Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik vooral vreemd vind, als het verhaal waar is, is dat Paradiso met een nieuw account terug komt en zichzelf dan bij de dader bekend maakt als voormalig lid x door het verhaal hier te vertellen, want ik neem aan dat de dader het verhaal zal herkennen en daar uit op kunnen maken dat Paradiso voormalig lid x is, dat maakt het verhaal voor mij ietwat ongeloofwaardig als je juist niet wil vertellen welk voormalig lid je in het verleden hier was dan lijkt het mij niet erg handig om dat verhaal te vertellen waardoor in ieder geval 1 persoon nu blijkbaar weet wie Paradiso is en dat is dan ook nog eens iemand die hem niet goed gezind is want hij/zij heeft er blijkbaar werk van gemaakt met al die qr codes etc

Hij is inmiddels al gescheiden, zoals hij aan heeft gegeven dus dat maakt niet meer uit. Problem solved.

Maar @Paradiso misschien kan je t wel verwijderen. Maakt slapende honden wellicht wakker
 
Op een of andere manier gaat na bovenstaand verhaal mijn gedachte uit na een wandel-kudde in de Efteling.........

Hoeveel actieve leden en mee-lezers komen daar ?

Van de dame aan de kassa , tot vaders met een heel lange nek heel de dag lijkt mij .....


🐾🐾🐾🐾
 
Nee hoor, je moet toch niet voor de grap op een handdoek of extra laken(tje) liggen? Dat is omdat de standaard lakens voor iedereen worden gebruikt. Die worden 1x per dag verschoond, mits extreme vervuiling. Alleen is de gastvrouw dan niet vrolijk.

Bij jou ook niet dan ??

Prive huis is vaak minder proper dan men denk , al is het ook aan de meiden zelf natuurlijk.


🤔🤔
Jij komt uberhaupt niet klaar?

In condoom niet zo snel 🙂🙂
 
Bij jou ook niet dan ??

Bij mij ligt er een laken op het bed en daarbovenop nog een hoop ander spul, waar ik er meerdere v heb. Zo maak je een bed lekker zacht, waardoor ik al 3x bijna iemand heb moeten wakker maken na de seks. Een orgasme, warmte en een zacht swiss sense bed zorgen bij sommige ervoor dat de oogjes zwaar worden 😴
 
Bij mij ligt er een laken op het bed en daarbovenop nog een hoop ander spul, waar ik er meerdere v heb. Zo maak je een bed lekker zacht, waardoor ik al 3x bijna iemand heb moeten wakker maken na de seks. Een orgasme, warmte en een zacht swiss sense bed zorgen bij sommige ervoor dat de oogjes zwaar worden 😴
Als man riskant ja. Als de dame na het klaarkomen zo zachtjes dicht te je komt aan liggen. Ik zou ook rap indommelen hoor.,
Verder, in de zaak waar ik regelmatig kom wordt het hoeslaken na elke klant ververst.het is de dame zelf die dit doet en uit beleefdheid help ik elke keer met hetbaanbrengen van een vers hoeslaken. Wordt ten zeerste geapprecieerd door mijn dame.
 
Laatst bewerkt:
Jij laat je nakomertjes achter in de dame?

Nog meer technische vragen ??
Als man riskant ja. Als de dame na het klaarkomen zo zachtjes dicht te je komt aan liggen. Ik zou ook rap indommelen hoor.,
Verder, in de zaak waar ik regelmatig kom wordt het hoeslaken na elke klant ververst.het is de dame zelf die dit doet en uit beleefdheid help ik elke keer met hetbaanbrengen van een vers hoeslaken. Wordt ten zeerste geapprecieerd door mijn dame.

Ik vond dat ook altijd leuk , en geil ......


Mevrouw lekker voorover gebukt dat laken goed frommelen.......

Meer dan eens dat er een uurtje achteraan kwam 🥰🥰
 
Bij mij ligt er een laken op het bed en daarbovenop nog een hoop ander spul, waar ik er meerdere v heb. Zo maak je een bed lekker zacht, waardoor ik al 3x bijna iemand heb moeten wakker maken na de seks. Een orgasme, warmte en een zacht swiss sense bed zorgen bij sommige ervoor dat de oogjes zwaar worden 😴
Je zou bijna een bed en breakfast kunnen beginnen
 
Ik begin in dit topic de onderhandelingstechnieken te missen en de wijze adviezen hoe ik het onderste uit de kan kan halen bij zo'n gehaaide geldbeluste dvp. 🤑

Of gewoon toch maar minder geld op tafel leggen, doen alsof je neus bloedt, je ding doen en snel wegwezen voordat ze iets door heeft? 😂
 
Ik begin in dit topic de onderhandelingstechnieken te missen en de wijze adviezen hoe ik het onderste uit de kan kan halen bij zo'n gehaaide geldbeluste dvp. 🤑

Of gewoon toch maar minder geld op tafel leggen, doen alsof je neus bloedt, je ding doen en snel wegwezen voordat ze iets door heeft? 😂
Je begint het te leren bravo je verdient nu een lintje.😅
 
Ik begin in dit topic de onderhandelingstechnieken te missen en de wijze adviezen hoe ik het onderste uit de kan kan halen bij zo'n gehaaide geldbeluste dvp. 🤑

Of gewoon toch maar minder geld op tafel leggen, doen alsof je neus bloedt, je ding doen en snel wegwezen voordat ze iets door heeft? 😂
Gewoon... die gehaaide geldbeluste DVP's NIET bezoeken!
Er zijn zoveel andere leuke dames die je wel een goede tijd bezorgen!
 
Een goede DVP laat best niet merken dat ze gehaaid is. Dan plakt de argeloze klant er nog wel een uur er achteraan en is ze er ook.

Uiteindelijk heeft elke dvp maar 1 interesse.......

Dat is €€€

Ook mijn favoriete dame , daar hebben we het vaak genoeg over samen .

Dat we daarnaast de grootste lol hebben samen is een ander verhaal.

Als ik morgen het zelfde inkomen zou hebben als nu met thuis op de bank zitten en de kat vlooien........ dan was de keuze ook snel gemaakt.


🙂🙃


Een hoogst enkele uitzondering word het meer ........
 
Wat ik niet begrijp is hoe het stand houdt, die prijsstijging. Ik zie ook steeds meer 250/uur.

Zelf word ik er juist kieskeuriger door en ga ik eerst onderzoeken voordat ik een nieuwe dame probeer. Als er dan zelfs een goede review is, maar er staat iets bij als zoent niet echt, sla ik al over.

Er is maar een handje vol dames die ik heb bezocht waarvan ik vond dat ze de service waarmaken voor het hoge tarief, bij de rest heb ik toch al gauw spijt. Wat er voor zorgt dat ik minder vaak ga.
 
Wat ik niet begrijp is hoe het stand houdt, die prijsstijging. Ik zie ook steeds meer 250/uur.

Zelf word ik er juist kieskeuriger door en ga ik eerst onderzoeken voordat ik een nieuwe dame probeer. Als er dan zelfs een goede review is, maar er staat iets bij als zoent niet echt, sla ik al over.

Er is maar een handje vol dames die ik heb bezocht waarvan ik vond dat ze de service waarmaken voor het hoge tarief, bij de rest heb ik toch al gauw spijt. Wat er voor zorgt dat ik minder vaak ga.
Het gaat idd om de genot / spijt verhouding . Wat overheerst er na afloop? Goeie maatstaf om de pret van een date achteraf te bepalen.
 
Wat ik niet begrijp is hoe het stand houdt, die prijsstijging. Ik zie ook steeds meer 250/uur.

Zelf word ik er juist kieskeuriger door en ga ik eerst onderzoeken voordat ik een nieuwe dame probeer. Als er dan zelfs een goede review is, maar er staat iets bij als zoent niet echt, sla ik al over.

Er is maar een handje vol dames die ik heb bezocht waarvan ik vond dat ze de service waarmaken voor het hoge tarief, bij de rest heb ik toch al gauw spijt. Wat er voor zorgt dat ik minder vaak ga.
Hoe meer je betaald hoe meer je verwachtingen zijn bij een dvp dus is het logisch te verklaren dat er wandelaars teleurgesteld huiswaarts keren als ze middelmatige service krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan