Recensie Monique, Carpe Diem, Oss 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SHM

Wandelaar
33
18/11/21
35
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/monique
Totale kosten (in euro)
205
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag weer de stoute schoenen aan. Op basis van het web profiel een afspraak gemaakt met Monique.
Bij binnenkomst even moeten wachten, netjes wat te drinken aangeboden gekregen. Toen kwam ze op de kamer. In het profiel staat mid 30, hmm, ik denk dat ze er 10jaar naast zitten 😉.
Maar toch goed lijf!
Even alleen douchen en op de mat geklommen. De massage is erg goed. Bij het omdraaien de vraag hoe ze het moest afmaken. Pmc, nmc?
Ik dacht nog, als dit met zo lekker is als de rest, dus voor de full package gekozen. Dit viel tegen, achteraf spijt van, ik denk dat alleen de massage beter was geweest.
Dus, massage zou ik voor terug gaan, maar geen extra's meer.
 
Dankjewel voor je review.
Ik snap je conclusie die je trekt op het einde van je review. Als ik de prijs zie, en wat je ervoor terugkrijgt dan zijn er betere opties ja. Voor seks met "echt" mooie vrouwen kun je beter elders zijn. Saunaclubje 50-70 Euro aftikken voor de entree en dan 1 uur lekker tekeer gaan voor 100 Euro. Rest van de dag mag je eten en drinken zoveel je wilt.
Massagesalons zijn toch anders qua insteek, je laat je masseren en kijkt tijdens de massage wat er allemaal mogelijk is en wat je wilt, en vervolgens ben je best vaak teveel geld kwijt voor hetgeen je krijgt.
 
Vandaag weer de stoute schoenen aan. Op basis van het web profiel een afspraak gemaakt met Monique.
Bij binnenkomst even moeten wachten, netjes wat te drinken aangeboden gekregen. Toen kwam ze op de kamer. In het profiel staat mid 30, hmm, ik denk dat ze er 10jaar naast zitten 😉.
Maar toch goed lijf!
Even alleen douchen en op de mat geklommen. De massage is erg goed. Bij het omdraaien de vraag hoe ze het moest afmaken. Pmc, nmc?
Ik dacht nog, als dit met zo lekker is als de rest, dus voor de full package gekozen. Dit viel tegen, achteraf spijt van, ik denk dat alleen de massage beter was geweest.
Dus, massage zou ik voor terug gaan, maar geen extra's meer.


Het zou verstandig zijn en netjes naar de masseuses wanneer je NIET op dit forum aangeeft welke extra handelingen ze verrichten. Dit kan het de dames en de massage-salon zeer lastig maken en dus ook voor ons als bezoeker.

Vaak mogen deze handelingen (officieel) niet. Niet alleen wandelaars lezen deze recensies....
 
Het zou verstandig zijn en netjes naar de masseuses wanneer je NIET op dit forum aangeeft welke extra handelingen ze verrichten. Dit kan het de dames en de massage-salon zeer lastig maken en dus ook voor ons als bezoeker.

Vaak mogen deze handelingen (officieel) niet. Niet alleen wandelaars lezen deze recensies....
Blijft een beetje een dilemma vind ik want waar is deze site dan voor? Zeker voor salons als Carpe Diem en KimNl waar het HP als handeling is vergund en er wel sprake is van min of meer een vast lijstje met extra's.
 
Blijft een beetje een dilemma vind ik want waar is deze site dan voor? Zeker voor salons als Carpe Diem en KimNl waar het HP als handeling is vergund en er wel sprake is van min of meer een vast lijstje met extra's.
Je kunt er naar hinten en dan kunnen collega-wandelaars jou via een DM benaderen.
 
Je kunt er naar hinten en dan kunnen collega-wandelaars jou via een DM benaderen.
Maar dan wordt dit meer een soort private message board in plaats van een forum voor iedereen. Ik denk dat enigszins algemene informatie met wat er kan wel kan worden gedeeld; het is niet dat een salon eigenaar(esse) daar niet van weet.
Specifieke zaken die aan een masseuse zijn voorbehouden deel ik niet en uiteindelijk is het de dame zelf natuurlijk die bepaalt of er slingers worden gehangen.
 
Ben laatst bij Monique geweest en vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Veel ingewikkeld gedoe met voor-, onder-, boven- en achterlangs graaien als je op je buik ligt. Misschien worden veel mannen er vreselijk opgewonden van maar het deed me eigenlijk niet veel. Verder kan ik niks negatiefs over haar zeggen, ze doet haar best en is beslist een charmante een aantrekkelijke dame. Misschien wordt ik toch te blasé voor dit soort massages. De enige bij deze salon die me nog eens kan verrassen is Nooy.
 
Terug
Bovenaan Onderaan