Recensie Oil, Sainam Thai, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Happy

Wandelaar
57
07/10/21
22
Eindelijk gelukt een draadje te openen. Over Oil.
Vorig jaar had ik zowaar een zaterdagavond helemaal voor mijzelf, en daarvan wilde ik eens flink genieten en het mocht best wat kosten. Ik was eigenlijk van plan om naar Oss te gaan omdat ik daar eerder een geweldige 2 uur durende ervaring had meegemaakt. Vantevoren daar een dame voor 4 uur gereserveerd maar toen ik weg wilde rijden vanaf mijn werk richting Oss kreeg ik te horen dat de dame naar huis was gegaan. Toen maar een alternatief dichterbij huis gezocht. Zodoende kwam ik terecht bij Siwa Thai Massage. Daar aangekomen vertelde ik aan de madam dat ik 4 uren wilde blijven, ze dacht eerst nog dat ik een grapje maakte. Vervolgens werd ik aan verschillende dames voorgesteld maar helaas niemand naar mijn smaak. Totdat ineens Oil tevoorschijn kwam en ik mijzelf daar wel 4 uurtjes mee zou vermaken. Helaas kreeg ik te horen dat ze later op de avond al een afspraak had, dus onafgebroken 4 uur plezier zat er met Oil niet in. Er werd afgesproken dat ik nu eerst anderhalf uur met haar zou doorbrengen en later op de avond weer terug zou komen. Op de kamer kleden we ons uit en zag ik dat ze heel kleine tietjes had. Verder was ze leuk om te zien. Na een soort massage lagen we als vanzelfsprekend te vrijen. Toen ik liet blijken ook intiem te willen moest er flink in de buidel worden getast. Kennelijk kreeg ze het verzoek voor intiem niet al te vaak want ze moest behoorlijk lang zoeken in haar tasje voordat ze een condoom gevonden had. En toen bleek dat ondanks de flinke bijbetaling zelfs pijpen met condoom was. Maar goed, het is een mooie meid dus wilde ik haar sowieso neuken. Het leuke daarvan was bovendien dat terwijl ik haar neukte zij mij strak aan bleef kijken. Daar werd ik nog geiler van en kwam ik sneller dan verwacht klaar. Aankleden maar. Gaan we dalijk verder lekker neuken, zei ze nog. Daar is het nietmeer van gekomen omdat ik achteraf geen zin had in zo een time out.
 
Euh kerel...moet het niet Oil van Sainam zijn in plaats van Siwa.....?

Verder best wel gedurfd van jou om met een onbekende masseuse direct 4 uren te boeken 😳!
Ja want stel dat het tussen jullie niet klikt dan zitten jullie dan al die tijd met elkaar opgescheept.
En dan nog niet de bijbehorende kosten...

Had je wel afgemeld toen je niet terug kwam?
 
Euh kerel...moet het niet Oil van Sainam zijn in plaats van Siwa.....?

Verder best wel gedurfd van jou om met een onbekende masseuse direct 4 uren te boeken 😳!
Ja want stel dat het tussen jullie niet klikt dan zitten jullie dan al die tijd met elkaar opgescheept.
En dan nog niet de bijbehorende kosten...

Had je wel afgemeld toen je niet terug kwam?
Je hebt gelijk het moet Sainam zijn, op de Strevelsweg. Al die namen ook....hahaha. 4 uur was inderdaad best een risico maar ik was dusdanig in the mood dat ik mij over een klik geen zorgen maakte. Achteraf wellicht slimmer om 2 uur af te spreken met de optie tot eventueel verlengen in gedachten houden. Maar ja.....achteraf kan iedereen de toekomst voorspellen, zeg ik altijd maar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan