleed, ik een wasje had gedaan, en een welgemeende omhelsing haar meteen achterover op het bed gepositioneerd en lekker aan de gang gegaan met dat heerlijk stel borsten. Ze moest er hartelijk omlachen en genoot er zelf ook zichtbaar van.
Daarna heerlijk afwisselend en diep gepijp en in missio afgemaakt, heeerlijk.
Bij het weggaan vertelde ze dat ze 30 maart voor een maand terug gaat naar haar thuisland.

Tall

//Edit mod: we kregen via melding van een andere wandelaar door dat Maya per 30 april weggaat, Maya zelf verzocht hem dit door te geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen. Gisteren(31.3.2024) was ik bij Maya.. en ze las dat iemand zei dat ze 30.3.2024 weg ging met vakantie. Deze info is niet juist, ze gaat:30.4.2024 !! MET vakantie. Dus bij deze zet ik het er ff op ..namens onze Lieve Maya. Hoop dat dit duidelijk is.. Mag van Maya uiteraard..Fijne Paas dagen nog ..
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ongeveer twee weken geleden bij deze dvp geweest.
Ik voelde me onmiddellijk welkom.
2 standjes en pmc gedaan. Heerlijk ☺️
Een leuke date, zal zeker terug gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan