Recensie Sara, Jabbeke 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirtyworkz

Wandelaar
32
21/10/21
4
3
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/de-beste-thai-massage-te-jabbeke-brugge-sara-maya-may.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Woensdag een afspraak gemaakt bij Sara in Jabbeke.
Afspraak maken zelf ging heel vlot, meteen het adres doorgegeven en een uur afgesproken.
Eenmaal aangekomen een berichtje gestuurd omdat ik wat te vroeg was en ik mocht meteen binnen. Zeer mooi rijhuis waar ze ontvangt, mooie kamer en qua hygiëne echt perfect.
Afgerekend voor een uur massage waarna ik me mocht uitkleden en op bed gaan liggen.
Sara kwam daarna terug binnen en deed haar kleedje uit. Wat me meteen opviel waren haar mooie en stevige borsten. Haar onderbroek hield ze aan, ook niet gevraagd om deze uit te doen.
Tijdens het gebruikelijke wasje liet ze meteen al voelen dat ze heel erg geïnteresseerd was in mijn harde pik. Beetje mee gespeeld waarna ik op mijn buik mocht liggen. Daarna bleef ik echter wat op mijn honger zitten qua uitdagen en teasen, enige wat ik kreeg was een vrij harde massage. Tijdens de massage was ze ook constant bezig over andere, bekende, klanten. Discretie niet echt top hier!
Na massage van de rug en benen mocht ik me omdraaien. Toen ze met mijn pik begon te spelen heb ik wel gevraagd op haar onderbroek uit te doen, wat ze ook meteen deed. Aanraken was geen probleem, zowel haar borsten als haar kutje. Hierdoor kwam ik vrij snel klaar. Daarna nog wat verder gedaan met de massage, maar het plezier was ervan af.
Doucheruimte voor erna was zeer mooi en heel proper.

Al bij al toch wat op mijn honger blijven zitten wat betreft het seksuele.
Zei me ook meteen dat je daar niet zijn om te "fucken".
 
al een aantal keer bij Sara geweest, en het wordt steeds beter naarmate je haar (en zij mij) leert kennen. Inderdaad aanvankelijk een vrij harde massage maar teasen en meer komen toch meer en meer aan bod, tot en met prostaatmassage wat ze zelf opwindend vindt, en extra's zijn mogelijk mits bij betalen, maar niet eerste keer denk ik
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan