Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Juist die dienstverlening is steeds maar afwachten wat je gaat meemaken, zeker als een dame nog niet besproken is.
Toch blijft die €200 per uur behoorlijk hoog voor een uurtje dienstverlening.
Ik denk dat je voor dat geld beter 4 raamdames in een maand kunt bezoeken elke week een nieuwe dame. Zo vergroot je de kans op succes zeker als de prive ontvangst dame hier geen recensies heeft. 200 of 250 euro is een grote gok voor een dame die geen recensies heeft en die je nog niet persoonlijk kent.
 
Ik denk dat je voor dat geld beter 4 raamdames in een maand kunt bezoeken elke week een nieuwe dame. Zo vergroot je de kans op succes zeker als de prive ontvangst dame hier geen recensies heeft. 200 of 250 euro is een grote gok voor een dame die geen recensies heeft en die je nog niet persoonlijk kent.
voor de mannen die geen probleem hebben met raambezoek is dit idd een optie om zo een leuke dame te vinden.
een andere optie is zelf advertentie plaatsen en zo een dame vinden die dit doet om een beetje bij te verdienen.
vind je hele leuke dames mee voor niet veel geld.
 
Dat is de manier om meer met hetzelfde geld te doen.
Al moet ik zeggen dat het niet voor iedereen een werkbare oplossing is, gezien de schaarste aan raambuurten.
Klopt niet in elke buurt is een raambuurt je moet net het geluk hebben dat je in de buurt één hebt. Vluggertjes zijn bij prive-ontvangst ook duurder je betaald tegenwoordig makkelijk 100 voor een vluggertje, moet je deze dame eens zien ze vraagt 150 voor een vluggertje. https://www.kinky.nl/advertenties/9542539-kaory
 
Als je nu 200€ uitgeeft aan 1 dame of 200€ aan 4 dat blijft toch het zelde. 200€ is 200€.

De ene spendeerd dat geld en die tijd liever bij één van zijn favorite dames.

En de ander verdeeld het geld en de tijd liever over 4 dames.

Dat is toch je eigen keuze.
Idd, elk heeft zijn eigen voorkeur qua manier van wandelen.
De ene prefereert lange dates, de ander prefereert kortere raambezoeken.
De ene prefereert dames die zich beperken tot 1 klant per dag, de ander heeft er geen probleem mee om klant nummer zoveel te zijn.
De ene prefereert all-inn prijs, de ander prefereert extra's te betalen.

Het is onzin om al die verschillende manieren van wandelen qua prijs te vergelijken.
 
Het is net als eten. Vooral mensen met een klein budget weten dat je dan op de prijzen moet letten zodat je meer hebt voor hetzelfde geld. Dat is dan nog een basisbehoefte, maar je kunt het aardig vertalen naar deze behoefte. (of verlangen)
 
Het is net als eten. Vooral mensen met een klein budget weten dat je dan op de prijzen moet letten zodat je meer hebt voor hetzelfde geld. Dat is dan nog een basisbehoefte, maar je kunt het aardig vertalen naar deze behoefte. (of verlangen)
Mooie analogie. Zelf ga ik liever incidenteel naar een goed restaurant dan naar een vreetschuur, maar ieder zijn ding. Beide locaties lopen goed, dus vraag genoeg. 😅
 
Als je nu 200€ uitgeeft aan 1 dame of 200€ aan 4 dat blijft toch het zelde. 200€ is 200€.

De ene spendeerd dat geld en die tijd liever bij één van zijn favorite dames.

En de ander verdeeld het geld en de tijd liever over 4 dames.

Dat is toch je eigen keuze.
Het is ook net wat je wilt natuurlijk.

De ramen zijn prima voor korte dates. Er zanikt niemand als je maar een half uur of minder wilt blijven.

Service is ook allang niet meer standaard bagger. Genoeg goede sessies gehad met raamdames. Het is vaker goed dan niet goed.

En een groot voordeel is WYSIWYG. Je ziet vanaf de straat wat voor vlees je in de kuip hebt.

Ben zelf ook wel van de afwisseling.
 
Het is net als eten. Vooral mensen met een klein budget weten dat je dan op de prijzen moet letten zodat je meer hebt voor hetzelfde geld. Dat is dan nog een basisbehoefte, maar je kunt het aardig vertalen naar deze behoefte. (of verlangen)
Idd ,het is triestig hier om te lezen waarvan sommige verlangen dat je voor 50 euro extra 's krijgt omdat je regelmatig in skw komt ,of voor een uur het onderste van de kan wil halen met hun zuurverdiende centjes en nadien hun beklag doen omdat het niet zo goed liep met hun bezoek ,ik verneem ook van dvp 's dat sommige klanten niet aan haar regels houden eens ze binnen zijn en proberen te forceren voor extra's zonder bij te betalen ,natuurlijk wordt dat achteraf rondverteld en verschieten ze dat ze worden genegeerd bij hun eerstvolgend bezoek
 
Idd ,het is triestig hier om te lezen waarvan sommige verlangen dat je voor 50 euro extra 's krijgt omdat je regelmatig in skw komt ,of voor een uur het onderste van de kan wil halen met hun zuurverdiende centjes en nadien hun beklag doen omdat het niet zo goed liep met hun bezoek ,ik verneem ook van dvp 's dat sommige klanten niet aan haar regels houden eens ze binnen zijn en proberen te forceren voor extra's zonder bij te betalen ,natuurlijk wordt dat achteraf rondverteld en verschieten ze dat ze worden genegeerd bij hun eerstvolgend bezoek
Dit heb ik ook heel erg gemerkt bij de ramen. Er lopen daar veel wandelaars die je liever niet als klant hebt.

Allemaal extra dingen willen en er niet voor willen betalen. Als ik "illegaal" werk heb ik daar geen last van, maar bij huizen ramen het trekt toch een bepaald volk aan. Heel gek eigenlijk.
 
Het is ook net wat je wilt natuurlijk.

De ramen zijn prima voor korte dates. Er zanikt niemand als je maar een half uur of minder wilt blijven.

Service is ook allang niet meer standaard bagger. Genoeg goede sessies gehad met raamdames. Het is vaker goed dan niet goed.

En een groot voordeel is WYSIWYG. Je ziet vanaf de straat wat voor vlees je in de kuip hebt.

Ben zelf ook wel van de afwisseling.
Ik ga altijd voor lange dates. Onlangs had ik een date met een dame van 45 min. Die 15 min merkte je achteraf wel omdat de tijd zo vliegt als je plezier hebt.
 
Ik ga altijd voor lange dates. Onlangs had ik een date met een dame van 45 min. Die 15 min merkte je achteraf wel omdat de tijd zo vliegt als je plezier hebt.
Anderen vinden 45 minuten weer kort en gaan uren naar een dame.

Ieder zo z'n ding. Ik ga meestal een half uur. Boven die tijd verliest het voor mij heel snel z'n waarde. Betaal liever € 100 voor een goed half uur zeg maar dan dat ik voor € 450 drie uur blijf.
 
Anderen vinden 45 minuten weer kort en gaan uren naar een dame.

Ieder zo z'n ding. Ik ga meestal een half uur. Boven die tijd verliest het voor mij heel snel z'n waarde. Betaal liever € 100 voor een goed half uur zeg maar dan dat ik voor € 450 drie uur blijf.
Geef mij dan maar die 3 uur😊
In een half uur kan ik mijn ei niet kwijt hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan