Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik reageer doorgaans nooit in een topic dat over centen gaat maar heb mij er al vaak in geërgerd. Wat velen wel doen maar ik dus niet is mijn ergernis hier botvieren, neen, ik plan gewoon een extra gesprekje bij mijn psycholoog is.

Maar wat is dat toch met de vele mannen die perse willen gaan uitrekenen wat de dames mogelijks verdienen!? Zelfs met concrete bedragen die gewoon op niks gebaseerd zijn en die boekhoudkundig en fiscaal zo goed onderbouwd zijn dat bij de mnste windvlaag het financiële huisje compleet instort.

Voilà, in the pocket, een extra gesprekje uitgespaard.
Nu... 'andermans rekening maken'... is hier anders wel een érg populair onderwerp hoor!
 
Ik reageer doorgaans nooit in een topic dat over centen gaat maar heb mij er al vaak in geërgerd. Wat velen wel doen maar ik dus niet is mijn ergernis hier botvieren, neen, ik plan gewoon een extra gesprekje bij mijn psycholoog is.

Maar wat is dat toch met de vele mannen die perse willen gaan uitrekenen wat de dames mogelijks verdienen!? Zelfs met concrete bedragen die gewoon op niks gebaseerd zijn maar die boekhoudkundig en fiscaal zo goed onderbouwd zijn dat bij de minste windvlaag het hele financiële huisje compleet instort.

Voilà, in the pocket, een extra gesprekje uitgespaard.
Dank voor deze inhoudsloze bijdrage meneertje.

Als iemand zegt op haar 30e een huis en snackbar te willen kopen mag ik niet even een grove inschatting maken van wat zoiets dan aan voeten in de aarde heeft. Ja op basis van aannames maar geen gekke aannames.
 
Je kan toch nooit weten wat een zzp'er verdient. De ene maand is goed de andere maand is weer minder. Vorige jaar werd ook bijvoorbeeld mijn verstandskies getrokken, en was ik ruim twee maanden uit de running. Het leven is te onvoorspelbaar om dingen in te schatten.

Wie weet stop ik volgend jaar en wie weet pas over 10 jaar. Wat ik wel altijd heb gezegd is als ik kinderen krijg is het klaar. Ik wil dan een goede moeder zijn en daar heb ik met dit werk geen tijd voor. Alleen wie weet kan ik niet eens zwanger worden, of wil ik geen kinderen meer. Zou mij namelijk niets verbazen.

Mannen echt ik zie wel. Mijn leven is niet al volledig tot op de puntjes beschreven in een boek. Misschien open ik over een tijdje iets heel anders, maar ik wil wel altijd zelfstandig zijn. Voor iemand werken vind ik verschrikkelijk
 
Mij neef heeft een snackbar. Die klaagt echt niet over zijn inkomen, maar je moet er eigenlijk 1 hebben naast een kroeg zonder eigen keuken. Liefst nog met een luikje
maar volgens mij is dat meer voor in dorp, met een dorpskroeg. Als dit jou droom is, moet je die najagen, maar ik vrees dat het financieel nog wel eens tegen kan vallen.
Alleen wie weet kan ik niet eens zwanger worden, of wil ik geen kinderen meer. Zou mij namelijk niets verbazen.
En je moet iemand vinden waar je het mee kan uithouden, dus een relatie, of je moet bewust een alleenstaande moeder willen gaan worden.
Maar ik kan niet veel meiden, die op hun 23e al bezig zijn met kinderen, het merendeel van de meiden op die leeftijd studeren, of zijn pas begonnen met werken en willen eerst carriere maken, voordat ze aan kinderen beginnen.
 
maar volgens mij is dat meer voor in dorp, met een dorpskroeg. Als dit jou droom is, moet je die najagen, maar ik vrees dat het financieel nog wel eens tegen kan vallen.

En je moet iemand vinden waar je het mee kan uithouden, dus een relatie, of je moet bewust een alleenstaande moeder willen gaan worden.
Haha ssttt niet mijn droom nu gaan verpesten🤫

In zat meer aan een latrelatie te denken. Dan zit je niet de hele dag op elkaar dus minder kans op ruzie. Ik vind veel mensen wel leuk, maar als ik de hele dag met iemand ben kan ik mij aan alles irriteren.
 
Dank voor deze inhoudsloze bijdrage meneertje.

Als iemand zegt op haar 30e een huis en snackbar te willen kopen mag ik niet even een grove inschatting maken van wat zoiets dan aan voeten in de aarde heeft. Ja op basis van aannames maar geen gekke aannames.

Ik merk dat jij je precies aangesproken voelt, leuk, zo inhoudsloos zal mijn bijdrage dan ook weer niet geweest zijn :)

Als er bij mij thuis een schrijnwerker aan het werk is en die vertelt mij dat hij in de toekomst ook schilderwerken wil gaan doen dan ga ik ook niet stilletjes gaan uitrekenen of dat voor die man wel haalbaar is want wat weet ik van zijn business. Ik ga iemand die al op zelfstandige basis werkt niet meteen onderschatten maar wel gewoon aannemen dat hij die inschatting en berekening wel zelf al gemaakt zal hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik voel dat jij je precies aangesproken voelt, leuk, zo inhoudsloos zal mijn bijdrage dan ook weer niet geweest zijn :)

Als er bij mij thuis een schrijnwerker aan het werk is en die vertelt mij dat hij in de toekomst ook schilderwerken wil gaan doen dan ga ik ook niet stilletjes gaan uitrekenen of dat voor die man wel haalbaar is want wat weet ik van zijn business. Ik ga iemand die al op zelfstandige basis werkt niet meteen onderschatten maar wel gewoon aannemen dat hijzelf die inschattoing wel zelf al gemaakt zal hebben.
Die eerste alinea is een drogreden. Ik reageer geïrriteerd op een domme inhoudsloze bijdrage dus zal ie wel inhoud gehad hebben. Mooie logica.

Uitrekenen hoeveel je bruto ongeveer moet verdienen om over een x aantal jaar een bedrag te hebben is weinig speculatief maar dat is te moeilijk voor je zo blijkt. Dat jij het zo vervelend vindt dat ik zo'n berekening maak is apart. Gelukkig heb je hulp. Fijne dag meneertje x.
 
Zo.. ben even in mijn prijslijst geklommen. Moet het nog wel overal aanpassen, maar in mijn profiel hier staat het alvast.
Na mijn lunch ga ik de rest aanpassen.

Niet schrikken, is niet duurder geworden.. maar heb ze juist goedkoper gemaakt. Aangezien de meeste heren schijnbaar zoeken op een prijsklasse van max 150 euro p.u.. ga ik daar net iets onder zitten 😄

Het leven is al duur zat tenslotte.
 
Niet schrikken, is niet duurder geworden.. maar heb ze juist goedkoper gemaakt. Aangezien de meeste heren schijnbaar zoeken op een prijsklasse van max 150 euro p.u.. ga ik daar net iets onder zitten
Net even naar je site gekeken Joke, ziet er gelikt uit. Er kwam op een lach op mijn gezicht toen ik las dat je ook gedragen slipjes verkoopt :p
Is daar nou nog veel animo voor?
 
Net even naar je site gekeken Joke, ziet er gelikt uit. Er kwam op een lach op mijn gezicht toen ik las dat je ook gedragen slipjes verkoopt :p
Is daar nou nog veel animo voor?

Dat valt een beetje tegen helaas. Maar goed.. als je het niet aanbiedt gaat men er juist om vragen 😁
Maar dan toch direct in de wasmachine ... of is dat niet de bedoeling?

Dat is niet de bedoeling. Kan er verder niet echt op ingaan, want dan gaat iedereen over z'n nek 😆 Er bestaan een hoop ranzige mannekes.
 
Mij neef heeft een snackbar. Die klaagt echt niet over zijn inkomen, maar je moet er eigenlijk 1 hebben naast een kroeg zonder eigen keuken. Liefst nog met een luikje
Ik heb ooit eens het verhaal gehoord van iemand die in de bouw actief was en zijn schoonvader zat in de bloemen.
Toen die laatstgenoemde door omstandigheden niet kon werken, vroeg hij of z'n schoonzoon de zaak kon waarnemen.
Na een half jaar heeft hij de bouw vaarwel gezegd, want, in zijn woorden: "wat ik hier in een half jaar verdien, krijg ik in de bouw nooit voor elkaar."
Dus misschien is een bloemenstal ook nog het overwegen waard.
(Is wel vroeg opstaan om inkopen te doen)
 
Ik heb ooit eens het verhaal gehoord van iemand die in de bouw actief was en zijn schoonvader zat in de bloemen.
Toen die laatstgenoemde door omstandigheden niet kon werken, vroeg hij of z'n schoonzoon de zaak kon waarnemen.
Na een half jaar heeft hij de bouw vaarwel gezegd, want, in zijn woorden: "wat ik hier in een half jaar verdien, krijg ik in de bouw nooit voor elkaar."
Dus misschien is een bloemenstal ook nog het overwegen waard.
(Is wel vroeg opstaan om inkopen te doen)
Nu... de bloemetjes buiten zetten doet ze nu ook al... lijkt me...
 
Dat is goede handel Berbardus, je kan denk best aardig wat flesjes vullen, als een dame even een bad heeft genomen.
Maar ik kan mij er verder niks bij voorstellen.
zotten genoeg op de wereld die willen betalen voor zoiets onnozel 🤣 :

 
Niet een 20,-, maar hij vond mij al duur. Ja dan moet je geen afspraak maken.

Gister ook nog uitgebreid hierover gesproken met een vaste klant. Hij vond het zo gek.

U
20€ voorschot is echt wel ok. Uiteindelijk blijft dat het zelfde als ik 2 dagen ofz op voorhand een voorschot overschrijf of op de date zelf.

Het voorschot geeft beide 99% zekerheid van de date.
 
20€ voorschot is echt wel ok. Uiteindelijk blijft dat het zelfde als ik 2 dagen ofz op voorhand een voorschot overschrijf of op de date zelf.

Het voorschot geeft beide 99% zekerheid van de date.
Nou ja ondanks het voorschot heb ik al 3 afzeggingen deze week.

Ik vraag het gewoon echt om te zorgen dat je je aan je afspraak houd. Ik sta ook op de site van het huis waar ik ontvang met alle dagen. Als ik daar mannen ga naaien krijg ik problemen met de eigenaar dus waarom zou ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan