Privehuis met de meeste keuze (Randstad)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NieuweHobby

Stamgast
Forumpionier
948
05/07/21
895
4
Ik ben wel benieuwd naar privehuizen waar je vaak tussen verschillende soorten vrouwen kunt kiezen.
Ik ben bij Salon93 geweest en daar waren op dat moment maar 3 vrouwen en echt niet mijn type.
Ik heb Diane's Secret en Maison Monty op het oog. Ik vind natuurlijke grote borsten erg mooi en ronde billen erg mooi(wie niet:)), Wel slank tot volslank.
Iemand nog tips qua privehuizen?
op welke dagen kan je nou het beste spontaan gaan?
 
Als je bij Salon93 niks gevonden had, dan gelijk ook even bij Samantha Privé gekeken?
Aanbod is niet zo super meer (voor mij), maar wel vaak meerdere dames aanwezig (vooral 's avonds). Misschien zit er voor jou wel wat bij.
 
Blijft lastig, want het aanbod kan sterk wisselen. Diane's Secret is zeker geen slecht idee, maar daar ook wel eens geweest toen er maar één dame was. Leiden Prive vaak ook wel veel dames. Bij Karins Home kan het ook sterk wisselen.
Laat ik het zo zeggen: als ik zelf in de omgeving Den Haag ergens op de gok naar toe zou gaan zonder vooraf te reserveren zou dat Diane's Secret, Leiden Prive of Maison Monty zijn. Met denk ik een lichte voorkeur voor Leiden Prive.
 
Als je Samantha prive met Salon93 vergelijkt is een wereld van verschil terwijl de prijzen nagenoeg gelijk zijn. Samantha prive heeft nette kamers met douche, is verzorgd met nieuwe frisse lakens en er was een leuke doch beperkte keus. Salon93 is gewoon ranzig, hygiene ver te zoeken en betaal je ook nog 2€ voor een douche bij die je niet mag gebruiken !? Keuze dames was ook minder, oud en niet Nederlands sprekend.
 
Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van House of Dreams in Amersfoort en van La Cloche in Utrecht. Mooie dames, goede service en altijd prettige ontvangst door de gastvrouw.
Ook Penthouse Privé in Haarlem wel geweest maar het aanbod van dames vind ik daar wat minder momenteel.
 
Zitten er bij Samantha prive wat jonge slanke dames? De foto's zijn een beetje vaag. Prijzen zijn ook lager, 60 euro ipv 80. Ben op zoek naar een jonge slanke dame bij een privehuis. Iemand nog tips? Omgeving Randstad.:)
 
Ik heb een paar mindere ervaringen met La Cloche wat betreft service, dus persoonlijk zou ik die afraden. Ik vind het aanbod aan dames ook niet geweldig, maar hoe er is omgegaan met een klacht vond ik nog het meest onder de maat. Al heb ik geen zin om dat hele verhaal nu nogmaals op te schrijven; dat had ik bij Hookers al gedaan (waar de post na een paar dagen stilletjes 'verdween').
 
Beste mensen,
Bij welk privehuis hebben ze jonge blanke/europese dames. 18-25jr. Ik heb Maison Monty en Dianes secret op het oog, maar ik heb begrepen dat er nog wel eens gesjoemeld wordt met de leeftijden over het algemeen.:) slank, jong, knap(7-10), 18-25 jaar. Mag via een PM.:)
 
Bij MM klopt dat wel aardig hoor, is een beetje hun niche-markt. Maar service van die jonge tijgertjes is niet altijd om over naar huis te schrijven.
Bij DS zou je met Nathalie af kunnen spreken, die voldoet aan je voorwaarden, maar zij is niet echt een knuffelaar. Overigens ook ex-MM.
 
Zitten er bij Samantha prive wat jonge slanke dames? De foto's zijn een beetje vaag. Prijzen zijn ook lager, 60 euro ipv 80. Ben op zoek naar een jonge slanke dame bij een privehuis. Iemand nog tips? Omgeving Randstad.:)
Het aanbod slanke dames viel me vorig jaar erg tegen. Daarentegen bij Salon 93 wel een paar keer slanke dames aangetroffen.
Eens zien hoe het na de lockdown weer zal zijn.
Prijzen zijn overigens vanaf €40 en dat is ook echt 20 minuten, geen "het is een vluggertje, dus na 5 minuten moet je opschieten".
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan