Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Prijzen rijzen de pan uit.
Zie veel advertenties maar ook advertenties die er al jaren zijn, maar de prijzen stijgen wel erg.
Aan de ene kant snap ik het wel vanwege alle gestegen kosten, maar de andere kamt wordt het voor sommige onbetaalbaar (of krijgen voor een laag bedrag slechte service, uitzonderingen daar gelaten).
 
Prijzen rijzen de pan uit.
Zie veel advertenties maar ook advertenties die er al jaren zijn, maar de prijzen stijgen wel erg.
Aan de ene kant snap ik het wel vanwege alle gestegen kosten, maar de andere kamt wordt het voor sommige onbetaalbaar (of krijgen voor een laag bedrag slechte service, uitzonderingen daar gelaten).
Gewoon minder wandelen dan voelen de dvp's het vanzelf en verlagen ze de prijzen, want meegaan met de prijzen maak je je hobby onnodig duur nergens voor nodig.
 
Precies, sommigen doen alsof je zo iemand maar moet boeken. Ik snap er soms echt niks meer van.

Als niemand haar boekt, en als ze inkomsten nodig heeft, dan zal ze haar prijs echt wel verlagen.
Zulke dames gokken en proberen wat uit in de hoop dat er een gek daar intrapt en ze de hoofdprijs betaald. En blijkbaar werkt deze truc zo goed dat ze nog dik aan verdienen ook.
 
En zo bijzonder is ze ook niet
Dat vond ik eigenlijk ook, niet echt een sexbom, om het zo maar even te zeggen.
Iemand die als je haar zou tegenkomen, niet eens zou opvallen.
Nou... wél een leuke meid!
Weet natuurlijk niet wat haar inzet is...
niet lullig bedoeld Marco, maar ik heb de indruk dat je al gauw een meid leuk vind.
 
Het zou pas gek worden als iemand haar boekt. Zou haar agenda helemaal vol met afspraken staan?
Ik denk dat je echt onderschat hoe druk deze dames het hebben. Maar, de mannen op dit forum zijn over het algemeen niet de doelgroep. Maar, zo erg is het toch niet dat ze deze tarieven vraagt? Er is keuze zat, ook in een lagere prijssegment.
 
Ik denk dat je echt onderschat hoe druk deze dames het hebben. Maar, de mannen op dit forum zijn over het algemeen niet de doelgroep. Maar, zo erg is het toch niet dat ze deze tarieven vraagt? Er is keuze zat, ook in een lagere prijssegment.
Zijn genoeg dames die het inderdaad erg druk hebben.
Maar dan rest de vraag of de prijs/kwaliteit nog in verhouding is.

Je ziet de laatste tijd wel veel slechtere reviews voorbij komen.
Maar dit kan ook zijn omdat men bij een hogere prijs ook meer verwachtingen hebt (wat niet gek is).
 
Dat vond ik eigenlijk ook, niet echt een sexbom, om het zo maar even te zeggen.
Iemand die als je haar zou tegenkomen, niet eens zou opvallen.

Neuken is gewoon een veredelde handjob he? Zag er vandaag eentje op kinky die vraagt 1K per UUR. Bedoel... als je dat betaald om te neuken hahaha

Alle niet sexgerelateerde zaken die mannen bij een DVP zoeken kan je elders OOK vinden en vaak een stuk goedkoper!
Zijn genoeg dames die het inderdaad erg druk hebben.
Maar dan rest de vraag of de prijs/kwaliteit nog in verhouding is.
Daar gaat hele topic over. Feitelijk is er onbalans tussen prijs/kwaliteit. Of eigenlijk is het zo dat hogere prijs ZEKER geen betere kwaliteit betekent.
Zijn genoeg dames die het inderdaad erg druk hebben.
Maar dan rest de vraag of de prijs/kwaliteit nog in verhouding is.
Daar gaat hele topic over. Feitelijk is er onbalans tussen prijs/kwaliteit. Of eigenlijk is het zo dat hogere prijs ZEKER geen betere kwaliteit betekent.
Ik denk dat je echt onderschat hoe druk deze dames het hebben. Maar, de mannen op dit forum zijn over het algemeen niet de doelgroep. Maar, zo erg is het toch niet dat ze deze tarieven vraagt?
Zegt de gast waarvan zijn partner hoge tarieven heeft. Logisch dat je die continue verdedigt! Wij van wc-eend.....
 
Er zijn volgens mij maar drie redenen om hoge prijzen te accepteren

  1. Je hebt er baat bij dus bent zelf pooier/dvp of whatever
  2. Je kan het je veroorloven en behoort dus tot de kleine groep wandelaars die ver boven modaal verdient (waarschijnlijk dan single zonder kids/alimentatie etc)
  3. Je bent afhankelijk van DVP's
een 4de reden kan ik niet bedenken?
 
Er zijn volgens mij maar drie redenen om hoge prijzen te accepteren

  1. Je hebt er baat bij dus bent zelf pooier/dvp of whatever
  2. Je kan het je veroorloven en behoort dus tot de kleine groep wandelaars die ver boven modaal verdient (waarschijnlijk dan single zonder kids/alimentatie etc)
  3. Je bent afhankelijk van DVP's
een 4de reden kan ik niet bedenken?
maar ook als je het kan veroorloven, hoeft dat nog geen reden te zijn om die hoge prijzen te accepteren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan