Algemeen PUB 5th Avenue, Brussel - contactgegevens, algemene informatie & presentatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14u30 : Half-een uur geleden, kwam ik binnen.

3 mannen zitten voor de bar, 3 anderen aan de bar, en een meisje met bril, lang zwart haar, een Braziliaanse kont, leunend tegen de bar.

Een van de mannen vertrekt, en ik neem plaats aan de tafel tegenover de kassa.

Na 2 meer klanten, kwamen 2 meisjes. En dan nog 2 meer. En plus een meer. Dus momenteel, zijn er 8.

Zoals verleden week op maandag, blijken ze te komen rond 14u30.

Een van de laatste twee erken ik, het is Carla, de blonde braziliaanse. Zie recensie. Deze keer draagt ze een rode jurk. Haar vriendin, met zwarte haren en mooie kurven is ook aantrekkelijk. Pech, ze hebben een man uitgenogigd met hen aan de tafel tegen de bar te zitten.

14u50, En een 9de meisje kwam binnen.

En de vriendin van Carla gaat met de man naar boven. Ik ga wachten dat ze terug komt.

En kwam binnen een 10 de, mollig met zeer dikke borsten.

En een 11de, een Afrikaanse (?). Een klant erkent haar, ze heet Chistine. Ze werkt achter de bar, met een zoon van de eigenaar. Nee ze is Brazilaanse.

15h20: En nog een 12de!

En nog 3, totaal 15.

Een klant kwam aan de tafel naast me zitten. Carla heeft zich bij hem gevoegd. Hij biedt haar een biertje aan. Ze wisselen kusjes uit. Hij betastte haar in het openbaar, met één hand in haar decolleté, de andere in haar slipje... Zij lacht…

Na een tweede drink, ga ik naar toilet. Na een paar minuten, volgt Carla en ze probeerde me te verleiden. Ze is bijna geslagen, maar dan zag ik haar vriendin terug beneden…

Hhhmmm…, lekker ding…
😋
 
@ Duracelleke, ...

In antwoord aan uw post :

Wel, ...

In 't Rozenhof, betalen we 100 €/uur voor een GILF, tot 150 €/uur voor een jonge DVP, anaal en CIM meestal inbegrepen.

In Vth Avenue PUB, betalen we 50 €/30 minuten, dus 100 €/uur, plus 50 € supplement voor anaal en/of CIM.

Een aantal klanten zijn jonge mannen van Marokaanse of Pakistanese afkomst, van Molenbeek. Ze nemen bijna altijd de laagste mogelijke prijs, en 50 €/uur plus 30 € voor een kamer zonder douche is lager dan 100 €/30 minuten in de Rode Buurt van Aerschotstraat.

Dus, om 100 tot 150 Euros te verdienen, moeten de DVPs van Vth Avenue PUB 2 à 3 keren meer naar boven gaan dan bij 't Rozenhof.

Bovendien, weten de jonge Marokaanse en nog meer de Pakistanese mannen niet hoe een DVP te behandelen zoals een "Lady". Vaak hebben ze woede, en soms escaleert het naar geweld...

Daarom is het best voor de DVPs van Rio en 't Rozenhof in Grobbendonk en Herentals te blijven.

:unsure:
:cool:
 
Omdat de Aerschotstaat mij niet meer kan bieden wat ik verlang, hoopte ik in de Fifth aan mijn trekken te komen. Ik was er een weekje geleden of zo dan weer eens binnengesprongen, veel volk aanwezig, maar geen dame vond ik voldoende sexy om mee naar boven te gaan. Ze doen ook geen moeite om wat verleidelijk te zijn. Zeker niet als zij onder elkaar zitten te kletsen en/of hun ogen gericht houden op hun smartphone. Ik stel me zelfs stilaan de vraag of het wel 4 euro voor een koffietje waard is om dit schouwspel te aanzien. Maar zo ver ben ik nog niet... ;)
 
Deze week nog even in de Vth binnengesprongen. Was iets na 15uur. Er waren een zevental dames aanwezig, maar helaas niets wat mij echt over de streep zou rekken om naar boven te gaan. Die lange benen die John-John er eens had gespot (zie hoger) waren er niet :cautious:. De dames doen weinig of eerder geen enkele inspanning om zich wat sexy aan te bieden. Na mijn drankje was ik dus vlug weer naar buiten. Wel jammer want ik vind het een leuk sfeervol cafétje waar ik voor de corona nog mooie momenten op de kamers heb beleefd. Misschien moet ik eens wat later in de avond mijn kans wagen.
Normaal zou ik nu dan even de Aerchotstraat doorlopen voor wat beters, zoals het vroeger was, maar hoe het daar nu tegenwoordig bijligt is het echt de moeite niet om tot daar te stappen. Dus naar huis... Waardoor ik wel een paar tientallen euros heb uitgespaard. Positief blijven:LOL:
 
Pas ook nog eens daargeweest. Dames zijn niet echt stunners, en ze doen vrij weinig om je over de streep te trekken .
Maar snel de auto in en naar SKW gebold.
Gaat wel even duren voor ik terug kom, Sfeer in Yserplein Bruxelles ook niet echt anders
 
Pas ook nog eens daargeweest. Dames zijn niet echt stunners, en ze doen vrij weinig om je over de streep te trekken .
Maar snel de auto in en naar SKW gebold.
Gaat wel even duren voor ik terug kom, Sfeer in Yserplein Bruxelles ook niet echt anders
De gloriedagen van de 5th leken mij al voorbij nog voor Corona toesloeg. Lang geleden waren er wel toppers zoals de Thaise Anna of de Braziliaanse Marcia of de Albanese Meggie in haar hoogdagen, maar dat is geschiedenis intussen. Al hoor ik dat sommige dagen nog wel de moeite zouden zijn, blijkt hier ook weinig zekerheid in te bestaan... Als ik nog eens in Brussel moet zijn, zal ik er nog wel eens binnenspringen, maar ik ga me er niet speciaal meer voor verplaatsen.
 
Om even terug te komen naar Meggy. Ik heb haar na vele jaren nu eindelijk weer ontmoet. Het laatst dat ik haar had gezien zag zij er echt niet uit, te dik en sletterig. Maar nu vond ik haar helemaal veranderd. Ze zag er wel ietsje ouder uit, maar helemaal top! Strak lijf en mooi goedlachs gezicht. Ik weet niet, en heb het haar ook gevraagd, of zijn nog kamert. Zij was heel druk bezig achter de toog.
 
Is het de moeite om naar toe te gaan als je er nog nooit geweest bent,
Ik zou er niet speciaal voor naar Brussel gaan, maar als je in de buurt bent, spring er eens binnen, het kost je hoogstens een drankje, verder ben je tot niets verplicht. Als er iets te beleven valt is het eerder vanaf de late namiddag en eerder op het einde van de werkweek (donderdag/vrijdag).
 
Is het de moeite om naar toe te gaan als je er nog nooit geweest bent,

@Gert1979 , ... In de zomer, staat de deur wijd open, dus je gaat gewoon naar binnen.

Als je de meisjes die je ziet niet aantrekkelijk genoeg vindt, dan wacht je gewoon tot die van boven naar beneden komen, en ook tot er andere meisjes binnenkomen.

Vaak voel ik me alsof ik in een chocolade- en snoepwinkel ben: welke zal ik kiezen?

😋
 
@Gert1979 , ... In de zomer, staat de deur wijd open, dus je gaat gewoon naar binnen.

Als je de meisjes die je ziet niet aantrekkelijk genoeg vindt, dan wacht je gewoon tot die van boven naar beneden komen, en ook tot er andere meisjes binnenkomen.

Vaak voel ik me alsof ik in een chocolade- en snoepwinkel ben: welke zal ik kiezen?

😋
Voormiddag namiddag?
Kan je kortbij parkeren?
 
Voormiddag namiddag?
Kan je kortbij parkeren?

@Gert1979 , ...

In de buurt, in Havenlaan, zijn er vaak vrije plaatsen, te betalen aan een machine.

Anders, op google-maps, typ: "parking in de buurt van Ijzerplein, Brussel".

PUB 5th Avenue opent om 11u00 en sluit rond 23u00.

DVPs komen vaak om de 2 uren, ± 11, ± 13, ± 15, ± 17u00, afhankelijk van hun vrje tijd, en vertrekken wanneer hun vrije tijd op is, en/of wanneer ze genoeg euros voor de dag hebben verdient.

Op donderdag en vrijdag komen meer DVPs dan gemiddelde op andere dagen.
 
PUB 5th Avenue: contactgegevens, algemene informatie & presentatie

IJzerplein 5 - 1000 Brussel
Open van 10-11u tot 22-23u

Het is gelegen op 17 minuten loopafstand van het Brusselse Noordstation, zeer dicht bij het kanaal

Na een frietje te hebben gegeten in de Place de Laeken, zal de gokker die deze wijk bezoekt waarschijnlijk erge dorst hebben. Het is tijd voor hem om naar een bijzonder interessant etablissement te gaan, dat zich bevindt aan het westelijke einde van de Rue des Commerçants, op de hoek die deze straat vormt met het Place de l'Yser, op ongeveer 500 meter van de bovengenoemde frietkraam.

Het etablissement in kwestie is de "PUB 5th Avenue", een Engelse pub verbonden aan een hotel op de verdiepingen boven. Het onthaal is aangenaam… Daar kan onze gokker zijn dorst lessen door een van de vele aangeboden water of bieren te kiezen, vanaf 4 Euros (tegen 2,50 Euros aan het Rozenhof van Herentals). Je zou kunnen zeggen dat dit niet goedkoop is, hoewel je in eender welk groezelig Parijs café meer zou betalen... Maar ondanks deze prijzen heeft de PUB 5th Avenue een mannelijke clientèle die er bijzonder aan gehecht is.

Inderdaad, deze bar wordt ook bezocht door jonge vrouwen die min of meer discreet hun charmes verhandelen. Zo heb ik, nadat ik eenmaal aan het loket was gaan zitten, kennis kunnen maken met twee jonge Roemeense vrouwen, zonder dat ik helaas, bij gebrek aan tijd die dag, de tijd had gevonden om verder te gaan. De bar wordt ook bezocht door Bulgaarse, Marokkaanse en Brazilaanse meisjes. Het totale aantal meisjes, op de 1,5 uur van de namidag dat ik er was, moet vijf zijn geweest, voor ongeveer tien consumenten, van wie velen tevreden kunnen zijn met een biertje, zonder te proberen om met een meisje om te gaan.

De prijs van een gezellig moment met een van deze meisjes is €50/half-uur, of 100€/uur, waarbij je €30 moet optellen voor een kamer zonder douche, en 40€ met douche, in het hotel boven het café (tegen 30 € bij het Rozenhof van herentlas). Aangezien het om een totaalbedrag van 80-90 euro gaat, is het raadzaam te informeren naar de precieze inhoud van de tegenprestatie, temeer daar deze inhoud van meisje tot meisje kan verschillen. Sommige meisjes hebben mij soms een uur geboden voor deze vergoeding, terwijl anderen, hoewel zij niet beweren "chrono" te zijn, hebben gesuggereerd dat de klant nauwelijks moet verwachten langer dan een half uur in de kamer te blijven.

The PUB 5th Avenue is, in a way, a version of 't Rozenhof van Herentals, or Rio van Grobbendonk. There you will also have the pleasure of chatting with your interlocutor while drinking your beer, ogling her as much as you want before you get to the point.

To extend this preparatory phase, you can also invite her for a drink, without ruining yourself like in a French hostess bar, and all in a friendly and relaxed atmosphere: nobody on PUB 5th Avenue will ask you to "take the beans". spill" for $150 for a bottle of adulterated sparkling wine, just to have the right to masturbate in a dark, damp, and dirty corner.

PUB 5th Avenue opens between 10am and noon and closes around 10pm and 11pm, or a little later if it gets busy. The best moment turns out to be Friday, late afternoon, early evening.

😋

😋
This is really very honest review, I just came to Brussels after reading this 😉 this was awesome es
 
@Gert1979 , ... In de zomer, staat de deur wijd open, dus je gaat gewoon naar binnen.

Als je de meisjes die je ziet niet aantrekkelijk genoeg vindt, dan wacht je gewoon tot die van boven naar beneden komen, en ook tot er andere meisjes binnenkomen.

Vaak voel ik me alsof ik in een chocolade- en snoepwinkel ben: welke zal ik kiezen?

😋
Je hebt er meer zin in dan ik... Ik moet toegeven dat de laatste keren dat ik er was er wel wat volk aanwezig was, maar er niet gekamerd werd. Op een uurtje tijd niemand naar boven, en niemand naar beneden.
Ik loop de deur daar niet elke week plat, maar ik heb bovendien de indruk dat de aanwezige dames minder leuk zijn (en minder aantrekkelijk, al is dit een persoonlijke indruk) dan voor Covid. Ze zitten daar te veel naar mijn zin in groepjes te keuvelen, al dan niet met een gekende klant. Een nieuwkomler kan dan sowieso moeilijker contact hebben met de dames. Vroeger werd ik spontaan benaderd door de dames. Maar dat heb ik sinds covid niet meer meegemaakt. Ik kijk ook wat meer de kat uit de boom want de prijzen zijn er niet op verbeterd sinds Covid. Jammer, want het is anders wel een leuke plek om even binnen te springen. We zien wel.
 
Je hebt er meer zin in dan ik... Ik moet toegeven dat de laatste keren dat ik er was er wel wat volk aanwezig was, maar er niet gekamerd werd. Op een uurtje tijd niemand naar boven, en niemand naar beneden.
Ik loop de deur daar niet elke week plat, maar ik heb bovendien de indruk dat de aanwezige dames minder leuk zijn (en minder aantrekkelijk, al is dit een persoonlijke indruk) dan voor Covid. Ze zitten daar te veel naar mijn zin in groepjes te keuvelen, al dan niet met een gekende klant. Een nieuwkomler kan dan sowieso moeilijker contact hebben met de dames. Vroeger werd ik spontaan benaderd door de dames. Maar dat heb ik sinds covid niet meer meegemaakt. Ik kijk ook wat meer de kat uit de boom want de prijzen zijn er niet op verbeterd sinds Covid. Jammer, want het is anders wel een leuke plek om even binnen te springen. We zien wel.
Leuk om binnen te springen als je in de buurt bent, maar als je er speciaal voor naar Brussel zou komen, loop je kans dat het een dikke tegenvaller is. De gloriedagen van dit etablissement liggen helaas al ver achter ons, zie ook mijn post #39.
 
Je hebt er meer zin in dan ik... Ik moet toegeven dat de laatste keren dat ik er was er wel wat volk aanwezig was, maar er niet gekamerd werd. Op een uurtje tijd niemand naar boven, en niemand naar beneden.
Ik loop de deur daar niet elke week plat, maar ik heb bovendien de indruk dat de aanwezige dames minder leuk zijn (en minder aantrekkelijk, al is dit een persoonlijke indruk) dan voor Covid. Ze zitten daar te veel naar mijn zin in groepjes te keuvelen, al dan niet met een gekende klant. Een nieuwkomler kan dan sowieso moeilijker contact hebben met de dames. Vroeger werd ik spontaan benaderd door de dames. Maar dat heb ik sinds covid niet meer meegemaakt. Ik kijk ook wat meer de kat uit de boom want de prijzen zijn er niet op verbeterd sinds Covid. Jammer, want het is anders wel een leuke plek om even binnen te springen. We zien wel.

@Doremi , ... Wel, dit is typisch van PUB 5th Avenue : vòòr en na covid, varieert de aantrekkelijkheid van de DVPs constant.

Op deze dinsdag 30/08, werd ik aangetrokken door Bobo, een van de mooiste en jonge Chinese DVPs van de hoek van Sint-Pieterstraat en Antwerpenlaan.

Met mijn lege ballen en op mijn weg terug naar mijn auto, geparkeerd naast de PUB 5th Avenue, had ik dorst en rond 17u00, stopte ik in de Pub om een spuit water te drinken. Een tiental DVPs waren aanwezig, en nog 4 zijn bijgekomen. Er waren even veel klanten.

Zo, ben ik een half uur gebleven. Met een derde van hen, MILFs van 30+ en 40+, zal ik graag naar boven als ze blijven en dat ik ze terug zie. Een derde waren mooi en 20+ maar te jong en niet genoeg geervaard voor mij, en een derde viel buiten mijn smaak.

Altijd heriner : DVPs hebben uw geld nodig en zijn meestal niet goed en te verlegen om zichzelf te promoveren. Zelfs als ze in groep zitten (eenzaam in een hoek zitten is niet leuk), durf naast hen te gaan zitten en begin te babbelen : "Hello, hoe heten jullie, en waarvan komen jullie?"

En van de ene naar de andere, "wie riskeert niets, krijgt niets!", durf aan uw voorkeur direkt en assertief te zeggen : "Vandaag, graag zal ik met u naar boven gaan. Wees mijn princess en toon mij de weg! OK?"

Zij zal het op prijs stellen en u een goede tijd geven.

:p
 
Laatst bewerkt:
Heb vastgesteld dat op vrijdag late namiddag wel weer een pak volk (dames en/of bezoekers) aan wezig is, maar zelf tijdens deze post-Covid tijden heb ik niet al te veel zin om mij tussen al dat volk te gaan wringen ... Is de kamerprijs daar nog steeds zo duur? Ik begin te twijfelen om eerder naar Le Coin te gaan. Dat is betaalbaarder... Vroeger waren de dames in de 5th wel aantrekkelijker, maar ook dat vind ik niet meer vanzelfsprekend. Ben wel al een tijdje niet meer geweest in deze twee huizen.
 
@Doremi , ... Bij Pub 5th Avenue, kamers werden pas gerenoveerd en in Le Coin nog niet. Alleen maar de Café werd verfrist geverfd.

Zo, bij Pub 5th Avenue, een kamer met een wastafel kost 25 (of 30?) terwijl een kamer met douche kost 40€.

In Le Coin, zijn er geen douche, en een (oude en vaak koude) kamer kost ook 25€.

In de twee hotels van de tippelzone, achter de Pub 5th Avenue, een kamer zonder douche kost ook 25€.

In Grobbendonk, in RIO, Café met kamers verhuur, is er ook geen douche, en kost een kamer 30€.

Iestke verder, in Herentals, in 't ROZENHOF, is er een douche in elke kamer, groot genoeg voor twee personen om een geile moment er met uw DVP in te spelen. Kost is 35€.

Bij Pub 5th Avenue, varieert de schoonheid van de meisjes altijd langs het jaar : er zijn perioden met veel (dure) bimbos, en er zijn perioden met veel "girls/huisvrouwen-next-door". Vaak, hebben "huisvrouwen-next-door" geen extravagante vragen voor meer geld, en, als u ze goed respecteert, qua erotiek en seks, bent u vaak verbaasd door hun competenties boven degene van de gemiddelde bimbo.

;)
 
@John-John
Bedankt voor de update. Ik dacht vernomen te hebben dat de prijs naar 40 Euro was gestegen, en ik dacht dus (verkeerdelijk?) dat het de prijs van kamer met wastafel was....
Ik zal nog eens even binnenspringen in de hoop daar nog eens aan aantrekkelijke dame te vinden die mij naar boven krijgt 🙃
Rio en Rozenhof heb ik geen ervaring mee, ligt wat te ver uit mijn pad...
 
Gisteren zatetdag, moest ik een kennis bezoeken in de buurt van de Chinese van Fort Knox. I kon parleren ± 100m van PUB 5th Avenue. Ik liep door Koopliedenstraat en Mechelsestraat rond 17u00. Ik heb drie Europese en een Chinese tippelsters gezien. Twee bleken aantrekkelijk.
Een uur later, liep ik terug naar mijn auto door dezelfde weg. Er waren dan een tiental tippelsters, met o.a. drie schone blondines, bezig aan het negocieren met een potentiële klanten.

Hoewel ik geen tijd genoeg had om naar boven te gaan, liep ik binnen de PUB 5th Avenue om van de sfeer te genieten. Er waren ook een tiental DVPs, nooit gezien op vorige bezoeken, en een helft heel mooi. Ik was aangenaam verrast. En 6 mannen.

Achter de bar werkten Maggy en Victor. Ik vroeg een spuit water. Tien minuten later, mijn glas leeg, liep ik naar de toiletten om een kijk op de DVPs van de achterzaal te hebben. Aan de deur stond een schoonheid, zwarte haren, ± 1m70, 65kg, met een prachtig decolleté vol rondingen DD. Ze vroeg mij in Frans "Ca va?". - Ik antwoorde "Oui-Oui, tout va bien!", en ik ging naar de toiletten.

Op mijn weg terug naar de barzaal, begon ik te overwegen een excuus te vinden om langer to kunnen blijven en kennis met haar te maken, en misschien naar boven te gaan.

Maar de schoonheid was niet meer te zien. Misschien ging ze naar boven met iemand anders. Pech voor mij dus...

Zo, vertrok ik naar mijn volgende afspraak.

Zal ik deze schoonheid terugzien op een volgende bezoek? - De toekomst zal vertellen.

🤓 🤩
 
Ik ben er al lange tijd niet meer geweest. Destijds was vrijdag vanaf +/- 17 u de beste dag. Het einde van de werkweek voor velen...
Ik kwam regelmatig in de Vth, eerder tijdens de namiddag, en er was telkens wel een dame waarmee ik mee kamerde. Maar sinds de covid toestanden vind ik het aanbod wat teleurstellend. Kan jij misschien vertellen of er tijdens zo'n vrijdagavond meer keuze aan dames is?
 
Ik kwam regelmatig in de Vth, eerder tijdens de namiddag, en er was telkens wel een dame waarmee ik mee kamerde. Maar sinds de covid toestanden vind ik het aanbod wat teleurstellend. Kan jij misschien vertellen of er tijdens zo'n vrijdagavond meer keuze aan dames is?
Vroeger alleszins wel, maar ik ben er ook al enkele maanden niet meer geweest enerzijds omdat ik minder vaak in Brussel moet zijn maar ook omdat het aanbod soms teleurstellend was. Hoe het momenteel is, daar heb ik geen idee van.
 
Hoe het momenteel is, daar heb ik geen idee van.
Vorige week was ik er even, tegen de late namiddag. Er waren wel een aantal dames, maar helaas te dik en te slonzig voorkomen. Niettemin was er een uizondering, ene LARA. Lara vertelde mij dat de dames tot laat in de avond, 22 à 23 uur, blijven. Maar ik weet niet of er na 18u nog andere dames komen. Zelfde bedenking voor een vrijdagavond. Tijdens de zomermaanden zal ik eens een vrijdagavond binnenspringen... Al is mijn ervaring met Lara geen aanzet om die plek nog te bezoeken (zie verslagje hier).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan