Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe kunt bij de supermarkt in de straat parkeren.Hun website is helemaal niet up to date
(Lulu zit tegenwoordig in Deventer)
50 a 80 euro klinkt wel interessant om is te proberen
Weet iemand of je daar makkelijk kan parkeren?
Gewoon dat steegje rechts van het pand inlopen?? Wel drukke weg, geen zin buiten te staan.Je kunt bij de supermarkt in de straat parkeren.
Ik ben er een paar geleden een paar keer geweest. Beetje bijzondere tent, maar daar moet je even doorheen kijken. Snel een dame kiezen en naar boven. Prijs kwaliteit verhouding vond ik destijds prima.
Toevallig Christien of Saskia gezien?Gewoon eens proberen. Is best een goede tent. Veel voor een goede prijs. Vrouwen zijn wel wat ouder. Maar ook ervaren. Nog even een link https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/582858-lucia#reviews
Christien wel eens geweest paar jaar geleden. Saskia niet Chantal welToevallig Christien of Saskia gezien?
Ga als ik doie kant op ga een keer kijken. Christien lijkt me wel wat.Christien wel eens geweest paar jaar geleden. Saskia niet Chantal wel
Vergeleken met anderen nog steeds billijk, lijken me ook leuke dames (Christien of Saskia)De prijs voor 1 uur is volgens de advertenties en hun website verhoogd naar 90 euro.
Dat deel van de website wordt dan weer wel onderhouden.
Ja wel, bij de ingang (wel binnen!)Een toilet zullen ze er toch zeker wel hebben, neem ik aan?
Bedankt dan ben ik er voorbij gelopen schijnbaar laatste keer dat ik met een dame in een kamertje was zei ze dat er geen toilet was namelijk zal er de volgende keer op lettenJa wel, bij de ingang (wel binnen!)
Wat een schijtwijf was dat danBedankt dan ben ik er voorbij gelopen schijnbaar laatste keer dat ik met een dame in een kamertje was zei ze dat er geen toilet was namelijk zal er de volgende keer op letten
Wat een schijtwijf was dat dan![]()
Beetje grappig ...Bedankt dan ben ik er voorbij gelopen schijnbaar laatste keer dat ik met een dame in een kamertje was zei ze dat er geen toilet was namelijk zal er de volgende keer op letten
Vind ik ook een nadeel je kan wel in de buurt parkeren alleen iedereen ziet je daar naar binnen wandelen en weer naar buiten. Of je moet 's avonds gaan met slecht weer zodat je een capuchon kan dragen.Even in Apeldoorn gewandeld. Kwam hier echt geen lekkere dvp's tegen. Een oud en vervallen huis en ik vond het herkenningsgevaar in de drukke straat ook maar niks.
Saskia kan goed zuigen. 20voor PZC en 10tje voor CIM (half jaartje geleden).Het is heel wat jaren geleden dat ik hier ooit eens binnen ben geweest. toen al wat oudere dames. Zijn er momenteel nog aanraders die in ieder geval een goede pijpbeurt kunnen geven bij Privé2000? of is het allemaal echt 50+ en 90 kg plus?
Ik kan hem nog steeds openen hoor.Website is uit de lucht?