Recensie Mystique Thai Thai Jenny 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Thom48

Newbie
Forumpionier
11
13/07/21
21
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9913063-jenny
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdag MTT gebeld voor een afspraak met Jenny, op de site stond ze als aanwezig. Vriendelijk te woord gestaan afspraak voor een uur gemaakt. Bij aankomst wederom vriendelijke ontvangst, Jenny kwam me halen en door naar de kamer, samen op bed plaats genomen waarbij Jenny vroeg wat ik wilde; massage met of zonder sex, met sex was mijn keuze €150,= afgerekend. Jenny heeft een knap gezichtje en een heerlijke body met prachtige boobys. Ik mocht aangeven hoe ik het uur wilde invullen, mijn voorstel was massage, sex, massage. Tijdens de massage wist ze me al behoorlijk op te winden, na 20 min heerlijk gebeft, gepijpt, geneukt en spetterend klaargekomen. Hierna nogmaals een prima massage ondergaan waarna samen onder de douche. Kijk terug op een heel aangenaam uur met Jenny en ga zeker nog een keer terug naar haar
 
@Thom48 Bedankt voor je mooie recensie, Thom!

Vraagje aan jou of de overige wandelaars: als je op Kinky bij het overzicht kijkt, zie je bij alle dames 'Privé-ontvangst' staan en daaronder massage. Alleen bij Mora-Thaise staat er dat ze alleen maar aan massage doet. Betekent dat dat al die andere dames ook echt seks enzo bieden?
 
Woensdag MTT gebeld voor een afspraak met Jenny, op de site stond ze als aanwezig. Vriendelijk te woord gestaan afspraak voor een uur gemaakt. Bij aankomst wederom vriendelijke ontvangst, Jenny kwam me halen en door naar de kamer, samen op bed plaats genomen waarbij Jenny vroeg wat ik wilde; massage met of zonder sex, met sex was mijn keuze €150,= afgerekend. Jenny heeft een knap gezichtje en een heerlijke body met prachtige boobys. Ik mocht aangeven hoe ik het uur wilde invullen, mijn voorstel was massage, sex, massage. Tijdens de massage wist ze me al behoorlijk op te winden, na 20 min heerlijk gebeft, gepijpt, geneukt en spetterend klaargekomen. Hierna nogmaals een prima massage ondergaan waarna samen onder de douche. Kijk terug op een heel aangenaam uur met Jenny en ga zeker nog een keer terug naar haar
Zij is inderdaad een toppetje hoor, strakke poesje ook.
 
Weet iemand misschien wat nieuws te vertellen over Jenny; ik weet dat ze op vakantie ging echt al flink wat maanden terug maar ik dacht mei-april weer terug zou zijn...maar de laatste x dat ik MTT belde zei de dame min of meer "als ze uberhaupt terug komt"...en nu zie ik dat ze van Kinky is afgehaald / niet meer genoemd wordt...Weet iemand toevallig of ze idd niet meer bij MTT gaat werken / of misschien ergens anders werkt / gestop is??
 
Weet iemand misschien wat nieuws te vertellen over Jenny; ik weet dat ze op vakantie ging echt al flink wat maanden terug maar ik dacht mei-april weer terug zou zijn...maar de laatste x dat ik MTT belde zei de dame min of meer "als ze uberhaupt terug komt"...en nu zie ik dat ze van Kinky is afgehaald / niet meer genoemd wordt...Weet iemand toevallig of ze idd niet meer bij MTT gaat werken / of misschien ergens anders werkt / gestop is??
Ze staat sinds vandaag weer op de site! https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9913063-jenny
 
Jenny is voor ruim zes maanden naar Thailand geweest. Recent heb ik haar bezocht. Mooie vrouw om te zien, al is ze iets voller en al wat meer op jaren. Mooie make-up, heel verzorgd, gelakte nagels, prettige uitstraling. Bij aanvang en kennismaking werd mij het hele pakket aangeboden. Ik gaf aan alleen een massage met HE te willen. Eerst maar eens zien hoe goed ze is in haar vak.
Ik kan niet anders zeggen dat ze haar massagetechnieken optimaal beheerst en maximaal inzet. Je hoeft haar niet op plekken te wijzen waar spanning op zit; ze legt uiterst professioneel de vinger op de juiste plek.
Ze vertelde dat ze wat meer introvert is maar al snel blijkt ze een onderhoudend gesprekspartner te zijn. Beetje jammer dat haar borsten zo groot zijn. Persoonlijk hou ik daar niet van, maar smaken kunnen verschillen.

Omdat ik alleen €80 voor een uur betaalde, mocht ik verder nergens anders aankomen dan haar te grote borsten. Meer was extra betalen. Voor alles.

Ze rondde de klus op een bevredigende manier af en als toegift heeft ze de tijd masserend volgemaakt.

Ze is wat uiterlijk betreft bij MTT niet mijn favoriet maar wat masseren betreft is ze een aanrader.
 
Jenny is voor ruim zes maanden naar Thailand geweest. Recent heb ik haar bezocht. Mooie vrouw om te zien, al is ze iets voller en al wat meer op jaren. Mooie make-up, heel verzorgd, gelakte nagels, prettige uitstraling. Bij aanvang en kennismaking werd mij het hele pakket aangeboden. Ik gaf aan alleen een massage met HE te willen. Eerst maar eens zien hoe goed ze is in haar vak.
Ik kan niet anders zeggen dat ze haar massagetechnieken optimaal beheerst en maximaal inzet. Je hoeft haar niet op plekken te wijzen waar spanning op zit; ze legt uiterst professioneel de vinger op de juiste plek.
Ze vertelde dat ze wat meer introvert is maar al snel blijkt ze een onderhoudend gesprekspartner te zijn. Beetje jammer dat haar borsten zo groot zijn. Persoonlijk hou ik daar niet van, maar smaken kunnen verschillen.

Omdat ik alleen €80 voor een uur betaalde, mocht ik verder nergens anders aankomen dan haar te grote borsten. Meer was extra betalen. Voor alles.

Ze rondde de klus op een bevredigende manier af en als toegift heeft ze de tijd masserend volgemaakt.

Ze is wat uiterlijk betreft bij MTT niet mijn favoriet maar wat masseren betreft is ze een aanrader.
Heb je Way wel eens geprobeerd? Zij is by far the beste masseuse (als je van stevig houdt), alhoewel ik Jenny niet geprobeerd heb (wel de rest).
 
Heb vandaag een heerlijke geile sexpartij gehad met Jenny en ben aangenaam verrast. Niet de jongste dame maar nog steeds een mooi figuurtje. Inderdaad grote borsten, met een beetje hulp. Borsten voelen wel grotendeels natuurlijk aan en ik houd er wel van! Op haar lichaam ook tatoeages die ik wel aantrekkelijk vind. Vriendelijke goedlachse dame met wie ik wel een click heb. Tijd vervolgens volgemaakt met een prima massage.
 
Jenny is van top klasse.
Erg goed figuur met D cup naturel.
Uitsluitend massage met HP genomen, na een redelijke massage flink en geraffineerd tease werk. Afgemaakt tussen haar prachtige botsten.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jenny is van top klasse.
Erg goed figuur met D cup naturel.
Uitsluitend massage met HP genomen, na een redelijke massage flink en geraffineerd tease werk. Afgemaakt tussen haar prachtige botsten.
 
Woensdag MTT gebeld voor een afspraak met Jenny, op de site stond ze als aanwezig. Vriendelijk te woord gestaan afspraak voor een uur gemaakt. Bij aankomst wederom vriendelijke ontvangst, Jenny kwam me halen en door naar de kamer, samen op bed plaats genomen waarbij Jenny vroeg wat ik wilde; massage met of zonder sex, met sex was mijn keuze €150,= afgerekend. Jenny heeft een knap gezichtje en een heerlijke body met prachtige boobys. Ik mocht aangeven hoe ik het uur wilde invullen, mijn voorstel was massage, sex, massage. Tijdens de massage wist ze me al behoorlijk op te winden, na 20 min heerlijk gebeft, gepijpt, geneukt en spetterend klaargekomen. Hierna nogmaals een prima massage ondergaan waarna samen onder de douche. Kijk terug op een heel aangenaam uur met Jenny en ga zeker nog een keer terug naar haar
Mag ook wel met 150 bovenop de prijs, normaal is 50 genoeg en 100 wanneer je hem echt uit je broek wil laten hangen. Ik verwacht dat ze je graag weer ziet komen maar verpest je voor ons de prijs
 
Mag ook wel met 150 bovenop de prijs, normaal is 50 genoeg en 100 wanneer je hem echt uit je broek wil laten hangen. Ik verwacht dat ze je graag weer ziet komen maar verpest je voor ons de prijs
Maar hij heeft toch geen 150 extra betaald? 150 incl. massage. Dat is dan toch de totaalprijs. Dat is niet goedkoop, maar hij is niet afgedroogd.
 
Nieuwe foto's of een "nieuwe Jenny" ? Ik herken op de foto's niets van de Jenny waar ik een heerlijke ontmoeting mee heb gehad... Wie heeft het zelfde bij het zien van de foto's Met name haar borsten...
 
Zo lekkere foto's zo. Lekkere grote tieten, hou ik van.
Gaat ze ook mee onder de douche, en kan je haar ook nog aanraken onder de douche of wassen
Ja Jenny laat zich graag aanraken onder de douche en op bed, alles is betaalbaar 😆. Vandaag weer een leuke sessie met haar gehad, full service. Oh wat een geile en goedlachse dame. Top wijffie!
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9913063-jenny
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Jenny geweest en kan niet wachten om weer te gaan. Een vriendelijke dame en makkelijk praatje. Op m'n buik gaan liggen voor een stevige massage waarbij geen spiertje vergeten wordt en lekker teasen met haar nagels en lichaam. Ik kon Jenny via de spiegel goed bekijken en ze maakt veel oogcontact. Ze heeft echt heerlijke tieten, dat i.c.m. haar geblondeerde werkt bij mij zeer lustopwekkend. Toen ik omdraaide was mijn pik al keihard. Ze vroeg of ik interesse had in extra's maar daar ga ik bij een massage nooit voor. Geen enkel probleem voor haar en toen begon het spel aan de voorkant. Vooral haar nagels zet ze veelvuldig zachtjes in, maar ook haar grote borsten glijden overal langs en overheen. Heerlijk! Toen ze af ging ronden kwam ze zijdelings op mijn been zitten waardoor ik in 1 hand haar kontje en in de andere een tiet kon houden terwijl ik ook haar kutje goed kon zien. Zachtjes kreunend en met veel oogcontact trok ze me over de grens. De lange teasende opbouw en het feit dat ik haar uiterlijk echt lekker vind, resulteerde in een voor mij ongewoon krachtig orgasme en hoeveelheid sperma. Gezellig kletsend maakte ze de tijd keurig vol met een massage van mijn benen. Toen gaan douchen, waarbij ze de olie van me af schrobde. Ik merkte toen alweer dat ik half hard begon te worden haha. Snel weer een afspraak maken met Jenny!
 
Terug
Bovenaan Onderaan