WHEM Mila, Nijmegen (voorheen Amstelveen, Den Haag, Hilversum)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
12
24/08/21
0
Ik wil deze dame graag bezoeken:


Op Hookers had ze vele positieve reacties. Alleen nu staat erbij dat ze nieuw is. Heeft iemand recent contact gehad met haar? Ze heeft recensies ook uit staan wat vreemd is aangezien iedereen positief was. Of is dit een fake profiel?
 
Mila is een ouwe rot in het vak. Ken haar al een paar jaar en is een geil wijf die gelijk op haar knieën gaat zodra je een stap binnen hebt gezet. Ze houdt ook van de hardere sex. ?

Advertenties worden soms online gezet door de meiden zodat ze niet worden verwijderd door Kinky als ze een paar maanden niet actief worden gebruikt.
 
Ken haar al jaren van Amstelveen. Lang en geil wijf die gelijk je opvreet bij binnenkomst. 5 sterren overall rating. Heb geen zin om een uitgebreide review te schrijven aangezien mijn laatste bezoek al een tijd geleden is geweest. Ik schrijf alleen over verse avontuurtjes.
 
Ja ik dacht ook al gelezen te hebben dat het een topper is. Heb haar toen eens een appje gestuurd om een afspraak te maken. Toen kreeg ik een appje terug van haar, daar stond in 'maybe next time xxx'
 
Ze draait al wel enkele jaartjes mee in NL hoor. Was volgens mij idd prima op Hookers beschreven. Als ze 25cm korter was, was ik allang gegaan 😛
 
Mila is een super leuke dame. Bezocht haar pre-Corona regelmatig voor langere dates. Merkte alleen dat als je vaker met haar afspreekt ze wat minder wild en enthousiast wordt. Maar dat kan ook aan mij gelegen hebben. Denk dat ze inderdaad zo +/- 35 is, zeker geen 45+. Als je haar nog niet kent zeker de moeite waard.
 
Helaas. Net een uur geleden Mila geappt. En kreeg ik weer een appje terug 'maybe next time 💋' voor de tweede keer.
Ik had gevraagd waarom ze dit voor de tweede keer tegen mij zei. Ze zei, dat is toeval geweest.
Oke, er is dus iets wat zij niet vertrouwd, alleen ze zegt niet wat dat is.
Jammer, ik ga het niet meer proberen.
 
Dame onlangs enige keren geappt, wel met wat dagen ertussen. 1 reactie van haar kant, vriendelijk, maar niet doorpakken om tot afspraak te komen, waar ik wel concreet over was. Zodra ze weer in regio opduikt, waag ik er opnieuw een berichtje aan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan