Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@VixenandherStag 150 incl de BTW
Ga ik uit van 800u per jaar (dus 40 weken, 5 dagen, 4 klanten)
2500 kosten (condooms en alles want de meeste doen prive ontvangst) en de extras reken ik NIET mee...

zit je op 6095 bruto per maand


Nogmaals dat is smaak. Maar het is geen supermodel dus. Twee mensen vinden het al niets. En dan TOCH dat hoge tarief. Onderstreept maybe zelfs het punt dat de hoge prijzen niet alleen plaats vinden bij de super-babes maar echt over de hele linie :)
Ah, dank je wel. Ik vroeg me af of je ook maar enigszins een realistische blik hebt op dit werk en de wereld. Ik snap je nu beter.
 
Volgens mij gaat 95% van dit topic over 3.21% van het totale aanbod DVP's .

96.79% heeft een prijs van <€200,-


Dus ook geen levensbedreigende kwestie voor de schijnbaar aan zekerheid grenzende parings-drang ............

Ik ken de percentages niet, maar volgens mij gaat het vooral om de twaalf-in-een-dozijn DVP's op Kinky. De Oostblokkers en Latina's waarvan je in reviews standaard leest "het is de dame van de foto's, maar je moet er wel 10 jaar en 10 kilo bij optellen". Vergelijkingen met Ferrari's en Maserati's gaan dan ook niet op.

En voor mij maakt het verder niet veel uit, hoor. Ik kom thuis wel aan m'n trekken en bezoek alleen af en toe een DVP voor de afwisseling. Maar ik kan me goed voorstellen dat het voor anderen behoorlijk frustrerend kan zijn als ze nu het dubbele moeten betalen voor dezelfde ervaring.
 
Ah, dank je wel. Ik vroeg me af of je ook maar enigszins een realistische blik hebt op dit werk en de wereld. Ik snap je nu beter.

Realistisch? Nou 6K+ per maand is meer dan 2x modaal en in dit voorbeeld ga ik er vanuit dat de dame natuurlijk ALLES opgeeft. Realistisch? Nee. Want vermoedelijk zullen de NL dames niet altijd alles opgegeven. Daarnaast is dit bedrag sowieso laag vanwege de 3 MAANDEN vakantie waar ik rekening mee hield (40 weken werken per jaar).
Maar belasting als "smoes" is geen reden dat jouw of welke dame 300/u vraagt. Dit blijft gewoon graai-flatie waarbij ze met zo min mogelijk werken zoveel mogelijk geld wil binnenharken. Je eigen dame zal minder klanten doen misschien. Maar dan nog is het "easy" money. Bij een andere baan zal ze het nooit zo makkelijk of überhaupt verdienen.

En zoals vaker gezegd. De meeste graaf-flatie zien we bij de dames die GEEN belasting betalen.
Voor NL (lees legaal werkende dames) is de DVP uithangen gewoon makkelijk geld binnen harken. En zuchten en steunen dat het allemaal zo "zwaar" is. Moet ze lekker iets anders gaan doen. Genoeg vacatures https://nl.indeed.com/
Alleen dan verdient ze nooit zoveel... en dus blijven ze DVP.

De meeste DVPs verdienen een veelvoud van want hun klanten verdienen.
 
Realistisch? Nou 6K+ per maand is meer dan 2x modaal en in dit voorbeeld ga ik er vanuit dat de dame natuurlijk ALLES opgeeft. Realistisch? Nee. Want vermoedelijk zullen de NL dames niet altijd alles opgegeven. Daarnaast is dit bedrag sowieso laag vanwege de 3 MAANDEN vakantie waar ik rekening mee hield (40 weken werken per jaar).
Maar belasting als "smoes" is geen reden dat jouw of welke dame 300/u vraagt. Dit blijft gewoon graai-flatie waarbij ze met zo min mogelijk werken zoveel mogelijk geld wil binnenharken. Je eigen dame zal minder klanten doen misschien. Maar dan nog is het "easy" money. Bij een andere baan zal ze het nooit zo makkelijk of überhaupt verdienen.

En zoals vaker gezegd. De meeste graaf-flatie zien we bij de dames die GEEN belasting betalen.
Voor NL (lees legaal werkende dames) is de DVP uithangen gewoon makkelijk geld binnen harken. En zuchten en steunen dat het allemaal zo "zwaar" is. Moet ze lekker iets anders gaan doen. Genoeg vacatures https://nl.indeed.com/
Alleen dan verdient ze nooit zoveel... en dus blijven ze DVP.

De meeste DVPs verdienen een veelvoud van want hun klanten verdienen.
En die eigen dame van @VixenandherStag die vindt het blijkbaar ook nog leuk om te doen ,dan is het helemaal makkelijk verdienen.
Ik ken de percentages niet, maar volgens mij gaat het vooral om de twaalf-in-een-dozijn DVP's op Kinky. De Oostblokkers en Latina's waarvan je in reviews standaard leest "het is de dame van de foto's, maar je moet er wel 10 jaar en 10 kilo bij optellen". Vergelijkingen met Ferrari's en Maserati's gaan dan ook niet op.

En voor mij maakt het verder niet veel uit, hoor. Ik kom thuis wel aan m'n trekken en bezoek alleen af en toe een DVP voor de afwisseling. Maar ik kan me goed voorstellen dat het voor anderen behoorlijk frustrerend kan zijn als ze nu het dubbele moeten betalen voor dezelfde ervaring.
Latinas daar stikt het de moord van. Dat is niet echt speciaal.
Ik vind die standaard te duur.
 
Laatst bewerkt:
Bij een andere baan zal ze het nooit zo makkelijk of überhaupt verdienen.
Hier verschillen we van mening. Jij beschouwt het als een normale baan en ziet het verlenen van intimiteiten als vanzelfsprekend. Ik beschouw het als een bijzondere dienst, waarvoor geheel andere tarieven gelden. We komen er ook niet uit, maar ik begrijp nu wel beter waarom je het 'te duur' vindt.

Mijn persoonlijke mening is dat sekswerk veel te goedkoop is. Dit gezien de aard van het werk, de potentiële gevaren - zowel fysiek als psychisch - de gevolgen voor de eigen seksualiteitsbeleving, de potentiële grote maatschappelijke consequenties.

Een tarief is niet altijd gebaseerd op het opleidingsniveau of de complexiteit van de arbeid. Hoewel ook bij sekswerk er tal van vaardigheden komen kijken die ver buiten het louter seksuele spectrum liggen.
 
Hier verschillen we van mening. Jij beschouwt het als een normale baan en ziet het verlenen van intimiteiten als vanzelfsprekend. Ik beschouw het als een bijzondere dienst, waarvoor geheel andere tarieven gelden.
Neen. Verschil is dat ik KLANT ben en jouw vriendin als DVP werkt. Je bent feitelijk een drugdealer die loopt te roepen hier dat cocaine te goedkoop is. Geloofwaardigheid? 0,000000000
 
Er zijn van die mannen die miljoenenverdienende voetballers en miljardenverdienende IT'ers
maar dat zijn mensen met uitzonderlijke kwaliteiten.
Een dame die haar doosje beschikbaar stelt kan je daar moeilijk onder scharen.
Neen. Verschil is dat ik KLANT ben en jouw vriendin als DVP werkt. Je bent feitelijk een drugdealer die loopt te roepen hier dat cocaine te goedkoop is. Geloofwaardigheid? 0,000000000
Daar loopt hij al een hele tijd over te klagen, dat sexwerk in zijn ogen te goedkoop wordt aangeboden, en dat het fysiek en mentaal zo zwaar is.
Een vuilnisman die de hele dag achter de vuilniswagen staat en met de nek wordt aangekeken heeft het ook fysiek en mentaal zwaar, maar die heeft maar een salaris tegen het minimumloon.
 
Laatst bewerkt:
Een vuilnisman is tegenwoordig een vrachtwagenchauffeur die met een joystick een grijper aanstuurt om een container in een nog grotere container te legen, dus dat valt tegenwoordig reuze mee. (Al mogen die van mij best meer verdienen.)
De vuilnisman was maar een voorbeeld, maar het gaat natuurlijk meer om het feit dat @VixenandherStag maar blijft doordrammen, dat prostituees het fysiek en mentaal zo zwaar hebben.
Dat is zeker ook de reden, dat er dagelijks busladingen met Roemeense hoertjes en vliegtuigen vol met latina;s het land binnenkomen om te pezen, omdat het fysiek en mentaal zo zwaar is.
 
Latinas daar stikt het de moord van. Dat is niet echt speciaal.
Ik vind die standaard te duur.

Dat is met DVP's uit het Oostblok niet veel anders, toch? Ik heb echt een zwak voor Oost Europese vrouwen, hoor. Als je ze ziet op Kinky zien ze er heel mooi uit. In werkelijkheid valt het vaak toch tegen. Vaak ouder en voller (wat niet per sé erg hoeft te zijn, maar toch), vaak ook geen makeup..

Als dit soort dames dan gaan van €150 per uur all-in naar €180-€200 per uur exclusief extra's, dan heb ik daar wel een mening over.

Ik heb het dan wel over privéontvangst.
 
Blijven doordrammen met slecht onderbouwde standpunten doet iedereen hier.
Volgens mij zijn de mensen die tegen de prijsstijging zijn vaker inhoudelijk (en met feiten) bezig dan de mensen die hier vanuit de heup schieten "dat het meevalt".

Er is nog steeds NIEMAND geweest die een logische verklaring kan geven voor de prijsstijgingen van 33%-66% die vooral plaatsvindt bij de zwartwerkende dames. Deze groep komt niet verder dan "Ga je toch ergens anders heen". Inderdaad weinig inhoudelijk en onderbouwd....
 
Volgens mij zijn de mensen die tegen de prijsstijging zijn vaker inhoudelijk (en met feiten) bezig dan de mensen die hier vanuit de heup schieten "dat het meevalt".

Er is nog steeds NIEMAND geweest die een logische verklaring kan geven voor de prijsstijgingen van 33%-66% die vooral plaatsvindt bij de zwartwerkende dames. Deze groep komt niet verder dan "Ga je toch ergens anders heen". Inderdaad weinig inhoudelijk en onderbouwd....
Vraag en aanbod is de verklaring, maar die wordt blijkbaar niet goed genoeg geaccepteerd.
Dames die te duur worden gevonden worden hier maar al te graag aangeven, maar wanneer de vraag wordt gesteld welke dames dan nog wel een "juiste" prijs hanteren wordt dit niet gedeeld. Stel je voor dat deze dame het drukker krijgt en de prijs verhoogt en dus bewijst dat vraag en aanbod de prijs ook daadwerkelijk beïnvloedt.
 
Dat is met DVP's uit het Oostblok niet veel anders, toch? Ik heb echt een zwak voor Oost Europese vrouwen, hoor. Als je ze ziet op Kinky zien ze er heel mooi uit. In werkelijkheid valt het vaak toch tegen. Vaak ouder en voller (wat niet per sé erg hoeft te zijn, maar toch), vaak ook geen makeup..

Als dit soort dames dan gaan van €150 per uur all-in naar €180-€200 per uur exclusief extra's, dan heb ik daar wel een mening over.

Ik heb het dan wel over privéontvangst.
Er is een markt voor elke dame. Niet iedereen loopt warm voor binnenlandse dames. Voor mij is de andere in gesteldheid vaak leuk.
 
Volgens mij zijn de mensen die tegen de prijsstijging zijn vaker inhoudelijk (en met feiten) bezig dan de mensen die hier vanuit de heup schieten "dat het meevalt".

Er is nog steeds NIEMAND geweest die een logische verklaring kan geven voor de prijsstijgingen van 33%-66% die vooral plaatsvindt bij de zwartwerkende dames. Deze groep komt niet verder dan "Ga je toch ergens anders heen". Inderdaad weinig inhoudelijk en onderbouwd....
Ik heb het hier altijd al gezegd de dvp's zijn heel hebzuchtig het lijkt nooit genoeg te zijn. Daarom moet je niet blindelings meegaan met de prijzen want grenzen zijn er niet niet meer ze zullen nog meer gaan vragen. Uiteindelijk benadeel je jezelf en alle andere wandelaars. je hobby zal zo duur worden dat je steeds minder kan wandelen laat je dus niet gebruiken.
 
Yep!
En... ik zou het trouwens ook niet erg vinden... als het effectief wat minder duur werd!
Ik hoop dat alles voor iedereen goedkoper werd. Waar is de tijd dat je met 100€ een volle winkelkar had.
Ach iedereen ergert zich aan iedereen in dit topic , en toch blijft het bestaan. Er zit dus amusement in.
Het leid de mensen af zeker 😅
 
Een vuilnisman is tegenwoordig een vrachtwagenchauffeur die met een joystick een grijper aanstuurt om een container in een nog grotere container te legen, dus dat valt tegenwoordig reuze mee. (Al mogen die van mij best meer verdienen.)
Ik ben vuilnisman geweest maar die grote containers bij appartementen worden nog gewoon met de hand geleegd, dat is eerst het hok openmaken, containers naar buiten, soms ver, soms naar boven. Met 2 man lukte het af en toe nog nauwelijks maar het is wel heel leuk (al dan niet fysiek) werk. Die zijladers zijn alleen voor kleine containers die langs de weg staan.

Nou hoef je geen aannames meer te doen, nu heb je informatie. yay
 
Terug
Bovenaan Onderaan