Algemeen Saunaclub Le Grand in Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik stelde even de vraag via Instagram hoeveel dames er nu aanwezig zijn. Dat zouden er 6 zijn (met aankondiging dat er in het weekend meer zouden komen). Ik overweeg om vanavond toch langs te gaan.
Veel plezier! Bespreek vooraf de prijzen, die verschillen per dame, prijzen variëren tussen 60/110 half uur, en 120/170 per uur
 
Veel plezier! Bespreek vooraf de prijzen, die verschillen per dame, prijzen variëren tussen 60/110 half uur, en 120/170 per uur
reeds verschillende malen in deze toch wel prachtige zaak geweest , ik hoop dat het aantal klanten toch wel aantrekt . de keren dat ik er was waren er telkens tussen de 4 en de 14 meisjes aanwezig , waarvan de meeste Roemeense , enkel Bulgaarse en ook een 2tal Nederlandse .
De ontvangst en de bediening is zeer vriendelijk .
het eten is simpel , maar voldoende .
 
afgelopen zaterdag nog eens langs geweest , volgens de dame aan de receptie draait het er zeker niet slecht en blijft het aantal bezoekers gestaag oplopen . Ze zien ook veel nieuwe bezoekers , die dus voor een eerste keer binnenlopen .
volgens mij waren er een 10tal dames , waarvan zoals gewoonte de meesten Roemeens zijn en ook enkel Bulgaarse . Deze keer ook 2 donkere dames die hun woonplaats in Antwerpen hebben .
Zelf gekamerd met de Roemeense Ruby , leuke meid die haar afspraken nakomt maar ik toch onder Marie- Bel klasseer . Marie -bel was echter op de kamer en er was niet geweten hoelang de date ging duren ...
jammer dat er niet meer van de bezoekers de moeite doen om hier iets neer te pennen ...
 
Valt weinig over te pennen,
weinig dames,
duurt best wel lang dat het zwembad en jacuzzi klaar zijn,
zijn een aantal leuke dames weggegaan door de nieuwe leidinggeefster.
Hangt geen sfeer meer
vindt het het alleen maar minder worden daar!
Hoop wel dat het straks weer de goede kant opgaat, want het is voor mij niet ver rijden.
 
Deze week voor eerste keer bij Le Grand geweest .Veel dames maar weinig klanten.Mooie en aangename zaak,Bij 2 dames geweest op 5 uurtjes. Inkom is 70 euro.Ga zeker terug
Hoeveel dames? En ik hoorde iets over 2 nieuwe jacuzzi's, een zwembad en een restaurant? Hoe ver staat het daar mee? Hoeveel heb je die dames betaald voor welke dienstverlening en hoe lang?
 
Laatst bewerkt:
Tussen de 6 en 10 dames, is nog niet veel.
Door de week heel rustig, dames komen wanneer ze zin hebben. Het gaat niet zo goed met de club denk ik, meiden klagen omdat er weinig klanten zijn.
En vanaf april worden er swingerspartys op elke 2e woensdag gehouden, en gangbangs op zondag.
De meiden waren er niet blij mee!
Ben benieuwd hoe dat daar gaat aflopen! Het ging een tijdje geleden de goede kant op !
Zwembad en jacuzzi en restaurant zijn bijna klaar, en worden in april geopend volgens de dames
 
afgelopen zaterdag weer eens even binnen gesprongen , het zwembad is ondertussen dus wel geopend . dat zorgt er dan wel voor dat de mensen zich wat verdelen tussen binnen en buiten , bij aankomst werd me gezegd dat er 5 meisjes aanwezig waren maar een half uurtje later telde ik toch 9 meisjes , wat in verhouding tot de mannen prima was .
enkele meiden gesproken en de drukte is zeer afwisselend vertelden ze me er zijn dagen dat ze de één na de andere kamer kunnen maken ( 100 mannelijke bezoekers op één dag ) , andere dagen is het er rustig .
 
Wat zonde! Zo'n mooi pand en zo weinig actie! Jammer!
Ja heel jammer, gaat hard achteruit, vorige feest zijn klanten en dames ziek geworden van het eten!
Tis zo zonde vindt het een mooie club, maar als je onbekwaam personeel hebt, kan het snel bergafwaarts gaan! Hopen dat er nog een goed management komt! En de club weer de goede kant op gaat
 
Zo'n grote mooie zaak en toch maar 10 dames aanwezig dat nodigt niet echt uit, je moet zoals ik hierboven lees, vooral als er maar 4 of 6 dames zijn, nog gewoon naar ze op zoek ook. En als er 10 klanten of meer binnen zijn ook nog je beurt afwachten dat hoort niet echt bij een saunaclub. Het is voor de uitbater natuurlijk moeilijk om iets nieuws uit de grond te stampen wat meteen goed loopt. Het zal wel regelmatig voorkomen dat er genoeg meiden zijn maar geen klanten en als er veel klanten zijn weer teweinig meiden; lekker frustrerend. Ook jammer dat niet meteen alles af was toen ze open gingen. Een saunaclub zonder zwembad is natuurlijk niet echt handig maar elk begin is moeilijk je moet nog bekendheid krijgen en een naam opbouwen dat kost veel tijd, vroeger was dat makkelijker; toen kon je dagelijks adverteren in de telegraaf of het AD dat kan nu al jaren niet meer. Probeer dan maar eens je zaak aan de man te brengen. Als al die (illegaal) thuiswerkende vrouwen nu eens de stap maken om in een mooie schone en veilige werkplek als deze te gaan werken dan is succes hier wel verzekerd want als je de vrouwen hebt komen de mannen vanzelf. Anders gewoon een parenclub van maken die zijn over het algemeen wel succesvol het voordeel is dat iedereen z'n eigen vrouw meeneemt en dat is dan ook weer het grootste nadeel realiseer ik mij net.
 
Laatst bewerkt:
Dames die thuis werken hebben mogelijk geen vergunning. In sommige steden hoeft dat niet eens (o.a. Lelystad en Tilburg). Maar die dames werken niet illegaal. Sexwerk is legaal in Nederland.
Verder ben ik het grotendeels met je eens.

Wat ook niet helpt is de prijsstelling van de dames: PZC is extra, waardoor de prijs van een sessie duidelijk hoger ligt dan in Duitse clubs net over de grens en Sixsens. En de beperkte service van de dames helpt ook niet mee: Tongzoenen wordt alleen door een paar oudere DVPs aangeboden.

Het is inderdaad niet eenvoudig om een goede saunaclub op te bouwen.
 
Alles is veranderd door legalisering! Het gedoogbeleid was veel beter wat de hele prostitutie betreft! Clubs waren voller, meer ramen waren bezet. Veel Nederlandse vrouwen waren aan het werk. Maar toen àlles gelegaliseerd is zijn die er gelijk mee gestopt omdat er belasting betaald moest worden. Om de prostitutie nieuw leven in te blazen moet er radicaal iets veranderden. Het gedoogbeleid was 100 keer beter. Het aanbod van vrouwen die wat bij wilde verdienen was veel groter. Er was veel meer keuze. Ze moeten veel meer vrouwen uit de hele wereld de mogelijkheid geven om dit werk te kunnen doen en niet alleen uit de Europese unie! Vroeger hadden clubs en de raamprostitutie veel meer dames dan nu! Dit komt dat alles veel makkelijker was! Nu is alles streng en de dames moeten zich aan veel regels houden. Het overgrote deel van de dames van vroeger hadden daar geen trek in. Je staat nu als dame geregistreerd in het systeem als prostituee, dat schrikt veel dames af! Deze branche is naar de klote! Ik denk dat er een dag komt dat het over is! En trouwens veel geld blijft er ook niet over! Er was vroeger meer geld te besteden. Nu let iedereen op wat ie uitgeeft. Ken genoeg dames die dit bevestigen. En om nu naar een club te gaan en daar een pak met geld uit te geven, is op dit moment nog moeilijker! Jammer van deze club, maar loopt denk ik niet goed af voor hun.
 
Op dit moment is er nog geen registratie. Dat is helaas wel een plan van de Christen Unie. Tijdens het gedoogbeleid durfden dames niet naar de politie te gaan in geval van misbruik. Wat mij betreft moet de prostitutie nog veel verder gedecriminaliseerd worden. En we hebben veel meer te besteden dan vroeger. Tussen 1977 en 2020 een reële koopkrachtstijging van bijna 60%.
IMG_6528.jpeg
Alleen we besteden het minder in de saunaclubs. Meer vrouwen lost dit probleem niet op. Die gaan hun entree niet eens terug verdienen.

Maar we dwalen af van het topic. LeGrand is een prachtige club dichtbij Antwerpen en Rotterdam. Ik denk dat ze met een ander beleid heel goed zouden kunnen gaan draaien. Het gaat om het aantrekken van de juiste jonge dames met goede service en zonder upselling voor PZC. Dan mogen ze nog best iets duurder zijn dan Sixsens of de Duitse clubs.

Ik rij op dit moment in ieder geval liever wekelijks anderhalf uur naar Sixsens (enkele reis) waar die dames wel zijn, dan in 20 minuten naar Zundert. Dat vat het wel mooi samen.
 
Laatst bewerkt:
Sexwerk is idd. niet illegaal maar veel dames uit Latin Amerika en Chinese die hier momenteel werken zijn wel illegaal.
Tuurlijk sommige hebben een Spaans paspoort dus geluk maar lang niet allemaal.
Verder is het voor de omgeving vaak geen feest een hoer of verkapte hoerentent naast de deur, recent is een grote locatie waar vnl. Latina babes hun diensten aanboden in Lanaken nog gesloten door de burgemeester.
Dit lag dan ook midden in een woonwijk en tsja dan krijg je dat soort zaken, gevolg overlast, banden lek gestoken, ruzies etc.
De veiligheid van een club blijft het beste maar de dames kunnen meer vragen als ze privé werken, en hoeven de buit niet te splitten.
Daar tegenover staan wel vaak ook peperdure kamerhuur, onveiligheid, en meer kans om in aanraking te komen met criminaliteit.

Maar idd. we dwalen af grootste probleem is dat saunaclubs ooit door een Peter Gillis achtig figuur uitgevonden met de formule massa is kassa.
En als je zaak dat niet kunt bieden en je hebt niet een reeds opgebouwde naam met een groot damesbestand dan kun je het al heel snel schudden.
De eigenaar en dames in deze zaak hebben in het begin hun hand overspeelt met de prijs, en om Peter Gillis jargon te blijven loopt niet goed af.
Er is momenteel denk ik meer nood aan een high end parenclub dus mocht deze toch al reeds vermogende eigenaar ( eveneens als Gilles ) ooit winst willen gaan draaien zou ik hem adviseren de zaak toch maar om te bouwen naar swingers paradijs.
 
Ik ben er 4 of 5 keer geweest. Heel mooie club, vriendelijke bediening. Er waren nooit veel meisjes maar dat stoorde me niet. Er waren wel altijd een paar mooie meiden bij die me aanstonden. Wat me wel stoorde was de upselling
En om aan een goede basisservice te komen zoals ik die ik in andere clubs ken, moest je altijd meer dan genoeg bijbetalen. Deed je dat niet of onvoldoende, was de basisservice ook niet goed. Miste ook whirlpool, zwembad en afgeschermde bioscoop. Maar lees dat die er wel zijn nu. Echter, zolang ik hier prijzen lees als 170 voor massage met happy end zonder TZ of dat de service van de dames niet op vergelijkbaar niveau is, ben ik niet geneigd om nog eens te gaan. Ik zou misschien kunnen overwegen om te gaan voor de wellness en enkele drankjes voor 70 euro inkom 😉 🤔.
 
Terug
Bovenaan Onderaan