Moeite weer afspreken?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John007

Newbie
9
15/07/22
5
Wie heeft er eigenlijk ook moeite met afspreken met een DVP??? Ik vind het moeilijk afspreken met een DVP en ook in algemeen. Het is nu weer langer geleden met een DVP en moet zeggen dat het daardoor nog moeilijker word. Als eenmaal weer ergens ben geweest dan gaat het makkelijker als er kortere tijd tussen in zit. Als net ergens ben geweest dan heb in begin vaak van dat weer wil en is makkelijker ergens binnen te gaan, maar hoe langer duurt hoe meer weer afneemt tot zekere hoogte. Als echt te lang duurt wil je wel weer. Het klinkt beetje als verslavings effect aan de poezen. Het is best moeilijk het begin en ergens zo binnen te gaan, wie heeft er ook last van?
 
Ik heb nooit moeite om met en dame af te spreken, ook al zit enige tijd tussen de afspraken.
Het kost soms moeite en tijd om de juiste dame te vinden wanneer ik naar advertenties kijk.
Wil op dat moment Nederlands spreken, of maakt het mij niet uit?
Wil ik gewoon op de fiets, of vind ik niet erg om verder weg te rijden?
Welke mogelijkheden biedt de dame aan waar ik op dat moment behoefte aan heb?
Is de dame dan weer beschikbaar, of moet ik toch verder zoeken?
Dat soort gezoek kost soms moeite.
Soms is het na 2 whatsapp berichten, of 1 telefoontje geregeld.
 
Gezonde zenuwen lijkt me. Ik ben pas 1x geweest en dagen erna meteen zin om weer te gaan, maar nu een week later ebt het ook weer wat weg. Gewoon op z'n beloop laten, als je weer echte zin krijgt ga je vast vanzelf wel weer. Een beetje (gezonde) spanning hoort er voor de meeste wel bij lijkt me, en maakt het juist ook wel weer leuk vind ik.
 
Had ik dat maar, dan gaf ik niet zoveel uit aan wandelen Bij mij een variant Fredje020 Als kon afspreken was niet aan bellen naar dates in echte leven. En herken wel veel van iedereen, vooral Bevrijdend, dat heb ik nou ook alles plannen, voorbereiden en dan een date, ben er van te voren erg mee bezig, heel af en toe gaat het bij mij wat sneller en makkelijker met het geplan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan