Onwijs teleurgesteld in sommige forumleden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ze vooral willen proberen geld eraan te verdienen of gratis dates.
Die hebben echt te veel vrije tijd en daarbij te veel TV gekeken
😅😂
Hier zijn we in Nederland toch veel te nuchter voor!

Dus mocht je gratis willen neuken, en wil je geld? Koop een mooie pruik en verkoop je kontje dan lekker zelf.
Shemales en lady boys lopen bizar goed in deze tijd. Heb je echt veel meer aan dan denken dat je Nederlandse meiden kunt chanteren 😂
 
Die hebben echt te veel vrije tijd en daarbij te veel TV gekeken
😅😂
Hier zijn we in Nederland toch veel te nuchter voor!

Dus mocht je gratis willen neuken, en wil je geld? Koop een mooie pruik en verkoop je kontje dan lekker zelf.
Shemales en lady boys lopen bizar goed in deze tijd. Heb je echt veel meer aan dan denken dat je Nederlandse meiden kunt chanteren 😂
Bij mij komt er niks in. Only exit!😰
 
Die hebben echt te veel vrije tijd en daarbij te veel TV gekeken
😅😂
Hier zijn we in Nederland toch veel te nuchter voor!

Dus mocht je gratis willen neuken, en wil je geld? Koop een mooie pruik en verkoop je kontje dan lekker zelf.
Shemales en lady boys lopen bizar goed in deze tijd. Heb je echt veel meer aan dan denken dat je Nederlandse meiden kunt chanteren 😂
Ik denk dat ze een amateur dame pakken dat die wellicht banger is dan dames die al langer mee gaan.
Met die gedachtengang vind ik het gewoon ziek.
 
Inmiddels zijn we al een paar dagen onderweg en heb ik op de eerste dag in post #17 van inmiddels 68 posts aangegeven dat de titel niet correct is. @Noortjexx heeft in post #40 blijk gegeven dat ze nog in dit topic actief is en ik ga er dan ook vanuit dat ze alle bijdragen heeft gelezen.

Persoonlijk stoort het me enorm dat de titel onaangepast is gebleven. Hiermee scheert ze alle forumleden over één kam, terwijl er genoeg forumleden zijn die niet onder die kam vallen. Een aanpassing van de titel zou ik dan ook zeer gepast vinden, dus hierbij het verzoek aan @Noortjexx om de titel aan te (laten) passen. Dat hebben de mannen die je wel een warm hart toedragen zeker verdiend.
 
Laatst bewerkt:
Precies. Net als vrouwen die met een laag decolleté over straat lopen. Die vragen er ook om verkracht te worden. Eigen schuld.
Ik wilde met mijn opmerking over facebook zeggen, dat als een vrouw een hoerenlopersforum elke dag vervuilt met talloze irrelevante en oninteressante klets berichten, ze niet vreemd moet opkijken als er een vreemde vogel vreemd op reageert.
 
Het valt mij op dat in dit deel van het forum dat "dames aan het woord" heet, na een post van een dame, het onderwerp meteen wordt gekaapt door de heren en de dames niet meer reageren 🤔.
Er zijn genoeg topics waar de dame in kwestie ook gewoon blijft reageren.

Feit is gewoon dat er hier veeeel meer mannen zijn dan vrouwen. En die mannen mogen hier gewoon praten (net zoals vrouwen in het algemene deel mogen praten).
 
Ik wilde met mijn opmerking over facebook zeggen, dat als een vrouw een hoerenlopersforum elke dag vervuilt met talloze irrelevante en oninteressante klets berichten, ze niet vreemd moet opkijken als er een vreemde vogel vreemd op reageert.
Ik snap wat je zegt hoor. En je hebt ook zeker een punt wanneer het om terughoudendheid gaat bij het posten van privé informatie op een openbaar forum. Maar je legt nu de verantwoordelijkheid voor 100% bij de dame in kwestie. Dat geeft die vreemde vogels niet het recht om haar te chanteren of leugens te verspreiden.
 
Ik leef met je mee Meis dit is verschrikkelijk om dit mee te maken .ik hoop dat je jezelf herpakt ik wens je veel liefs en goeds 🥰😘😘
Wat is het doel daarvan voor die heren? Afpersing of zo?
Dat hoop ik niet voor de dames .want dat is wel min van die mannen .laten ze gauw hier weg wezen op dit forum
Precies. Net als vrouwen die met een laag decolleté over straat lopen. Die vragen er ook om verkracht te worden. Eigen schuld.
Dit is wel heel kort door de bocht ,beetje nadenken voor je wat schrijft .want de dames waar wij naar toe gaan zijn er voor ons om ons een heerlijke tijd te geven en ze gaan goed met ons om en we hebben een goed relatie met de dames .respect !!!! Dat is het .en als je vrouwen die op straat lopen met een laag decolleté en dan denkt die moet verkracht worden nou dan zit er bij je zelf ook iets niet goed ,of je komt veel te kort met sex .het is mooi om te kijken naar dames maar hou het netjes want zo moeten vrouwen hier in het westen toch kunnen lopen op een veilige manier
 
Laatst bewerkt:
@Noortjexx ik kreeg zelf de indruk uit je berichten en reacties daar op dat er in elk geval 1 iemand was die je zwart probeerde te maken. Erg triest.

Waarom die poster dan niet aangepakt?

Noortjexx verdient alleen maar waardering, die kreeg ze van mij ook zeer regelmatig.

Geen idee wie de kwelgeest was. Die hoort een permanente ban te krijgen. :mad:


@ Noortjexx,

Laat het overwaaien en rapporteer meteen bij hufterig gedrag en postjes.
Ik hoop dat je blijft deelnemen. De wandelaars zorgen voor support.
Ook wij kunnen de moderatie aanspreken op meer actie.
Trollen etc. meteen verwijderen en zeker geen waarschuwing.
 
Laatst bewerkt:
Hey @Noortjexx , ik zou er wel met iemand over gaan praten en dan bedoel ik zodat je dit niet alleen hoeft te verwerken. just a tip.

Ik gun jou en iedereen verder altijd het beste. Er zijn er volgens mij best wel een hoop als ik het zo lees, die wel het beste met je voor hebben. Die enkelingen die dat niet hebben zijn ook meteen totale mafklappers. Hopelijk kan je dat uiteindelijk na zoveel tijd inzien.

stay strong 💪
 
Hey @Noortjexx , ik zou er wel met iemand over gaan praten en dan bedoel ik zodat je dit niet alleen hoeft te verwerken.

Bij de pastoor ?


Deze ellende is het risico van internet gebruik.
Iedere mafketel met een IP adres kan zich anoniem aanmelden.
Zet er een VPN op en je bent niet meer te traceren.

Erg onaangenaam dat Noortjexx tegen z'n kneus aanliep.
Er is maar één oplossing. Strakker modereren en meteen een ban uitdelen.

Maak inloggen alleen mogelijk met het IP adres waarmee het account geopend werd. Daarmee is de VPN route afgesloten. 👍
 
Ik ken Noortje niet persoonlijk en laat ik voorop stellen dat stalking, dreiging met privé gegevens publiceren of onwaarheden over handelingen te posten not done zijn, voor iedereen.

Ik herinner me nog discussie toen Noortje onder haar vorige naam terugkeerde er discussie was over haar voor-vorige naam en nzc. Dat werd eerst stellig ontkent maar later toegegeven en verduidelijkt dat dat nu niet meer aan de orde was.

De plotselinge naamswijziging nadat het "uitgelekt" was aan haar familie kan ik 100% begrijpen en respecteren. Wat ik niet begrijp hoe een dame vervolgens hier en op telegram persoonlijke dingen blijft posten die 100% naar haar vorige artiestennaam te herleiden zijn🤷‍♂️
(Zelfde voor Lily btw)
Uiteraard geen reden om misbruik van te maken, te stalken of wat dan ook maar als de paniek dan zo groot is zorg je toch dat je onder de radar blijft lijkt me?

Ik heb geleerd dat vriendschappen in dit wereldje toch vaak tricky zijn. Ken zowel dames als heren die "verraden" zijn. Op het vorige forum was er een lid die ook naar borrels met gelijkgestemden kwam wat in het begin gezellig was totdat iemand het nodig vond om zijn vrouw en kinderen te informeren dat hun man / vader de grootste hoerenloper van Nederlands was inclusief link naar zijn honderden sappig en gedetailleerd beschreven recensies. Het goede nieuws is dat ze nog samen zijn en hij een hoop geld over houdt sindsdien.

Dat was voor mij een wake up call om nooit privé gegevens te delen, niet met een dame, niet met een heer, niet online, niet offline. Hoe goed je elkaar ook kent, dit is gewoon een andere wereld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan