Plattegrond Doubletstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze vraag blijft herhaaldelijk langskomen.
Is het niet handig om van de plattegronden een afzonderlijke sticky topic te maken samen met de FAQs?
Dit was op Hookers ook het geval voor alle raamrubrieken.
Antwerpen heeft er nu wel een afzonderlijke sticky topic voor.
 
Hoi, bij hookers.nl was er in PDF een plattegrond van de doubletstraat.
Ik kan hem nergens meer vinden.
Weet iemand waar ik de plattegrond van doubletstraat kan vinden.

BVD. Hans
Wat ik hier ook mis is de alfabetische volgorde van de dames, netjes onder elkaar zodat je ze snel gevonden hebt met ook de voetjes/sterretjes erbij.
Of kijk ik er overheen?
 
Wat ik hier ook mis is de alfabetische volgorde van de dames, netjes onder elkaar zodat je ze snel gevonden hebt met ook de voetjes/sterretjes erbij.
Of kijk ik er overheen?
Ik mis ook de alfabetische volgorde! Misschien wil je dit droppen in "tips en verbeteringen" (of zoiets).


En als kers op de taart, als je een subforum open hebt zie je rechtsboven het knopje Filters,

1627857883594.png


Kies daar Sorteer volgens Titel, Oplopend en alle topics worden alfabetisch gerangschikt (eventueel met Voorvoegsel Recensie ook nog aangevinkt).
 
Deze vraag blijft herhaaldelijk langskomen.
Is het niet handig om van de plattegronden een afzonderlijke sticky topic te maken samen met de FAQs?
Dit was op Hookers ook het geval voor alle raamrubrieken.
Antwerpen heeft er nu wel een afzonderlijke sticky topic voor.

Heb post 1 van algemeen even gekopieerd naar een eigen topic
 
Thanks.
Maar in de ramenbuurt werkt dat nog niet helemaal lekker, of ik doe het niet goed.
In een ramenbuurt wil je graag de adressen op volgorde zien óf de namen van de dames.
Als ik een ramenbuurt (Den Haag) filter, komt er geen mooie alfabetische lijst met adressen uit.
Wel verschijnen de namen van de dames op alfabetische volgorde, maar de adressen niet.
Dat komt volgens mij doordat de titels gesorteerd worden, en die beginnen nu eenmaal met de naam van de dame, niet met het adres.
Het zou heel fijn en nuttig zijn als we ook op adres kunnen sorteren.
 
Ik krijg gewoon een mooie alfabetische lijst op naam.
EFABEFE6-E2DC-44F2-BD73-66F73C195D12.png
Op adres zal niet gaan idd, daarvoor kun je dan beter de zoekfunctie gebruiken met aanhalingstekens bijv. "Doubletstraat 7 k4" zoals ik onlangs heb uitgelegd in een ander topic.
 
Thanks.
Maar in de ramenbuurt werkt dat nog niet helemaal lekker, of ik doe het niet goed.
In een ramenbuurt wil je graag de adressen op volgorde zien óf de namen van de dames.
Als ik een ramenbuurt (Den Haag) filter, komt er geen mooie alfabetische lijst met adressen uit.
Wel verschijnen de namen van de dames op alfabetische volgorde, maar de adressen niet.
Dat komt volgens mij doordat de titels gesorteerd worden, en die beginnen nu eenmaal met de naam van de dame, niet met het adres.
Het zou heel fijn en nuttig zijn als we ook op adres kunnen sorteren.
Voor het sorteren op adres is het volgens mij wel nodig dat adressen eenduidig worden genoteerd.
 
Wat ik hier ook mis is de alfabetische volgorde van de dames, netjes onder elkaar zodat je ze snel gevonden hebt met ook de voetjes/sterretjes erbij.
Of kijk ik er overheen?
En op adres en kamernummer, dat vond ik altijd wel makkelijk om een dame op het forum op zoeken, zeker als je de naam van de dame niet kent
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan