Recensie Mona, SexySenses, Zaventem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jakker

Newbie
17
09/10/21
10
4
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs voor de eerste keer dit salon bezocht, keuze gemaakt aan de hand van de foto's op de website.
Gekozen voor een uurtje, bij aankomst vriendelijk onthaald en even later kwam Mona tevoorschijn.
Uiterlijk helemaal wat ik gehoopt had, klein, goed voorzien, leuke snoet, top!

Eenmaal op de kamer vroeg ze of ik wou douchen (blijkbaar is dit optioneel) maar ik was reeds gewassen dus dat hoefde niet.
En of ik "extra's" wou (ik voelde al nattigheid want had gepast geld bij) en PZC is dus 30€ extra.. Maar ik wou dit niet aan mijn neus laten voorbijgaan en vroeg of ik deze achteraf mocht betalen, omdat ik nog geld in de auto had, hier maakte ze geen probleem van (stond vlak voor de deur geparkeerd)

Ze maakte geen aanstalte om te zoenen, ik heb ook niet aangedrongen.
Op haar initiatief begonnen met massage, was leuk, ontspannend.
Daarna omdraaien en begon ze heerlijk te pijpen en af te trekken.
Al snel merkte ik dat ze mij wou laten klaarkomen, en dat intiem er niet zou inzitten (weet niet of dit in dit salon gebruikelijk is?)
Ik heb dus nog wel wat proberen rekken (iets te lang naar haar zin, want ik moest meehelpen omdat haar arm moe was)
Aangezien ze "dreigde" om binnenkort de massagegel boven te halen (dus einde pijpbeurt dacht ik) dan toch maar laten gebeuren en tot mijn verbazing, aangezien ik wel aangaf dat ik bijna zover was, liet ze me in haar mond klaarkomen (zonder slikken), leuke verrassing!
Uiteindelijk zat ik na 45min terug in de auto, dus niet het volledige uur dat ik wou...

Herhalingsgevaar: groot, maar dan voor halfuurtje..
 
Sexysenses is geen echt massagesalon maar een low cost privéhuis en Mona heeft je een beetje liggen vrees ik...
Voor 100 is het inclusief PZC en NMC. Veel recensies op het Franstalig forum meestal maar zo zo.
 
@Massaman bedankt, altijd leuk om te horen dat je "in de zak bent gezet" (sarcasme).
Wat jij beschrijft was infeite waar ik naar op zoek was (een soortgelijke plek als soraya's)
Misschien krijgt ze nog een herkansing, met deze nieuwe info in de aanslag, bedankt!

Je sprak van een franstalig forum, dit ken ik nog niet, care to share?

Jan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan