Rare situatie Mary te Oostende

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anoniem2

Newbie
1
24/09/23
0
Na een aantal jaar wou ik toch nog eens gaan wandelen. Hiervoor koos ik voor Mary in Oostende. Er zijn vele positieve reviews te lezen dus wou ik met volle moed afspreken. Nadat ze 2x het tijdstip aangepast had zonder reden begon ik al te twijfelen. Dan belde ze me op om te vragen waar ik was, ik beschreef het en ze smeet meteen toe. Na 5 minuten gaf ze me een huisnr door en daar stond ik dan, zeer ongemakkelijk. Ze antwoorde niet meer en ik wist niet wat te doen. Na 10min vroeg ze waarom ik me verberg, ze was blijkbaar vanaf de overkant me aan het controleren, vroeg hierbij om mn pet aftedoen. Nadat ze zei dat het goed was mocht ik oversteken waar ze me terug 5min liet staan, de deur ging niet open. Toen ze naar beneden kwam en de deur zelf opende (andere mensen uit het app hadden het gesloten, daardoor kon ze niet openen via telecom boven), kwam ze tevoorschijn en zag ik meteen 2 halfnaakte mannen op de achtergrond, die maakten met ee' boze blik oogcontact met me en 1 verdween naar boven, de andere ging terug zn kamer binnen. Ik zei meteen dat ik me niet comfortabel voel en ik liever niet naar binnen wil gaan. Waarop ze bijna begon te wenen. Ik kon maar half verstaan wat ze zei, ze leek over haar toeren. Ik vroeg of ze in gevaar is en of dat er iets gebeurd was. Yes zei ze. Ik vroeg of ze hulp nodig had en hier alleen is of dat ze vrienden bij haar had. Ze vroeg me toen of ik 'please just for one minute' mee naar boven wou komen zodat ze een vriend kon opbellen. Respectvol heb ik sorry gezegd, ik wou echt niet naar boven gaan, het was zo'n rare situatie. Nadien heb ik terug gestuurd met haar om te vragen of ze het beter kon uitleggen, aangezien ik niets van die hele situatie verstond. Ze zegt dat er een paar mannen uit het appartement haar lastig vallen door constant op haar deur te gaan kloppen en de voordeur te sluiten zodat ze naar beneden moet als ze iemand wilt ontvangen. Alsook dat het haar enorm spijt. Ik hoop dat ze oké is en dat ze gewoon weggaat uit dat appartement, ze ziet er enorm lief uit en 100% haar van op de foto's. Hoe zouden jullie gereageerd hebben op deze situatie?

Het gaat over deze dame : https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-mary-for-you.html
 
Ooit zoiets soortgelijk gehad in Nederland, belde mij op dat ze er erg aan toe was, en vroeg geld. Zou haar terugbellen, intussen haar verhaal gecheckt, en bij terugbellen nam ze niet meer op, haar verhaal klopte niet werd mij verzekerd door betrouwbare instantie.
 
Hmmm… de nacht van 23 op 24 heeft ze me gebeld (we sturen af en toe naar elkaar). Maar ik lag al te slapen toen. Toen ik wakker werd, gevraagd waarom ze me gebeld had (deed ze nooit eerder) maar daar geen antwoord op gekregen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan