WHEM Naomi Knokke (Duinbergen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Davey1976

Newbie
12
23/02/23
3
Mijn ervaring met Naomi uit Knokke.
Ik was al een tijd vaste klant bij haar maar de laatste tijd is ze wat uit haar doen. Mijn slechte ervaring van laatst heeft mij doen besluiten om niet meer te gaan bij haar. Ik had een afpraak van 1 uur met haar en toen we naar haar slaapkamer gingen en haar bij mij pakte rook ik de penetrante geur van mannen zweet aan haar lichaam. Ik verschoot ervan dat ze niet was opgefrist nu ze mij ontving. Ze neemt te weinig tijd tussen haar klanten van max 15min soms. Dusja dan krijg je dit soort dingen.
Ik ben er wel klaar mee. Dit wil je niet als klant dat je de man voor jou nog ruikt. En zeker het stonk enorm.
 
Ik ben in februari nog eens langsgeweest bij naomi in knokke. Ze maakt nog steeds een raar geluid bij het pijpen een soort grom geluid. Wat mij opvalt bij haar dat het wel een klokkijkster is steeds. Je staat altijd 5 min te vroeg buiten. Het was erg kalm zei ze maar toch sta je optijd buiten. Beter bijvoorbeeld naar een sophia gaan in brugge zei maakt altijd veel tijd voor haar klanten daar kun je makkelijk 15 min langer binnen zijn. Sophia ontvangt aan de goede kant van brugge komende van knokke. Ik wilde begin maart nog bij naomi langskomen maar ze werkt niet. Al stond er wel dat ze aanwezig was van 10.00uur tot 18.00uur. Zet dat dan ook niet op je profiel. Als je van mooie strakke poesjes houd kun je beter niet gaan naar naomi. Grote schaamlippen wat echt niet mooi is maar soms heb je gewoon zin in een kut. Sophia heeft een mooi kutje 😋
 
Ik ben eenmalig bij Naomi geweest en dat was ergens rond Nieuwjaar 2019 voor Corona. Ik had verlof en was toen in de buurt. En dat verklaart ook waarom het eenmalig was want onder normale omstandigheden is dit voor mij de ver van mijn bed show. Nu wat mijn ervaringen toen betrof was Naomi wel OK naar sociaal contact en correct naar beloofde service verlening. GFE was minder aan de orde. Als ik mij nog goed herinner heb ik toen 220 eur betaald all in. Geen spijt van gehad maar voor dat geld zijn er voor mij nu betere opties
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.990
Nieuwste lid
testingagain
Terug
Bovenaan Onderaan