Meiden/studentes die deepthroat aanbieden!

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1909
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1909

Guest
Zoals de meesten van jullie wel weten was er op Hookers al een soortgelijke topic gestart, helaas verdwenen uiteraard. Weten jullie één of een paar leuke meiden die hieraan voldoen? Kan me herinneren dat er een kanjer is die het voor €300 aanbied. Ik hoor graag wie/wat/waar. Mag uiteraard ook via PM.
 
Zoals de meesten van jullie wel weten was er op Hookers al een soortgelijke topic gestart, helaas verdwenen uiteraard. Weten jullie één of een paar leuke meiden die hieraan voldoen? Kan me herinneren dat er een kanjer is die het voor €300 aanbied. Ik hoor graag wie/wat/waar. Mag uiteraard ook via PM. NOTE: Excuses voor schrijffout in titel, moet uiteraard deepthroat zijn!
 
Je hebt helemaal gelijk, had het echter zelf ook al geconstateerd en in mijn tekst een opmerking over geplaatst
 
Wanneer jij 3 uur kunt vrijmaken hiervoor raad ik je Poesjesdag van Ramontiek aan. Altijd minimaal een DVP aanwezig die dit perfect kan, laatste keer was dat Sammy
 
Thx, deel dit graag, heb er zo genoten :cool:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan