OPROEP tegen nep foto’s KINKY

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Zijn jullie het ook zo zat iedere keer die nep foto's op Kinky?
Laten we vanaf nu iedere keer als we nep foto's constateren Kinky mailen om ze erop te wijzen.

Niet dat ze er iets mee doen, maar ze mailen wel terug.
Als iedereen dit nu consequent doet worden ze er misschien zelf een keer zat van, en gaan ze wel een keer serieus de foto's vergelijken met de adverteerder.

Het systeem wat ze nu hebben is een lachertje.
 
Enige wat je kan doen is dames met onduidelijke/overduidelijk neppe foto's, zonder recensies/recensies uit, belachelijke prijzen direct links laten liggen. Alleen vrees ik dat het groepje mannen hier maar een heel klein deel van de wandelend populatie vertegenwoordigt. Anders zouden die dames echt niet aan genoeg klanten komen.
 
Iedereen die privé huizen hier ineens als het betere alternatief zien moeten dan toch eens naar de foto's op de website gaan kijken en daarna in het prive huis zelf. Laten we zeggen dat deze bedrijven nogal behendig zijn in het gebruik van Photoshop. Op de foto lijk je dan met een schone deerne te maken te hebben en in de realiteit kom je dan een 15 jaar ouder Botox-barrel tegen (sorry als dit te grof was).

En dan is weglopen helemaal vervelend.

Maar terug naar het topic: het is inderdaad wel extreem vermoeiend aan het worden. Inmiddels heb ik wel het punt bereikt dat ik de foto's standaard niet meer vertrouw, helemaal niet als ze bewerkt zijn. Ik ga in de regel alleen maar naar een dame als er minimaal een of 2 recensies van zijn. Ook hier ben ik helaas door schade en schande wijs geworden. Overigens ben ik nu wel zo dat ik gewoon wegloop als ik iets zie wat me niet bevalt. Ik vind dat ook geen issue, als de dame in kwestie meent verkeerde foto;'s te plaatsen met een totaal niet matchende leeftijd neemt ze zelf dat risico. Als ik een iPhone 14 bestel en apple stuurt me een iPhone XS van 5 jaar oud dan steken ze hem ook maar waar de zon niet schijnt.
 
Bij twijfel altijd videocallverzoek voorstellen bij nieuwe dames en niet als een kip zonder kop zomaar afspreken en op goed geluk er naar toe gaan. Willen ze dat niet dan doeiiiiiiii; het is zo simpel. Bespaar jezelf de reiskosten, tijd, energie, geilheid, teleurstelling én het risico dat je op een zwarte lijst gezet wordt als je wegloopt.
 
Videocalls worden natuurlijk ook geweigerd wanneer er een boeker in het spel is en dat betreft niet per definitie fakers of dames met slechte service.
Die zwarte lijsten worden voornamelijk gebruikt door de oude Oostblok garde: die zijn vrijwel altijd al 10 kilo zwaarder en 10 jaar ouder. Ik zou me daar niet druk om maken. Daarnaast lost een nieuw wegwerpsimkaartje dat ook weer op.
 
Daarom date ik ook bijna nooit met dames die met een boeker werken; veel te duur en kloteservice is mijn ervaring. Ik spreek alleen af met dames die zelf de afspraken regelen; meestal topdates bij mij. En tegenwoordig kom je niet binnen als je nummer niet voorkomt op de witte lijst dus een nieuw nummer is ook niet altijd de oplossing. Beter voorkomen dan genezen zou ik zeggen.
 
Je zou denken dat oplichters en fake troep juist ervoor zorgen dat wandelaars naar het legale circuit trekken.
Dat zou je inderdaad denken, maar zo werkt het in dit wereldje niet. De wandelaar is hardleers en blijft erop vertrouwen dat het een volgende keer beter zal gaan. Dus slaat de verleiding weer toe als de mooie aanlokkende foto's worden bekeken en het app contact zo goed is verlopen zodat er weer een afspraak wordt gemaakt. Op naar de voor 80% zekere volgende teleurstelling.
 
80% teleurstelling komt dan ook niet overeen met mijn persoonlijke ervaring. Ik denk dat wandelaars over het algemeen een voorkeurscircuit hebben en daar vooral bij blijven.
 
Weer iemand, die denkt dat eigenaren van privéhuizen en clubs nette jongens zijn.
Ik denk dat in ieder geval niet, ze zullen vast niet allemaal brave jongens zijn. Maar wat ik wél denk, en ook wel zeker weet, is dat in het legale circuit geen uitbuiting en misstanden plaatst vinden, want ze worden tot in den treure gecontroleerd en bij het minste geringste zijn ze de vergunning kwijt.
 
80% teleurstelling komt dan ook niet overeen met mijn persoonlijke ervaring. Ik denk dat wandelaars over het algemeen een voorkeurscircuit hebben en daar vooral bij blijven.
Dan ben jij een geluksvogel. Die 80% teleurstelling komt nl. wel overeen met mijn persoonlijke ervaring. Ik ben in ieder geval gekapt met privéontvangsten, ik heb er de buik vol van. Het kost mij te veel moeite om een écht betrouwbare date te vinden. Die zijn er wel, dat weet ik en ik heb ook nooit gezegd dat dat niet zo is. Maar in mijn persoonlijke ervaring is dat zoeken naar een speld in een hooiberg en ik heb daar geen zin meer in. En zo moet ieder maar doen wat hem het beste lijkt, ik respecteer ieders mening en wandelgedrag.
 
Ik denk eerder dat jij dan een pechvogel bent geweest, want 80% mislukking is wel erg hoog. De duidelijke fakers zoals de door mij eerder gemelde advertentie haal ik er inmiddels ook wel erg makkelijk uit. Maar ook als beginnende wandelaar ging het over het algemeen gewoon goed. Maar ieder zijn voorkeur en vooral de dames bezoeken op de manier waar je je zelf het prettigst bij voelt.
 
Zou kunnen dat ik de pechvogel ben, hoewel ik toch echt geen beginnende wandelaar ben. Maar ik vind die thuisontvangsten gewoon niks, het is er vaak zo vies en de dame valt qua uiterlijk zo tegen enzovoorts enzovoorts…Ik hou het bij de vergunde privéhuizen en af en toe raambuurten, hoewel die wel heel erg achteruit gaan. Alleen het SKW Antwerpen vind ik nog een beetje de moeite waard.
Verder ben ik het helemaal eens met jouw laatste zin.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan