Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja zoveel mensen zoveel soorten en services, ook iedere klant is anders. Is van alle tijden.
Het is wel een feit dat dames elkaar opjutten hogere prijzen te vragen en geen service meer te verlenen.
Gelukkig zijn niet alle dames zo, er zijn ook genoeg die eerlijk zijn. Kijk bijvoorbeeld een naar de dames hier op het forum zoals Joke, Noortje en Lily
 
Ik zie amper prijsverhogingen bij de ramen, ze zijn al blij als ze klanten hebben. En privehuizen bepalen de eigenaren zelf een prijsverhoging. In de maatschappij is continue inflatie jaar in jaar uit, bij prostitutie zie je dat veel minder stijgen.
Niet zo gek want de prijzen waren altijd al duur geweest een vluggertje bij een raamdame is al jaren 50 euro voor 15 minuten seks dus 200 euro per uur en dat nog voor de prijsstijgingen bij thuisontvangst in 2021. Eigenlijk Vroegen raamdames vergeleken met thuisontvangst en privehuizen altijd al te veel voor hun diensten.
 
Ja, en ik lees ook vaak dat bij prive-ontvangst de tijd niet wordt volgemaakt en zo kunnen we wel doorgaan.
Jij begint over 20 min dan kom ik met 10 min maar we weten allebei dat met een vluggertje 15 minuten wordt bedoeld. Maar die Johnnywalk doet net alsof raamdames onderbetaald zijn terwijl ze al jaren overbetaald zijn zelfs toen nog de euro meer waard was. Toen prive ontvangst dames een uurprijs hadden van 150 per uur betaalde je bij een raamdame 200 behalve in Den Haag was het goedkoper maar elders in Nederland betaal je al tientallen jaren 50 euro voor een vluggertje.
 
Laatst bewerkt:
Maak jij je nou serieus druk om 10 euro?? Wtf.
Dit topic en ook een ander topic gaat over bedragen van 100/150 euro voor 30 minuten en jij hebt het over 10 euro verhoging voor minimaal 10 minuten minder.

50 euro voor 15 of max 20 minuten is een hele normale prijs. Dat iemand zich druk maakt over 10 euro is best wel een beetje triest. 40 euro is echt een belachelijke prijs.

Zal mij niets verbazen als al die meiden denken dat je voor die prijs ook je best niet hoeft te doen. Waarom zou je überhaupt je best willen doen als men alleen zulke shit bedragen voor jou wilt betalen?
Ik zal niet eens durven vragen die 10€ korting.... Maar normaal betaal ik 70€ voor 15-20min
 
Ik zal niet eens durven vragen die 10€ korting.... Maar normaal betaal ik 70€ voor 15-20min
Ik heb laatst voor een vluggertje 60 betaald terwijl de dvp in haar advertentie 80 vroeg de dame zei ook niet waarom ik haar 20 euro te weinig gaf en was blij met elke cent uiteindelijk 30 minuten binnen gezeten de dame kon niet van me afblijven geil jong ding.🤣
 
Jij begint over 20 min dan kom ik met 10 min maar we weten allebei dat met een vluggertje 15 minuten wordt bedoeld. Maar die Johnnywalk doet net alsof raamdames onderbetaald zijn terwijl ze al jaren overbetaald zijn zelfs toen nog de euro meer waard was. Toen prive ontvangst dames een uurprijs hadden van 150 per uur betaalde je bij een raamdame 200 behalve in Den Haag was het goedkoper maar elders in Nederland betaal je al tientallen jaren 50 euro voor een vluggertje.
Nee zeker niet onderbetaald, wel dat hun prijzen al jaren vrijwel niet gestegen zijn, terwijl alles om ons heen wel omhoog is gegaan,
 
Begin van het jaar had ik mij voorgenomen om Max 250 euro per maand uit te geven. Inmiddels is het april en ik heb mijn budget voor mei en juni al versnoept. Komt ook omdat ik uit waardering voor m'n DVP over het algemeen meer geef dan haar vraagprijs en dat ik soms 3x per maand bij haar langskom. Allemaal haar schuld omdat ze zo lekker is.
 
Ik doe ook maar 'ns een duit in het zakje.

Ik doe voornamelijk privé bezoek. Dat de prijzen omhooggegaan zijn vind ik natuurlijk wel jammer, maar misschien waren de prijzen lange tijd wat aan de lage kant. En natuurlijk staat het dames vrij te vragen wat ze willen. Wat dat laatste betreft, zijn er wel een aantal dingen die mij verbazen en (meestal) weerhouden een dame te bezoeken:
- Dames die er niet direct uitspringen, met matige of nietszeggende foto's (waaronder geen selfies) en zonder enige reviews, die €200 per uur vragen en dan ook nog €50 voor tz en €50 voor pzc (en vaak ook nog extra voor andere handelingen) 🤑. Een totaalbedrag van €300 verwacht ik bij een dame van 'bewezen' kwaliteit (ook al zal de ervaring per wandelaar verschillen).
- Zo wie zo extra vragen voor pzc en tz, zeker als dat €50 per handeling is. Mijn ervaring is dat pzc en zeker tz tegen bijbetaling vaak ook nog tegenvallen. Dat komt misschien omdat de verwachtingen na extra betaling hoger zijn … zoiets als, "ik heb nu €50 betaald, dus dan wil ik ook waar voor mijn geld". En als het wel goed beviel, ging het om €20 of €30 extra (maar ja, misschien waren mijn verwachtingen dan ook lager :unsure: ). Ik bezoek liever dames die één bedrag vragen, b.v. ergens tussen €180 en €250 met pzc en tz inclusief of ergens tussen €150 en €200 zonder pzc en/of tz. Dan is het duidelijk wat dame wil en ook zonder pzc en tz heb ik hele fijne dates gehad. Zonder consistente logica, vind ik extra vragen voor anaal wel acceptabel, maar dat is toch meer een nichemarkt.
- Als ik zie dat een dame extra vraagt voor 'tussen de borsten', 'beffen', 'vingeren' of überhaupt 'pijpen,, ga ik uit principe niet.
- Het spreekt voor zich dat extra vragen voor handelingen die via de whatsapp nog inclusief waren, een doodzonde 👿 is (of het nu wel of niet aan de booker ligt).

Tot slot: wat me verbaast is dat maar weinig dames een gereduceerd tarief aanbieden als je twee uur blijft. Ik zie meestal €200 voor 1 uur en €400 voor 2 uur. Terwijl b.v. €360 voor 2 uur een win-win situatie is, lijkt me.
 
Begin van het jaar had ik mij voorgenomen om Max 250 euro per maand uit te geven. Inmiddels is het april en ik heb mijn budget voor mei en juni al versnoept. Komt ook omdat ik uit waardering voor m'n DVP over het algemeen meer geef dan haar vraagprijs en dat ik soms 3x per maand bij haar langskom. Allemaal haar schuld omdat ze zo lekker is.
Dat is dus dom van je waarom zou je haar meer geven wandelaars als jij verpesten het voor de rest. Waardering hoeft niet met extra geld te gebeuren dat kun je ook door haar te respecteren en juist te behandelen als mens. Door meer te betalen maak je je hobby onnodig duur nergens voor nodig.
 
Laatst bewerkt:
Dat is dus dom van je waarom zou je haar meer geven wandelaars als jij verpesten het voor de rest. Waardering hoeft niet met extra geld te gebeuren dat kun je ook door haar te respecteren en juist te behandelen als mens. Door meer te betalen maak je je hobby onnodig duur nergens voor nodig.
Daar is niks doms aan. Ik kan het missen en daarnaast is haar vraagprijs lager dan de meeste dames die minder service geven. Dus zij is dit 100% waard. Dat extraatje geef ik ook meestal achteraf en ze vraagt er echt niet om. Als je goed gegeten hebt in een restaurant geef je toch ook een fooitje?
 
Tot slot: wat me verbaast is dat maar weinig dames een gereduceerd tarief aanbieden als je twee uur blijft. Ik zie meestal €200 voor 1 uur en €400 voor 2 uur. Terwijl b.v. €360 voor 2 uur een win-win situatie is, lijkt me.
Nu... als de dame 200/uur adverteert, maar geen prijs opgeeft voor twee uur... kan je dat best zelf voorstellen hoor! Neen heb je...
 
Nee zeker niet onderbetaald, wel dat hun prijzen al jaren vrijwel niet gestegen zijn, terwijl alles om ons heen wel omhoog is gegaan,
Aan het eind van de Bfrcs tijd in 2003 betaalde ik 1000 francs voor 20 minuten. Mijn herinnering zegt dat de service toen vaak minder was dan nu .maar kan ook zijn dat ik nu meer de goede dames (her)ken.
1000 francs is bijna 25 € . Nu 20 jaar later is het 50 € voor 20 minuten in het SKW. Dat is slechts verdubbeld.
Ik denk dat veel producten en diensten vergelijkbaar of zelfs meer zijn gestegen zoals bijvoorbeeld een pak frieten.
 
Daar is niks doms aan. Ik kan het missen en daarnaast is haar vraagprijs lager dan de meeste dames die minder service geven. Dus zij is dit 100% waard. Dat extraatje geef ik ook meestal achteraf en ze vraagt er echt niet om. Als je goed gegeten hebt in een restaurant geef je toch ook een fooitje?
Dus als de dame goed is moet je haar dan extra fooi geven hoort een dvp dan niet altijd goed te zijn? Verder een dvp met een restaurant vergelijken vind ik sowieso een rare vergelijking want ze worden al dik betaald dat fooi van je is nergens voor nodig. En eigenlijk hoort zij jou korting te geven omdat je haar 3x per maand bezoekt niet andersom want je blijft haar trouw en bezorgd haar steeds werk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan