Recensie Sakura, Thai Butterfly, Kampenhout 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beetobee

Vaste klant
194
29/10/21
52
12
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog steeds een topper man man man wat een vrouw
 
Nog steeds een topper man man man wat een vrouw
Staat hier reeds uitvoerig beschreven:

 
Staat hier reeds uitvoerig beschreven: [...]
En ook nog hier een thread met één review:

Dus in totaal al 3 verschillende threads nu.
 
Aangezien mijn vaste bff met verlof naar het thuisland was zocht ik een waardige vervangster op dit forum ! De eerste maal bezocht en het merendeel was in orde.....massage en erotisch gedeelte ok, alleende conversatie, man toch ! Ben je getrouwd, zoek je geen vrouw, ben wel kandidaat, kom snel terug.... Toch een tweede maal terug geweest omdat de massage goed was.... Heb ik mij dat beklaagd ! Weg goede massage weg erotiek,en liefst zo snel mogelijk buiten ! Mij ziet ze nooit meer ! Iemand hier een goede tip voor een vaste bff ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week langs gegaan bij deze parel. Akkoord, ze is niet meer de vamp van zoveel jaar geleden, maar ze ziet er nog steeds prachtig uit. En het masseren is ze ook nog niet verleerd. Gekozen voor de all in formule voor 70 euro extra. Begonnen op mijn buik voor een ontspannende massage. Naarmate de massage vordert gaat ze al eens vaker met haar handje of vingernagels tussen de billen om even met je scrotum of balzak te spelen waarbij ze lekker geil kreunt. Heerlijk. Op het einde kon ik mij al bijna niet meer houden. Toen mocht ik omdraaien en volgde er een geile body to body waarbij ze me al een beetje droog neukte. Volop tongzoenen en met haar gigantische borsten spelen. Even later volgde een lekker natte blowjob waarbij ik mij al voor een tweede keer moest inhouden. De rollen omgedraaid en haar uitgebreid gelikt. Condoompje omgedaan en in missionaris stevig doorgepompt met een geweldige ontlading als gevolg. Uurtje wel niet volledig volgemaakt, maar voor de rest heel tevreden buiten gegaan.
 
Ja dat is heel stevig. Teveel eigenlijk. Maar ja, anderzijds, een ontmoeting zoals beschreven door @Mr. Crowley is eigenlijk zoals je een dvp gaat bezoeken voor seks, alleen kan deze wellicht veel beter masseren.

Ik heb ooit naast Sakura gezeten op restaurant, zij was daar met zo een stoere bink en ik zat het tafeltje naast hun. Dat is wel 10 jaar geleden geloof ik, zij had toen de zaak in Hever (Boortmeerbeek). Duidelijk heel erg verliefd.
 
Laatst bewerkt:
een ontmoeting zoals beschreven door @Mr. Crowley is eigenlijk zoals je een dvp gaat bezoeken voor seks, alleen kan deze wellicht veel beter masseren.
Doorsnee Thai scenario, inclusief fake gekreun.
Niets meer of minder., maar zeker die prijs niet waard.
Vroeger al niet en nu ook niet. Ze was toen wel ok (tenminste... als ze er zin in had), maar niet veel meer dan dat.

Maar bon, als de klant er content mee is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan