Parkeren Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben gisteren avond eventjes naar het Schipperskwartier geweest en daarna nog iets gaan drinken in de Stad Antwerpen. Mijn wagen stond op Linker - oever Van Edenplein geparkeerd . Toen ik mijn wagen rond 19.30 parkeerde zag ik verbodsborden staan dat je vanaf 06/08/2025 niet meer mocht parkeren om dat Ed Sheeran gaat optreden aanstaande donderdag . Heel de buurt moest auto vrij zijn . Ik was een wat blijven hangen in de stad. Rond 01.00 kwam ik uit de voetgangers tunnel. Van ver zag ik dat mijn wagen samen met andere wagens aan de takelwagen hing en de politie was daar ook aanwezig. Ik liep zo snel dat ik kon naar de takelwagen en ik sprak de politie aan dat dit mijn wagen is . Ze hielden de takelwagen tegen en kreeg mijn auto terug . Ik moest wel betalen aan de takel dienst een bedrag van 180 € plus een gas boete van 58 € . De andere parkeerde wagens moeten aan de takel dienst 450 € betalen en die moeten die gaan afhalen in Hoboken plus een gast boete van 58 euro. En ze waren veel wagens aan het wegslepen . Alles behalve heb ik ergens toch nog geluk gehad.
Mijn auto hebben ze met de ten miles van de Brouwersvliet getakeld naar Hoboken. Zelfde nacht/ochtend nog gaan afhalen en heb daar toen toch gewoon, net als alle anderen in de lange rij, €180 (takeldienst) + €58 (boete) betaald. Dus wel vreemd dat het dan nu ineens €450 zou zijn.

Vond die €238 al meer dan genoeg om te lang te blijven hangen. Maar ja, loempigheid kost al eens geld zeker... 🙃🤦‍♂️

Mijn auto hebben ze met de ten miles van de Brouwersvliet getakeld naar Hoboken. Zelfde nacht/ochtend nog gaan afhalen en heb daar toen toch gewoon, net als alle anderen in de lange rij, €180 (takeldienst) + €58 (boete) betaald. Dus wel vreemd dat het dan nu ineens €450 zou zijn.

Vond die €238 al meer dan genoeg om te lang te blijven hangen. Maar ja, loempigheid kost al eens geld zeker... 🙃🤦‍♂️
Dat heeft die politieagent aan mij verteld dat het anders 450 € was . Indien mijn auto op de grond had blijven staan dan heeft mij dat maar 100 € gekost volgens de bestuurder van de takeldienst . Maar ik pech mijn achterste wielen waren van de grond was de laatste auto die daar aan hing.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan