Met DVP samen in bad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
11
11/01/22
9
Ik ga graag met een dame samen in bad. Mijn cup of tea zal ik maar zeggen. Nu de privéhuizen regelmatig dicht zijn, vroeg ik me af of jullie goede adressen weten bij dames die privé ontvangen. Voorkeur NIET in een hotel.
 
Ik zoek een dame waar ik voor privé ontvangst op bezoek kan. Naar een hotel gaan waar zij ontvangen, vind ik nog een drempel.
Ik begrijp jouw drempel wel. Maar persoonlijk vind ik een hotel meer 'neutraal' domein dan bij haar thuis. Jij bent in dat hotel 'maar' een gast, en zij is er ook een gast. Voor de dames is een hotel vaak toch net wat veiliger dan een wildvreemde man gewoon stiekem thuis in haar bed toe te laten zonder enige vorm van veiligheidsvoorzieningen. Een dame weet nooit wat ze binnenhaalt, tenslotte.
 
Ik zoek een dame waar ik voor privé ontvangst op bezoek kan. Naar een hotel gaan waar zij ontvangen, vind ik nog een drempel.
In Gilze-Rijen. (Valk) zijn de hotelkamers met jacuzzi's eenvoudig te bereiken via de parkeerplaats. Ikzelf heb daar ook meerdere malen een DVP bezocht en in bad geweest: Zaaaaaalig. Zoek op Tilburg/Breda/Gilze-rijen.

 
In Gilze-Rijen. (Valk) zijn de hotelkamers met jacuzzi's eenvoudig te bereiken via de parkeerplaats. Ikzelf heb daar ook meerdere malen een DVP bezocht en in bad geweest: Zaaaaaalig. Zoek op Tilburg/Breda/Gilze-rijen.

Thanks voor de tip. Tinaa was in het vizier (ondanks het Hotel) Echter recensies hier zijn niet lovend en wordt bestempeld als fake.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan