Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je geen klaten niet meer hebt, omdat de mensen je te duur vinden. Kan je er ook voor kiezen om een andere job te gaan doen. Dat is het aanbod minder en hebben andere dames terug een reden te meer om de prijs:⬆️
Bijna goed... was het niet dat het inkomen van een DVP dusdanig hoog is dat een "andere baan" vele euros lager liggen.

Als elke wandelaar nu eens 1 maand GEEN DVP bezoekt die 200+ vraagt zie je snel genoeg dat de prijzen zakken... Zo ingewikkeld is het niet

Ik zeg dry january! 28.759 leden... ? Dat zet geen zode aan de dijk. Lijkt me dat er in Nederland minstens 30x zoveel wandelaar actief zijn per maand...

14% van de mannelijke bevolking zou wel eens DVPs bezoeken
8,8M mannen in NL
6,8M tussen de 20-80 jaar... daar 14% van = ongeveer 1 MILJOEN wandelaars..
 
Een kerstmarkt is net zoiets als een pretpark, festival of tankstation. Als je op die locaties komt dan weet je van te voren al dat je meer gaat moeten betalen dan eigenlijk normaal is.

Tegenwoordig wordt alles als duur afgeschreven terwijl dat voorheen ook niet de plekken waren waar je voor een euro terecht kon.
Precies!
Vandaag nog geweest. Een kopje gluwein... 5 EUR!
 
Bijna goed... was het niet dat het inkomen van een DVP dusdanig hoog is dat een "andere baan" vele euros lager liggen.

Als elke wandelaar nu eens 1 maand GEEN DVP bezoekt die 200+ vraagt zie je snel genoeg dat de prijzen zakken... Zo ingewikkeld is het niet

Ik zeg dry january! 28.759 leden... ? Dat zet geen zode aan de dijk. Lijkt me dat er in Nederland minstens 30x zoveel wandelaar actief zijn per maand...

14% van de mannelijke bevolking zou wel eens DVPs bezoeken
8,8M mannen in NL
6,8M tussen de 20-80 jaar... daar 14% van = ongeveer 1 MILJOEN wandelaars..
Gaat toch niet gebeuren de meeste wandelaars hebben de hoge prijzen geaccepteerd en betalen het wekelijks. En volgend jaar zal het niet anders zijn en zullen de prijzen waarschijnlijk verder gaan stijgen.
 
Bijna goed... was het niet dat het inkomen van een DVP dusdanig hoog is dat een "andere baan" vele euros lager liggen.

Als elke wandelaar nu eens 1 maand GEEN DVP bezoekt die 200+ vraagt zie je snel genoeg dat de prijzen zakken... Zo ingewikkeld is het niet

Ik zeg dry january! 28.759 leden... ? Dat zet geen zode aan de dijk. Lijkt me dat er in Nederland minstens 30x zoveel wandelaar actief zijn per maand...

14% van de mannelijke bevolking zou wel eens DVPs bezoeken
8,8M mannen in NL
6,8M tussen de 20-80 jaar... daar 14% van = ongeveer 1 MILJOEN wandelaars..
Van waar komen die cijfers?

Geld is ook niet het belangrijkste voor iedereen. Voor mij is geld<gezondheid<pliezier aan de job. Als wat ik verdien de gezondheids risico niet verantwoord naar mijn mening of ik kom elke dag zou gaan werken met tegen zin. Dan zoek ik liever een job die ik wel graag doe. Betaald die job minder goed pas ik mijn leven daar wel aan aan.
 
Als elke wandelaar nu eens 1 maand GEEN DVP bezoekt die 200+ vraagt zie je snel genoeg dat de prijzen zakken... Zo ingewikkeld is het niet
Mee eens. Gaat alleen niet gebeuren. De meeste wandelaars zijn volledig afhankelijk van dvp's betreft sex/vrouwelijk contact. En als je weet dat genoeg wandelaars ook cadeaus geven aan dvp's dan zullen ze hoge prijzen/prijsverhogingen makkelijk accepteren.
Jonge dvp's die er goed uitzien kunnen sowieso vragen wat ze willen. Veel wandelaars voor wie dat soort dames normaal onbereikbaar zijn, betalen toch wel.
 
Weet je , als je een beetje normaal doet bij een DVP zijn ze al helemaal blij. Vaak hebben ze al een relatie achter de rug met 1 of andere bedriegende eikel , dus dan val jij meestal al mee. Dan krijg je de 2e keer al snel korting. En als je dan ook nog chocolade meebrengt.....
(wat ik overigens nooit doe )
 
CBS en internationaal onderzoek (die 14%)
Daar zeg je het internationaal je kan geen internationaal onderzoek gebruiken om de prijs hier te beoordelen. Tenzij er staat nederland of belgië.

Das het zelfde als de poolse dame in krakau dat dacht dat taxi´s in belgië goedkoop waren. Omdat we de taxi´s daar goedkoop vonden.
Hier eens de prijzen van de dames om gewoon eens hun wimpers bij te werken Screenshot_20231217_224144_Facebook.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zie ook advertenties op Kinky met een waslijst aan mogelijkheden, waarbij geen meerprijzen zijn ingevuld. Daar heb ik vaak mijn twijfels bij.
Zit je nu te klagen Paulus kun je die extra's niet meer betalen? ik wil je best aan goedkope dvp's helpen, ik heb een lijst vol van dames die voor weinig willen werken inclusief de extra's allemaal zelf gevraagd of het goedkoper mocht.
 
Laatst bewerkt:
Daar zeg je het internationaal je kan geen internationaal onderzoek gebruiken om de prijs hier te beoordelen. Tenzij er staat nederland of belgië.

Ik heb nergens gezegd dat ik internationaal onderzoek heb gebruikt voor PRIJZEN? uit internationaal onderzoek (USA/UK) blijkt dat circa 14% van de MANNEN naar de DVPs gaat.
 
Bijna goed... was het niet dat het inkomen van een DVP dusdanig hoog is dat een "andere baan" vele euros lager liggen.
Hun inkomen ligt dan wel hoog, maar veel sekswerkers "vergeten" dat ze niet alles meteen stuk moeten slaan op luxe zaken en wat al niet meer.
De meesten doen het werk ongeveer 10 jaar, maar zouden dat inkomen moeten spreiden over een periode van 30 jaar, willen ze hun pensioen halen of tenminste een potje "onvoorzien" moeten maken.
Helemaal als er geen afdrachten aan verzekeringen en belasting zijn gedaan.
 
ze verdienen goed genoeg moeten wij ons niet druk om maken hahaha...in de landen daar in oostblok is er veel lagere belastingdruk dan hieroh....ons geld is daar veel meer waard.... neukze mannen!
 
Hun inkomen ligt dan wel hoog, maar veel sekswerkers "vergeten" dat ze niet alles meteen stuk moeten slaan op luxe zaken en wat al niet meer.
De meesten doen het werk ongeveer 10 jaar, maar zouden dat inkomen moeten spreiden over een periode van 30 jaar, willen ze hun pensioen halen of tenminste een potje "onvoorzien" moeten maken.
Helemaal als er geen afdrachten aan verzekeringen en belasting zijn gedaan.
In Roemenië en Bulgarije worden hele dorpen vernieuwd met nieuwe huizen en winkels ons geld wordt daar goed besteed. Fijn om te weten dat wij als wandelaars iets toevoegen aan de levensstandaard van andere landen. Weet dus als de prijzen volgend jaar verder stijgen het voor een goed doel is. Al die buitenlandse hoeren en pooiers hebben ook recht op een goed leven vind ik we mogen ze niet discrimineren.
 
Laatst bewerkt:
Bij de meeste privé-huizen aardig stabiel. Het zal natuurlijk vast wel weer duurder worden in de toekomst. Zoals alles duurder wordt.

De loodgieter vraagt ook meer als de kosten van zijn levensonderhoud stijgen, dus een DVP doet dat uiteindelijk ook wel.
 
Wat mi betreft mag een DVP gerust de een hogere prijs vragen en schrik ik niet van € 200/€ 250 per uur. Wel verwacht ik dan ook een betere service en dat ook gedaan wordt waarmee is geadverteerd.
En aan dat laatste schort het nogal... dus ben ik ook huiverig om het hogere tarief te betalen.
 
Wat mi betreft mag een DVP gerust de een hogere prijs vragen en schrik ik niet van € 200/€ 250 per uur. Wel verwacht ik dan ook een betere service en dat ook gedaan wordt waarmee is geadverteerd.
En aan dat laatste schort het nogal... dus ben ik ook huiverig om het hogere tarief te betalen.
Dat uiteraard wel.

Het is een zakelijke dienst, dus ik verwacht fatsoenlijke service.
 
In Roemenië en Bulgarije worden hele dorpen vernieuwd met nieuwe huizen en winkels ons geld wordt daar goed besteed. Fijn om te weten dat wij als wandelaars iets toevoegen aan de levensstandaard van andere landen. Weet dus als de prijzen volgend jaar verder stijgen het voor een goed doel is. Al die buitenlandse hoeren en pooiers hebben ook recht op een goed leven vind ik we mogen ze niet discrimineren.
Zie het maar als ontwikkelingshulp ;)
 
Wat mi betreft mag een DVP gerust de een hogere prijs vragen en schrik ik niet van € 200/€ 250 per uur. Wel verwacht ik dan ook een betere service en dat ook gedaan wordt waarmee is geadverteerd.
En aan dat laatste schort het nogal... dus ben ik ook huiverig om het hogere tarief te betalen.

Juist die dienstverlening is steeds maar afwachten wat je gaat meemaken, zeker als een dame nog niet besproken is.
Toch blijft die €200 per uur behoorlijk hoog voor een uurtje dienstverlening.
 
Terug
Bovenaan Onderaan