Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is alleszins een stuk veiliger (én goedkoper!) dan achter de rug van je partner... naar 'de slechte vrouwen' lopen!
lees je voor uit eigen werk @Marco
Ik ben vuilnisman geweest maar die grote containers bij appartementen worden nog gewoon met de hand geleegd, dat is eerst het hok openmaken, containers naar buiten, soms ver, soms naar boven. Met 2 man lukte het af en toe nog nauwelijks maar het is wel heel leuk (al dan niet fysiek) werk. Die zijladers zijn alleen voor kleine containers die langs de weg staan.

Nou hoef je geen aannames meer te doen, nu heb je informatie. yay
Over fysiek en mentaal zwaar werk gesproken 😛
 
Aan de reacties hier zie je gelijk hoe afhankelijk sommige wandelaars zijn van dvp's daarom zijn die hoge prijzen enigzins te verklaren. De boosdoeners zijn eigenlijk niet de dvp's want die kunnen vragen wat ze willen maar als niemand gaat gaan de prijzen gewoon omlaag. Het zijn juist de wandelaars die zonder na te denken alles maar willen betalen en geen nee kunnen zeggen zelfs als ze kunnen zien dat de dvp's hen belazeren.
 
Volgens mij zijn de mensen die tegen de prijsstijging zijn vaker inhoudelijk (en met feiten) bezig dan de mensen die hier vanuit de heup schieten "dat het meevalt".

Er is nog steeds NIEMAND geweest die een logische verklaring kan geven voor de prijsstijgingen van 33%-66% die vooral plaatsvindt bij de zwartwerkende dames. Deze groep komt niet verder dan "Ga je toch ergens anders heen". Inderdaad weinig inhoudelijk en onderbouwd....
Hoe inhoudelijk wil je de verklaring hebben? Die is simpel: omdat het kan en we in een kapitalistische economie leven waar winstmaximalisatie doorgaans het doel is. Je bent het alleen niet met het motief achter de verklaring eens volgens mij, maar dat maakt de verklaring an sich niet minder valide.

Het voorbeeld dat je eerder aanhaalde van die Alexa, die van 150 naar 250 per uur is gegaan, waarom zou ze het niet doen? Kennelijk stond haar telefoon dusdanig roodgloeiend dat ze haar tarief bijna kon verdubbelen, zonder daar in inkomsten op achteruit te gaan.

Laat ik hem dan omdraaien: ik heb nog niemand gezien die een logische verklaring kan geven waarom een dame niet meer zou vragen voor het leveren van een gewilde, behoorlijk intieme dienst als er genoeg mensen zijn die dat willen betalen. Veel verder dan graaiflatie, het is zulk makkelijk werk, kosten zijn niet hoog etc. komt het niet.

Als het echt allemaal wel meevalt en zo makkelijk verdiend is zou ik zeggen; bied jezelf aan achter het station voor een 150e/uur, zwart natuurlijk, en volgens je berekeningen kan je over twee jaar met pensioen. Wat houdt je tegen?

Het antwoord is natuurlijk dat je het niet wil, net zoals heel veel dames het niet willen en degenen die het wel doen dat alleen doen tegenover een goede, financiële beloning..het aanbod is daarmee nog steeds schaars, want wat zijn die paar duizend dames op Kinky nou op een bevolking van miljoenen mannen? Wat een goede financiële beloning is, is subjectief, maar ik moet het eerste commerciële bedrijf nog tegenkomen dat bewust heel veel marge laat liggen wanneer de markt kennelijk bereidt is veel meer te betalen voor hun dienst of product.
 
Vraag en aanbod is de verklaring, maar die wordt blijkbaar niet goed genoeg geaccepteerd.
Dames die te duur worden gevonden worden hier maar al te graag aangeven, maar wanneer de vraag wordt gesteld welke dames dan nog wel een "juiste" prijs hanteren wordt dit niet gedeeld. Stel je voor dat deze dame het drukker krijgt en de prijs verhoogt en dus bewijst dat vraag en aanbod de prijs ook daadwerkelijk beïnvloedt.

Vraag en aanbod is het dus niet. Dat is beetje MAVO niveau zonder enige inhoudelijke onderbouwing. Als het puur vraag/aanbod was dan zou dat duiden op prijselasticiteit. Echter blijkt uit veel reacties hier dat er GEEN correlatie is tussen vraag/aanbod. Genoeg kerels die hier keihard verdedigen dat ze "het toch wel" betalen. Kortom DVP lijken een "inelastische" dienst of (vanuit de markt gezien) kent het grote verschillen. Sommige haken af, sommige boeit het niet.

Dames die nog WEL de juiste prijs hanteren zijn hier al vele malen benoemd. Privehuizen en bv ramen hebben GEEN last van deze bizarre prijsstijging.


Ik heb het hier altijd al gezegd de dvp's zijn heel hebzuchtig het lijkt nooit genoeg te zijn. Daarom moet je niet blindelings meegaan met de prijzen want grenzen zijn er niet niet meer ze zullen nog meer gaan vragen. Uiteindelijk benadeel je jezelf en alle andere wandelaars. je hobby zal zo duur worden dat je steeds minder kan wandelen laat je dus niet gebruiken.
Net als bij peuken of benzine dat er ineens WEL spraken is van prijselasticiteit. Mijn punt blijft dat deze niet lineair is.

onderstaande grafiek is niet van toepassing
1705584166109.png
 
Aan de reacties hier zie je gelijk hoe afhankelijk sommige wandelaars zijn van dvp's daarom zijn die hoge prijzen enigzins te verklaren. De boosdoeners zijn eigenlijk niet de dvp's want die kunnen vragen wat ze willen maar als niemand gaat gaan de prijzen gewoon omlaag. Het zijn juist de wandelaars die zonder na te denken alles maar willen betalen en geen nee kunnen zeggen zelfs als ze kunnen zien dat de dvp's hen belazeren.
juist de van DVP afhankelijke wandelaars hebben belang bij lagere prijzen zou je denken in eerste instantie.
Maar de praktijk is anders.
 
Ik snap dat afhankelijk zijn van een dvp niet.
Niemand is echt afhankelijk van een dvp.
We gaan hier allemaal omdat we ervoor kiezen en omdat we het leuk vinden.

Als je het doet omdat je de een of andere onweerstaanbare drang hebt en je echt niet zonder kan dan heb je een probleem en zoek je beter professionele hulp.

Het is en blijft een uitzonderlijk luxeproduct.
 
Hoe inhoudelijk wil je de verklaring hebben? Die is simpel: omdat het kan en we in een kapitalistische economie leven waar winstmaximalisatie doorgaans het doel is. Je bent het alleen niet met het motief achter de verklaring eens volgens mij, maar dat maakt de verklaring an sich niet minder valide.

Het voorbeeld dat je eerder aanhaalde van die Alexa, die van 150 naar 250 per uur is gegaan, waarom zou ze het niet doen? Kennelijk stond haar telefoon dusdanig roodgloeiend dat ze haar tarief bijna kon verdubbelen, zonder daar in inkomsten op achteruit te gaan.

Laat ik hem dan omdraaien: ik heb nog niemand gezien die een logische verklaring kan geven waarom een dame niet meer zou vragen voor het leveren van een gewilde, behoorlijk intieme dienst als er genoeg mensen zijn die dat willen betalen. Veel verder dan graaiflatie, het is zulk makkelijk werk, kosten zijn niet hoog etc. komt het niet.

Als het echt allemaal wel meevalt en zo makkelijk verdiend is zou ik zeggen; bied jezelf aan achter het station voor een 150e/uur, zwart natuurlijk, en volgens je berekeningen kan je over twee jaar met pensioen. Wat houdt je tegen?

Het antwoord is natuurlijk dat je het niet wil, net zoals heel veel dames het niet willen en degenen die het wel doen dat alleen doen tegenover een goede, financiële beloning..het aanbod is daarmee nog steeds schaars, want wat zijn die paar duizend dames op Kinky nou op een bevolking van miljoenen mannen? Wat een goede financiële beloning is, is subjectief, maar ik moet het eerste commerciële bedrijf nog tegenkomen dat bewust heel veel marge laat liggen wanneer de markt kennelijk bereidt is veel meer te betalen voor hun dienst of product.
Jij vergeet een heel belangrijke punt waarom zijn de prijzen ineens van 150 naar 200 gestegen 33% en sommigen zelfs 66%. De inflatie is echt niet zo hard gestegen maar de dvp's wel dan is het toch duidelijk dat die hele stijging niet meer klopt en puur gebaseerd is op leugens en bedrog van de dvp's kant. Jij probeert de hoge prijzen te rechtvaardigen door hier te zeggen dat het allemaal kan omdat we in een kapitalistische samenleving leven maar dat is heel makkelijk gedacht.
 
Genoeg kerels die hier keihard verdedigen dat ze "het toch wel" betalen
Dan geef je toch al aan dat de vraag blijft bij een stijgende prijs en dat het snijpunt in je grafiek nog niet berijkt is.

Maar natuurlijk ligt het complexer, er is ook niet één volledige markt. Er zijn grote groepen heren die met geen stok naar de ramen zijn te slaan, of juist de thuisontvangst nooit zullen doen. Die markten concurreren dus amper met elkaar.
Dan zijn er nog vele niche markten: dus waar de één zegt "hoe durft die vette koe zo duur te zijn!", zegt de niet te onderschatte groep vette koeien liefhebber:s "eindelijk een nieuwe dame die aan mijn voorkeur voldoet, daar zijn er veel te weinig van".

Anyway, alles is al wel gezegd. Veel plezier met de oude koeien en de sloot.
 
Jij vergeet een heel belangrijke punt waarom zijn de prijzen ineens van 150 naar 200 gestegen 33% en sommigen zelfs 66%. De inflatie is echt niet zo hard gestegen maar de dvp's wel dan is het toch duidelijk dat die hele stijging niet meer klopt en puur gebaseerd is op leugens en bedrog van de dvp's kant. Jij probeert de hoge prijzen te rechtvaardigen door hier te zeggen dat het allemaal kan omdat we in een kapitalistische samenleving leven maar dat is heel makkelijk gedacht.
Omdat de prijzen geen zak met inflatie te maken hebben, ik begrijp niet waarom je je daar zo gaan vast blijft klampen. Nergens staat in de wet dat prijzen niet meer mogen stijgen dan de vastgestelde inflatie toch? Prijzen - zeker voor zo'n specifieke dienst - worden bepaald door vraag en aanbod, niet door het gemiddelde inflatiecijfer.

Ik heb jarenlang in de semi-commodities gezeten, en als de prijs nu X is, was het vorig jaar misschien wel X+60%, en later dit jaar X-20% om volgend jaar weer 2X te zijn.

De onderliggende basisprijs ex-fabriek werd misschien bepaald door kosten van materiaal, arbeid, energie etc., maar de verkoopprijs werd bepaald door de markt.

Je moet het meer zo zien: als de prijs die de markt bereid is te betalen lager dan de kostprijs was, werd er simpelweg niet geproduceerd. Maar niets houdt producenten tegen om veel meer te rekenen dan de kostprijs plus 'normale' marge als ze elk product wel drie keer kunnen verkopen voor die prijs
 
Laatst bewerkt:
Omdat de prijzen geen zak met inflatie te maken hebben, ik begrijp niet waarom je je daar zo gaan vast blijft klampen. Nergens staat in de wet dat prijzen niet meer mogen stijgen dan de vastgestelde inflatie toch? Prijzen - zeker voor zo'n specifieke dienst - worden bepaald door vraag en aanbod, niet door het gemiddelde inflatiecijfer.
Het heeft er wel degelijk mee te maken want waarom zijn de prijzen voor de corona tijd jaren lang stabiel gebleven? De dvp's gebruikten de inflatie als een excuus om hun prijzen te verhogen. Maar deden dat op een sneaky wijze gelijk naar 33% terwijl de inflatie lang niet zo hoog was maar juist veel lager. Het heeft dus wel met de inflatie te maken want die gebruiken ze als een excuus om hun hoge prijs te rechtvaardigen en veel meer te vragen dan eigenlijk nodig was.
 
Laatst bewerkt:
het is maar net wat een gek er voor geeft.
At the end of the day zijn we allemaal gekken die een vrouw betalen om seks met ons te hebben.
Of dat nu 5 euro of 500 euro is: het blijft even 'gek' om iemand te betalen om intiem met jou te zijn.

En een discussie voeren over wat nu wel een correcte prijs is voor deze service is knettergek
 
De dvp's gebruikten de inflatie als een excuus om een prijzen te verhogen. Maar deden dat op een sneaky wijze gelijk naar 33% terwijl de inflatie lang niet zo hoog was maar juist veel lager, dus valt hun hoge prijs niet te rechtvaardigen.
Het is nog altijd je eigen keuze @Rimon, of je die prijzen wilt betalen.
Ik bezoek zelf geen thuis ontvangstdames of ga naar een club. Ik heb er niks mee, en vind het eigenlijk ook niet meer dan een paar tientjes waard, om een potje te neuken.
Maar ik ben er ook niet van afhankelijk, zoals andere mensen. Het is net wat @Zwarte Panter gisteren zei, het is meer voor de verandering en ik vind op zich een ramenbuurt al spannend en geil. Daar haal ik de kick meestal vandaan.
 
Het is nog altijd je eigen keuze @Rimon, of je die prijzen wilt betalen.
Ik bezoek zelf geen thuis ontvangstdames of ga naar een club. Ik heb er niks mee, en vind het eigenlijk ook niet meer dan een paar tientjes waard, om een potje te neuken.
Maar ik ben er ook niet van afhankelijk, zoals andere mensen. Het is net wat @Zwarte Panter gisteren zei, het is meer voor de verandering en ik vind op zich een ramenbuurt al spannend en geil. Daar haal ik de kick meestal vandaan.
Ik ga zelf ook naar de ramen maar combineer dat met prive dames, goedkope prive dames wel te verstaan die mij korting geven. De seks voelt met dit soort dames veel lekkerder dan dames waar je veel voor moet betalen wetende dat je niet belazerd wordt.😉
 
De dvp's gebruikten de inflatie als een excuus om een prijzen te verhogen. Maar deden dat op een sneaky wijze gelijk naar 33% terwijl de inflatie lang niet zo hoog was maar juist veel lager.
Het ligt er maar aan waarmee je het vergelijkt.

33% is juist een heel matige en redelijke verhoging die we maar al te graag betalen met z'n allen, zo blijkt.

Ter vergelijking:

Voor Jumbo Brokken in Saus met Rund & Lever 405 gram betaalde je vorig jaar € 0,37, nu € 0,69.

Wees maar dankbaar dat de dvp's zich niet gelijkschakelen met Jumbo Brokken in Saus met Rund en Lever!

Bron:

 
Het ligt er maar aan waarmee je het vergelijkt.

33% is juist een heel matige en redelijke verhoging die we maar al te graag betalen met z'n allen, zo blijkt.

Ter vergelijking:

Voor Jumbo Brokken in Saus met Rund & Lever 405 gram betaalde je vorig jaar € 0,37, nu € 0,69.

Wees maar dankbaar dat de dvp's zich niet gelijkschakelen met Jumbo Brokken in Saus met Rund en Lever!

Bron:

Gryphon sorry maar ik moet altijd om je vergelijkingen lachen. En ja we moeten de dvp's dankbaar zijn dat ze hun lichaam niet zo duur verkopen als de Jumbo Brokken Saus met Rund En lever, het had erger gekund.😅
 
Laatst bewerkt:
Vraag en aanbod werkt natuurlijk alleen correct in een echte vrije markt.

Het aanbod zal schaars blijven aangezien net als op de huizenmarkt de overheid en gemeentes d.m.v. zware regulering hun vinger in de pap hebben.
Dat kan je dan net zo goed zeggen van supermarkten. Die kan je vanwege (de beperkende) ruimtelijke ordening ook steeds minder en minder openen. Betekent dat dan dat daar geen vrije markt is?
 
Mss tegen dat het bij zo ver is bestaan er penis protheses. 😅

Anders plan B een vis draadje er aan en het uiteinde aan mijn wijsvinger. Hij is mss niet hard en stijf. Maar ik kan wel zeggen kijk hij komt recht 😂😂
Nu, ja...
Zolang je tegen die tijd maar (tegen jezelf) kan zeggen: "Heb toch lekker m'n best gedaan! En heb toch mooi m'n deel van de actie gehad!"

Mooi toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan