Recensie Ploy, Ninove 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SinsOfMyJohnny

Stamgast
Forumpionier
815
03/07/21
5.243
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ploy-blow-jop-without-condoom.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik boekte Ploy ooit in een nabij verleden maar kreeg ze niet te zien. Ik kreeg een minimeid genaamd Rung (overigens zeer de moeite, actief, heel gewillig en zweette als een merrie tijdens de sex). Ik heb dus een tweede kans gewaagd en hoopte stiekem weer op Rung die ik niet kan bereiken via de advertentie op RL of het telefoonnummer in die advertentie.
Ik kom dus binnen en zoals wel meer voorvalt staat de meid te wachten achter de deur. Ik bemerk dat ze toch een pak zwaarder is dan in de advertentie en denk nog "amai deze keer is het dus echt Ploy die ik heb, geen vervangster". Naar boven geleid stap ik achter Ploy de bijna pikdonkere kamer binnen waar het overigens vrij fris is. Ik ontdoe me van mijn kleding en er wordt me gevraagd om op mijn buik op het bed te gaan liggen. Ik zeg nog "la total" en leg de per bericht afgesproken 130€ op de tafel die ik eerlijk gezegd een scherpe prijs vond. Ploy begint me een massage te geven die ik ervaar als flauw, ongeïnteresseerd, niet erotisch, …
Na een tijdje gewrijf in de doodse stilte van de kamer realiseer ik me dat de huid die ik af en toe op mijn rug voel passeren toch wel heel gespannen bol staat. Ik draai me wat om, mijn ogen zijn intussen gewend aan het donker. Ik zie Ploy. Het meisje uit de advertentie. Alleen is ze niet …alleen. Er zit ook nog een minstens 8 maanden oude foetus in haar bolle buik. Ik laat haar stoppen met de massage. Ik vraag "gaat dat wel lukken, zie je dat echt zitten om nog intiem te doen?" Overigens… Ploy spreekt goed Nederlands. In feite stel ik de vraag bijna aan mezelf. Want ik zie het eigenlijk helemaal niet zitten. Toch zegt ze dat het allemaal geen probleem is. Gewoon een beetje opletten qua standje. Ik voel me bekocht. Dit verwacht je toch niet? Dit kan toch niet zonder iets te zeggen? Ze voelt mijn teleurstelling en begint me te pijpen (blow jop, volgens de advertentie). Of wat daarvoor moet doorgaan. "Wil je neuken?" (vrijen is het woord dat ze gebruikt ) vraagt ze. Ikzeg "als het kan".
En dan begint de miserie maar pas. "Ai, oei, doet zeer zo, te diep, let op, dat gaat niet, kan je zo doen", … aub zeg.
Ik stop er mee en zeg "laat maar zo, echt mijn ding niet"
"Hand jop?" "Ok dan". Een plas olie er over en na 15 minuten getrek kom ik omdat ik er mij in opperste concentratie op focus. Ik wil niet onvoldaan huiswaarts keren.
Het lukt dus en het sperma spuit in haar haar. Ze kan er om lachen.
Ik eigenlijk niet. Ik dacht dat ik al veel gezien en meegemaakt had in Thaise salons maar dit spant de kroon.
Achteraf bekeken… hoeveel miserie kan je hebben om dit te doen als je hoogzwanger bent ? Of wie zit daar achter waar ze zoveel schrik van hebben ?
Ik heb al vaker een wrang gevoel gehad bij het buitengaan maar dit was next-level-wrang.
 
Laatst bewerkt:
Ik was in augustus ook bij Ploy geweest en kan het verhaal van inccubull bevestigen. Alleen vond ik het nog erger, want hoewel het afgesproken was, wilde ze niet neuken. De massage trok al op niks, om mee te beginnen. Dan wrijft ze mijn penis in met olie en begint mechanisch en ongeïnteresseerd te trekken. Ik vraag haar om te pijpen (zoals afgesproken) en ze begint met een stapel doekjes alle olie weer van mijn penis te wrijven (niet echt zachtzinnig). Dan zet ze voorzichtig haar mond rond het topje van mijn eikel en "nipt" er een beetje aan. Als ik vraag om hem dieper te nemen, wil ze niet (ik had me net gedouchet, dus alles was proper). Daar geraak ik niet hard van, dus vraag ik om wat B2B, of om op me te komen liggen (droogneuken). Ook dat wil ze allemaal niet.
Gefrustreerd heb ik dan maar mijn boeltje gepakt.
Nooit kom ik daar terug! :mad:
Heel jammer, want eigenlijk is het best een mooie meid (die waarschijnlijk nu bevallen zal zijn).
 
Ik was in augustus ook bij Ploy geweest en kan het verhaal van inccubull bevestigen. Alleen vond ik het nog erger, want hoewel het afgesproken was, wilde ze niet neuken. De massage trok al op niks, om mee te beginnen. Dan wrijft ze mijn penis in met olie en begint mechanisch en ongeïnteresseerd te trekken. Ik vraag haar om te pijpen (zoals afgesproken) en ze begint met een stapel doekjes alle olie weer van mijn penis te wrijven (niet echt zachtzinnig). Dan zet ze voorzichtig haar mond rond het topje van mijn eikel en "nipt" er een beetje aan. Als ik vraag om hem dieper te nemen, wil ze niet (ik had me net gedouchet, dus alles was proper). Daar geraak ik niet hard van, dus vraag ik om wat B2B, of om op me te komen liggen (droogneuken). Ook dat wil ze allemaal niet.
Gefrustreerd heb ik dan maar mijn boeltje gepakt.
Nooit kom ik daar terug! :mad:
Heel jammer, want eigenlijk is het best een mooie meid (die waarschijnlijk nu bevallen zal zijn).
Inderdaad. Bij jou nog erger. Ongelooflijk. Ik zet daar nooit nog een voet binnen.
Ooit Rung daar gezien? Dat is een raspaard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan