Naar de ramen met een snee in je ballen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
20/11/21
7
Ik wilde vanavond naar de ramen, maar ik heb een snee in mijn ballen gemaakt bij het scheren. Het is nu wel gestopt met bloeden. Is het veilig om te gaan, of is er een risico om besmet te worden met HIV? Ben nogal paranoïde op dat vlak, maar ik sta ook enorm geil momenteel.
 
Ik wilde vanavond naar de ramen, maar ik heb een snee in mijn ballen gemaakt bij het scheren. Het is nu wel gestopt met bloeden. Is het veilig om te gaan, of is er een risico om besmet te worden met HIV? Ben nogal paranoïde op dat vlak, maar ik sta ook enorm geil momenteel.

Dat risico is er niet. Ten eerste moet om iets over te kunnen dragen, iemand het al hebben en het niet onderdrukt hebben. Die kans is al klein in Nederland. Goed, stel dat de dame het heeft. Dan zal er een hele hoop bloed van haar in je snee in je ballen moeten komen en dan moet dat echt ook nog eens een behoorlijke jaap van een wond zijn.
 
Ik had dit laatst toevallig ook...serieus echt precies hetzelfde maar dan geen raamdame maar priveontvangst. Dame berichtje gestuurd, mezelf even opfrissen en rats, iets te haastig met de manscape erlangs. Bloedde als een rund. Afspraak maar afgezegd voor zowel mijn eigen veiligheid maar inderdaad ook zoals gezegd voor de dame. Die avond er zelf een slinger aan gegeven, waarbij de wond trouwens ook weer open ging.

Mijn advies is dus gewoon thuis blijven, hoe jammer ook.
 
snee in mijn ballen gemaakt bij het scheren.
Beste neukenneukenneuken,

Een snee(tje) is geen open wond. Pas wanneer jij (of de ander) tijdens de seks een open wond hebt, kan er een risico zijn.
Oftewel: als jij geen duidelijke open wond hebt, die ook duidelijk bloedt op het moment dat je seks hebt, is er geen risico voor hiv.
Zolang je neukt met condoom uiteraard.

Een snee of een wond die niet bloedt, is dicht. Hiv kan dan niet in je bloedvaten komen.

Met een relatief verse snee is de kans natuurlijk wel aanwezig dat door de wrijving van de seks de boel weer open gaat. En gaat bloeden. Dan is degene die zelf bloedt altijd degene die minder risico loopt. Dus als jouw snee opengaat tijdens het neuken en jouw bloed komt in de vagina van de sekswerker, is zij degene die risico loopt. Stel jij zou hiv hebben.

Vriendelijke groet,
piet soaaids
 
Als je wilt dat je ballen gelikt worden kun je maar beter een kaalgeschoren zak hebben....
Nou ik niet hoor , ik scheer mijn ballen niet , mijn borstharen niet , mijn kin niet , mijn snor niet en van mijn hoofdhaar gaan alleen de dooie punten er af
Ik zie er uit als een oude vadsige uitvoering van die gozer die Thor speelt in die kutfilm en mijn ballen worden gewoon gelikt als ik daar vriendelijk om vraag , er is namelijk niets smerigs aan haar mits het gewassen is
 
Nou ik niet hoor , ik scheer mijn ballen niet , mijn borstharen niet , mijn kin niet , mijn snor niet en van mijn hoofdhaar gaan alleen de dooie punten er af
Ik zie er uit als een oude vadsige uitvoering van die gozer die Thor speelt in die kutfilm en mijn ballen worden gewoon gelikt als ik daar vriendelijk om vraag , er is namelijk niets smerigs aan haar mits het gewassen is

Oh, ik twijfel er niet aan dat er genoeg dames zijn die er geen probleem mee hebben. En "smerig" heb je mij niet horen zeggen (zoals Jan Cremer zei, niets is vies zolang het maar schoon is).
Maar ik denk wel dat dames over het algemeen liever een gladgeschoren dan een harige zak likken (misschien kan een eventueel meelezende DVP hier iets over zeggen), en ook niet onbelangrijk: je voelt er zelf veel meer van als er geen haar zit 😉
 
Oh, ik twijfel er niet aan dat er genoeg dames zijn die er geen probleem mee hebben. En "smerig" heb je mij niet horen zeggen (zoals Jan Cremer zei, niets is vies zolang het maar schoon is).
Maar ik denk wel dat dames over het algemeen liever een gladgeschoren dan een harige zak likken (misschien kan een eventueel meelezende DVP hier iets over zeggen), en ook niet onbelangrijk: je voelt er zelf veel meer van als er geen haar zit 😉
Voor wat betreft beffen, lik ik liever een geschoren kut dan een ontplofte bever.
 
Wat is toch die fascinatie die iedereen tegenwoordig heeft met een kaalgeschoren zak? Als onze lieve heer gewild had dat we met kale kloten in het rond zouden huppelen had hij er geen haar op laten groeien
Dat deel van mijn gereedschap is zo'n beetje het enige wat ik zo goed als het kan gladscheer, de rest eromheen, daar is gewoon begroeiing aanwezig. Al lokte dat bij de laatst bezochte dame de opmerking uit dat het wel iets minder mocht zijn. Dat wordt dan trimmen, want een kale vlakte? Nee...
Overigens is het met een scheermes maar een klein risico dat je jezelf snijdt. (tenzij je zo'n klassiek exemplaar gebruikt.)
 
Beste neukenneukenneuken,

Een snee(tje) is geen open wond. Pas wanneer jij (of de ander) tijdens de seks een open wond hebt, kan er een risico zijn.
Oftewel: als jij geen duidelijke open wond hebt, die ook duidelijk bloedt op het moment dat je seks hebt, is er geen risico voor hiv.
Zolang je neukt met condoom uiteraard.

Een snee of een wond die niet bloedt, is dicht. Hiv kan dan niet in je bloedvaten komen.

Met een relatief verse snee is de kans natuurlijk wel aanwezig dat door de wrijving van de seks de boel weer open gaat. En gaat bloeden. Dan is degene die zelf bloedt altijd degene die minder risico loopt. Dus als jouw snee opengaat tijdens het neuken en jouw bloed komt in de vagina van de sekswerker, is zij degene die risico loopt. Stel jij zou hiv hebben.

Vriendelijke groet,
piet soaaids
Bedankt voor je uitleg, piet soaaids! Dat weet ik dan voor de volgende keer.
 
Voor wat betreft beffen, lik ik liever een geschoren kut dan een ontplofte bever.
Ik heb er geen ervaring mee ,maar ik denk dat als je een ontplofte bever kaal scheert dat je ook niet vrolijk wordt van wat je ziet , dan kan het beter nog maar een beetje gecamoufleerd zijn met haar
Ik heb totaal geen problemen met een normale hoeveelheid schaamhaar bij een dame ook , zoals gezegd zolang het maar schoon is ,maar dat geld net zo goed als voor een geschoren poes, dat er af en toe een haartje achterin je strot zit vind ik een verwaarloosbaar ongemak

Het is geen fetisj van me hoor , als het glad geschoren is bij de dame vind ik het ook best
Ik ben overigens nog nooit een dame tegengekomen die van mij verwachtte om het zaakje kaal te scheren of gek opkeek op het moment dat mijn monument onthuld werd

Ik neem aan dat jullie voornamelijk jongere dames bezoeken dat er een punt van gemaakt wordt?
 
Ik neem aan dat jullie voornamelijk jongere dames bezoeken dat er een punt van gemaakt wordt?
Ik heb al mijn halve leven geen schaamhaar meer, dat er een punt van gemaakt werd is lang geleden.
Destijds waren het inderdaad jongere dames die liever geen oerwoud zagen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan