Recensie Raluca/Luca, Baekelandplein 8 Rechts 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Timmeh

Wandelaar
Forumpionier
27
09/07/21
26
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag maar eens de gok genomen binnengestapt bij de Moldavische Raluca op nummer 8 aangezien de "vaste" keuzes bezet waren.
Achter het raam heeft ze een beetje een schoolgirl-look met haar bril.
Na even de plichten uitgevoerd te hebben, op bed beland waar zij het wasje bij mij uitvoerde en teasend het condoom aanbracht.
Daarna een heerlijke pijpbeurt, waarbij ze regelmatig lekker diep ging. Daarna even zij on top, en afgemaakt in doggy-style met uitzicht op haar heerlijke kontje.
Ze gaf aan nog ca. 1 maandje in Eindhoven te zijn en daarna terug te gaan naar Moldavië. Het plan is dat ze daarna weer terugkomt, maar 100% zeker is dat niet.
Tot die tijd ziet ze mij zeker nog eens terug!
 
Bij mij deed Raluca steeds het handje ertussen bij het neuken. Ook wilde ze niet beffen. En drong ze steeds aan om sneller klaar te komen . Matige ervaring, geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Van de week bij Raluca geweest...
Wow... wat een lief, knap, en jong lolita meiske is dat.
Spreekt goed engels, wel zo makkelijk converseren.
Een prima bezoek; liggen, pijpen, en missionaris positie. Mijn eigen keuze, want wilde graag haar gezicht zien.
Pijpen gaat iets te snel, maar wel volledig diep, wat niet moeilijk is met mijn formaatje :rolleyes:
Zit nu, 2 dagen later, nog in mijn hoofd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Raluca is echt een leuke, sociale meid. Toen ze haar bril afdeed was ik in shock van hoe knap ze wel niet is. Dit had ik gelijk aan haar verteld (wat ze wel kon waarderen ;)). Toen ik haar naakt zag was ik wederom in shock van haar geweldige lichaam. In mijn ogen hoort ze zeker in de top 3 van de knapste dames op het baekelandplein. Pijpen deed ze zeer goed en met gevoel, maar toen ze bezig was kon ik niet wachten om doggy met haar te doen. Eerst gekozen voor missionaris om daarna doggy te doen terwijl ze op haar buik lag. Dat uitzicht op haar billen was absurd mooi, maar ik kon maar niet klaarkomen. Toen vroeg ze me of ik op mijn rug kon liggen zodat ze het handmatig kon afmaken. Het mooiste vond ik dat ze me lief en beleefd vroeg op welke tempo ze het moest doen. Ik werd op de een of andere manier heel erg geil toen ze dit vroeg waardoor ik snel klaarkwam. Kortom: ze is een topper dat meer erkenning verdient! Ik word altijd vrolijk als ik die knapperd zie :).
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Raluca gezien, zit nu op 10 links.

Op de kamer haar bril af, het is echt een poppetje. Goed engels

Maar........

Je mag niks
* poes niet aanraken
* bij pijpen mag je niet haar hoofd vastpakken.
* beffen doet ze sowieso niet
* zeer afstandelijk
* het werd mij onmogelijk gemaakt om zo te liggen dat het pijpwerk het lekkerst was voor me.
* stoten tijdens pijpen, ook niet doen.

Sociaal echt een leuke meid. Door al het bovenstaande lukte het niet meer. Niet toegekomen aan neuken. Af laten maken met de hand.

Ik zal er niet meer heen gaan, zonde van mijn 50 euro. Wellicht alleen voor een praatje aan de deur.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Gisteren op de gok een nieuw meisje geprobeerd Luca, ik moest meteen aan mijn SNES game Chrono Trigger denken :). Luca is een hele knappe Moldavische verschijning met zwart haar te herkennen aan haar secretaresse look. Heerlijk een standaard wip gehad ze pijpt echt heerlijk en doet lekker mee. Weet verder niet wat ze voor extra's aanbied verder niet meer naar gevraagd. Ik ga haar zeker nog een keer bezoeken om te kijken wat ze allemaal nog meer bij doet.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of ze ook trio doet?
Was vandaag bij haar en ze is echt goed. Heerlijk lichaam, pijpen doet ze super en haar kutje is heerlijk om te neuken.
Ze ziet er echt uit als een secretaresse, zeker met haar bril op.
 
Vandaag een bezoekje gebracht aan deze dame. 2e keer dat ik haar bezocht prima looks fijn lichaam en haar pijpkunsten zijn goed. Ik heb het niet gevraagd maar ben nieuwsgierig of ze ook extra's doet zoals pzc of beffen, iemand ervaring mee ?
 
Vandaag een bezoekje gebracht aan deze dame. 2e keer dat ik haar bezocht prima looks fijn lichaam en haar pijpkunsten zijn goed. Ik heb het niet gevraagd maar ben nieuwsgierig of ze ook extra's doet zoals pzc of beffen, iemand ervaring mee ?
Beffen doet ze niet.
Was vandaag ook bij haar en ook voor de 2e keer. Geweldige meid, ook superlief.
Pijpen kan ze inderdaad heel goed.
 
Weet iemand of ze ook trio doet?
Was vandaag bij haar en ze is echt goed. Heerlijk lichaam, pijpen doet ze super en haar kutje is heerlijk om te neuken.
Ze ziet er echt uit als een secretaresse, zeker met haar bril op.
Jep, ik heb een trio gehad met haar en Stefanie, inmiddels zit ze op nr 9. Gewoon 50/50 qua prijs
 
Er is al een topic voor deze dame. Haar naam is namelijk RAluca

https://www.girlsreview.nl/threads/raluca-eindhoven-baekelandplein-8-rechts.2915/

Ze ziet er echt waanzinnig uit en de bovengenoemde trio was dan ook een genot door het uitzicht en de pijp kunsten van Raluca. Alleen een beetje jammer dat ze wat gevoelig is en niet zoveel toelaat. Borsten zijn erg gevoelig, mag je amper aankomen, extra's doet ze verder niet, zoals beffen, vingeren, etc. Haar lichaam, haar regels, maar Raluca was op een gegeven moment alleen nog voor t uitzicht goed en de rest van het genot kon ik bij Stefanie kwijt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag weer eens een bezoekje gebracht aan het plein, ondanks de regen waren er redelijk wat wandelaars. Wat nieuwe dames zag ik en na een tijdje verscheen daar ook de Moldavische Raluca in het raam, een dame die ik al een tijdje wilde bezoeken.
Gelijk bij binnenkomst blijkt Raluca een vriendelijke en sociale dame, de eerste keer afgespoken voor het standaard tarief; de extra's waren weinig bijzonders. Na wat gebabbel beide plaatsgenomen op bed waar Raluca vrij snel begint met het condoom en het pijpen. Geen probleem, want pijpen blijkt ze goed te kunnen. Dit doet ze een tijdje met goed gevoel, wel wat eentonig en zonder aankijken, dat wel.
Intiem is ze vervolgens erg goed, eerst komt zij bovenop en varieert zijn in snelheid, erg lekker. Vervolgens gaat het over in doggy en daarin is ze erg lekker. Heel even dacht ik een handje te zien, maar dat is snel weg en dan kun je in een prima ritme komen. In deze positie het na een tijdje afgemaakt.

Raluca wist mij te vertellen dat ze over drie dagen op vakantie gaat, geen idee hoe lang.

Raluca is een rustige en vriendelijke dame die op het plein een prima dienst aanbiedt voor het standaard tarief, maar ook niets meer. Het herhalingsgevaar is voor mij op dit plein redelijk groot.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag zin en rondje gelopen, keuze uiteindelijk gevallen op een mooie, petite verschijning met bril. Op de kamer voorgesteld als Moldavische Raluca van 23 jaar.

Na afhandelen financiën op bed plaatsgenomen waar ze het pijp werk erg goed deed. Helaas geen oogcontact en oogde allemaal wat zakelijk. Op haar voorstel doggy. Bij mij betekent dat face down, ass up. Helaas bij Raluca niet zo, positioneerde zich dusdanig dat lekker pompen niet echt mogelijk was, zelf gevraagd missio te gaan maar lastig en moeilijk doen. Dan gaat bij deze jongen de zin over.

Uiteindelijk maar met het handje af laten maken, maar dat was ook niet echt spectaculair. Al met al geen goede ervaring.
 
@Batsbeer jammer dat je ervaring zo gelopen is.
Kan je mening overigens niet delen, ervaar het nooit zo bij Raluca.

Vanochtend na een poosje weer bij deze schoonheid geweest. Eerst wat rondjes gelopen want ze zat niet op haar plek voor de raam. Uiteindelijk nam ze plaats en begon al meteen vriendelijk te begroeten. Naar binnen en wederom alles heel fijn, vriendelijk en vertrouwd. Voor een uur betaald en zowel zij als ik hadden onze kleding snel uit. Al gauwachtig ging het condoom om mijn inmiddels enorme groot geworden pik waarna Raluca gretig en ontzettend lekker begon te pijpen (want pijpen kan ze echt wel).

Daarna kwam ze op zitten en gingen op en neer. Na even lag ik op haar en begon ze flink te pompen. Ook nog even doggy. Het was weer als vanouds goed en binnenkort maar weer eens even terug bij Raluca. Weer helemaal herboren huiswaarts gekeerd:giggle:. Ze heeft echt een ontzettend mooi en lekker lichaam.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Finally had a chance to try out this goddess. She's beautiful, funny and so sensual. Started off with a nice blowjob (it was a bit short but still a very nice blowjob) and then she came on top where she did some good work there. But doggy has to be the best with this girl and her body and pussy are so perfect! Finished in missionary and enjoyed looking at her and i in the large bed side mirror. Will definitely be returning for more!!!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
een bezoekje gebracht nadat ik eerder deze avond al ergens anders was geweest. Ze blijft een van mijn favoriete op het plein met haar atletisch lichaam weet ze telkens weer helemaal gek te maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan