Rare situatie bij de formaliteiten vooraf

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

abc

Stamgast
251
02/12/21
428
20
Hallo allemaal,

Zojuist iets raars meegemaakt dat ik toch even hier met de rest wilde delen zonder namen te noemen. Ik had dus afgesproken met een dame voor priveontvangst. In haar advertentie stond: 30 minuten 100 euro. Ze bood ook tongzoenen aan en ik was vooral daar naar opzoek.

Vervolgens ik haar appen om te vragen voor een half uur, krijg ik reactie terug van: '1hr 150, no 30 min'. Toen dacht ik ok jammer en heb ik gezegd: 'misschien een ander keer dan, fijne avond'. Daarna krijg ik reactie terug: 'ok kom'. Uiteindelijk via whatsapp afgesproken 30 minuten voor 130 euro met tongzoenen erbij want daar vroeg ze 30 extra voor.

Even later kom ik daar binnen en verifieer ik de afspraak nog even van te voren voordat ik afreken. Vervolgens wijs ik naar de tijd en ik zeg ik van: ik zorg ervoor dat ik over 25 minuten klaarkom ok? Zij: 'Nee. 20 minuten.' Ik dacht nou ok 20 minuten dan prima. Ik zei er ook bij dat ik alleen tongzoenen en pijpen hoefde, geen neuken (dat is voor de dame fijn lijkt me, scheelt haar moeite). Afgerekend, mevrouw loopt even weg terwijl ik mijn schoenen uittrek en vervolgens op bed plaatsneem. Mevrouw komt terug de kamer in: 'Moet je je niet uitkleden?' Ik zeg: 'doe ik over 5 minuten wel (oftewel: doe eerst maar gewoon zoenen), ik zorg er wel voor dat ik op tijd klaarkom (en dus op tijd de deur uit ben).' Zij: 'Nee. Als je klaarkomt kom je gewoon klaar. Ik heb een beter idee: ik geef je je 130 euro terug en je vertrekt nu. Want ik denk dat wij elkaar niet begrijpen.'

Nou dat aanbod heb ik maar geaccepteerd en ben stilletjes weer vertrokken. Hele rare situatie dit, maar wel vriendelijk van dr dat ze mijn geld teruggaf. Het was een jonge meid, misschien had dat er ook wel mee te maken.

De reden dat ik altijd nauwkeurig op de tijd let is omdat ik anders vaak alweer snel buiten sta. De meeste dames proberen je altijd zo snel mogelijk naar buiten te werken als je bent klaargekomen. Je spreekt niet voor niets een tijd af denk ik dan hè. En tegelijkertijd wil ik niet dat de tijd uitloopt omdat dat ook voor de dame niet prettig is natuurlijk.

Maar heb ik nou echt iets fout gedaan? Nee toch? Gewoon geen goede klik waarschijnlijk.
 
Het kan om vele redenen zijn. Maar het meest waarschijnlijk is inderdaad elkaar niet goed verstaan. Daar waar jij 30 minuten afsprak, was dat bij haar waarschijnlijk als "30 minuten of minder als hij eerder klaarkomt" overgekomen. Vandaar dat ze niet begreep dat je je nog niet had uitgekleed.
 
Waarom geen link? Denk dat het handig is dat je de rest laat weten bij welke labiele dvp je op bezoek bent geweest. En jij hebt niks fout gedaan. Integendeel.
Mja ik heb er altijd moeite mee om een negatieve review te schrijven. Wil niet iemands reputatie beschadigen en heb ook geen zin in telefonische represailles mocht de dame in kwestie deze site ook in de gaten houden. Het hele verhaal komt ook nogal negatief over en dat is het ook wel maar ze heeft wel netjes mijn geld teruggegeven.
 
En bedankt. Dus medewandelaars, we lopen dus het risico om bij een dvp langs te gaan die op z'n zachts gezegd een wat instabiele indruk maakt zodra er betaald is.
 
Ik denk dat de dame de indruk had met een tijdrekker te maken hebben.
Misschien was het niet zo handig om voordat jullie begonnen waren al te zeggen dat je pas vlak voor de tijd om zou zijn ging klaarkomen.
En daarna treuzelen met uitkleden: meer tijdrekken.
Je bedoelde het misschien niet zo, maar zo moet het overgekomen zijn.
 
Ik denk dat de dame de indruk had met een tijdrekker te maken hebben.
Misschien was het niet zo handig om voordat jullie begonnen waren al te zeggen dat je pas vlak voor de tijd om zou zijn ging klaarkomen.
En daarna treuzelen met uitkleden: meer tijdrekken.
Je bedoelde het misschien niet zo, maar zo moet het overgekomen zijn.
Goede opmerking, daar zit denk ik wel wat in net zoals @BigBenny aangaf. Ik bezoek al heel lang dvp's maar heb er nog nooit zo over nagedacht. De conclusie is dus misschien dat als je een tijd afspreekt met een dame, dat dan doorgaans de maximumtijd wordt bedoeld en niet de vaste tijd.
 
Ik denk dat dit heel goed een ongelukkig misverstand kan zijn. Het feit dat ze je het geld terug geeft geeft wat mij betreft aan dat ze niet van kwade wil is. Misschien inderdaad beter haar naam dan niet te noemen.
Tja, die dingen gebeuren soms.
Als ze hier recensies heeft zou je evt een recensent kunnen PM-en met de vraag wat die er van denkt.
 
De conclusie is dus misschien dat als je een tijd afspreekt met een dame, dat dan doorgaans de maximumtijd wordt bedoeld en niet de vaste tijd.
Ik maak eigenlijk alleen maar mee dat de afgesproken tijd, de afgesproken tijd is en die wordt ook vol gemaakt. Of ik nou (te) vroeg, redelijk op tijd of niet klaar kom, afgesproken tijd = afgesproken (en betaalde) tijd.
Ik doe niet aan raamprostitutie maar bij thuisontvangst, privé huis, massagesalon en Duitse saunaclub (op enkele zeldzame uitzonderingen na) gaat dit vrijwel altijd goed. En de uitzonderingen overigens zowel positief als negatief.
 
Mja ik heb er altijd moeite mee om een negatieve review te schrijven. Wil niet iemands reputatie beschadigen en heb ook geen zin in telefonische represailles mocht de dame in kwestie deze site ook in de gaten houden. Het hele verhaal komt ook nogal negatief over en dat is het ook wel maar ze heeft wel netjes mijn geld teruggegeven.
Sorry kerel, niet verkeerd bedoeld hoor. Maar je wilt geen negatieve review schrijven om de dame niet in een kwaad daglicht te plaatsen, maar wij mogen dezelfde ervaring wel riskeren? :)
 
Sorry kerel, niet verkeerd bedoeld hoor. Maar je wilt geen negatieve review schrijven om de dame niet in een kwaad daglicht te plaatsen, maar wij mogen dezelfde ervaring wel riskeren? :)
Ik snap best dat hij haar naam hier niet wil vermelden. Ze heeft hem uiteindelijk wel netjes zijn geld teruggegeven, Dus mijn respect heeft hij.
 
Laatst bewerkt:
Wil niet iemands reputatie beschadigen en heb ook geen zin in telefonische represailles mocht de dame in kwestie deze site ook in de gaten houden. Het hele verhaal komt ook nogal negatief over en dat is het ook wel maar ze heeft wel netjes mijn geld teruggegeven.
Een paar dagen tot een week wachten met je recensie. Kleine kans dat de betreffende dame nog steeds weet wie jij ook al weer was en welk telefoonnummer van die gast die weer vertrokken is geweest is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan