Algemeen Saunaclub Le Grand in Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren op de laatste dag voor de vakantie geweest, waren 4 leuke dames aanwezig, waarvan 3 nederlandse, ze sluiten tot en met 4 januari, maar hoorde van 1 van de dames, dat ze misschien, niet meer opengaan ivm opting in voor dames, weet niet wat dat inhoudt, maar hoop niet da ze ermee stoppen
 
Opting in is een soort dienstverband met wat extra vrijheid voor de werknemer. Dat betekent dat LeGrand belasting in gaat houden van de kamerprijs en afdragen. De meeste bordelen werken zo. De dames die er nu werken zijn zelfstandige ZZPers en zijn zelf verantwoordelijk voor hun belasting. Maar voordat er nu allemaal wilde verhalen ontstaan: wacht maar even af wat er echt gebeurt en ga niet af op een opmerking van 1 dame.
 
Aha oke nu begrijp ik het, ze zei al zoiets met de helft afstaan, maar dat zag ze niet zitten, en de eigenaar ook niet, en dan zouden er meerder dames weggaan!
Laten we hopen dat het niet zo is, zou jammer zijn van zon mooie club
 
Dat heeft hij niet alleen tegen jou gezegd en staat zelfs op Internet. De huidige kamers zijn zelden vol, dus of dit nu zo'n handige investering is? En laat hem dan eerst maar de wellness op hetzelfde niveau brengen als de rest van de club denk ik dan. Ik had eerder een jacuzzi en zwembad verwacht in een poging de huidige kamers vol te krijgen, dan meer kamers.
 
Tsja wat zal ik zeggen onderstaand blaast de discussie hierboven wel weer nieuw leven in:

 
Tsja wat zal ik zeggen onderstaand blaast de discussie hierboven wel weer nieuw leven in:

Weet je zeker dat het LeGrand is? Er staat "meerdere zwembaden en jacuzzi's" en LeGrand heeft er niet 1… Noblesse in Haps.
 
Laatst bewerkt:
11 miljoen?..zit daar half Zundert bij dan?
Het gaat om Noblesse in Haps niet om LeGrand! Of heel Haps erbij zit? Ik denk het niet. €11 miljoen voor een bedrijf met ruim €1 miljoen omzet zal wel niet zo snel verkocht zijn.

Ik hoor wel veel geruchten over LeGrand. Maar om die hier nu op het forum te zetten? Mogelijk zijn de plannen van de eigenaar ook nog niet zo vast omlijnd… Laten we voorlopig maar afwachten wat er echt gebeurt.
 
Het gaat om Noblesse in Haps niet om LeGrand! Of heel Haps erbij zit? Ik denk het niet. €11 miljoen voor een bedrijf met ruim €1 miljoen omzet zal wel niet zo snel verkocht zijn.

Ik hoor wel veel geruchten over LeGrand. Maar om die hier nu op het forum te zetten? Mogelijk zijn de plannen van de eigenaar ook nog niet zo vast omlijnd… Laten we voorlopig maar afwachten wat er echt gebeurt.
Weer 1 dicht? Gaan laatste tijd veel clubs dicht
 
maar is die club nou echt de moeite dan..
als je hoofdzakelijk latinas en Oostblok dames gewend ben die je qua looks wel een 7/8/9 waard vind
jong ,slank en spontaan ook nog..?
heb best zin om er eens naar toe te gaan ,maar niet om tussen Milfs van 100 kilo te zitten zeg maar..
 
Ja hoor. Wat oudere slanke MILFs als Betty en Mindy, maar geen dames van 100 kg en ook wel dames 7/8/9 qua uiterlijk. Niet heel veel en ze rekenen meer dan in saunaclubs gebruikelijk en de service is wat beperkter, maar andere saunaclubs met betere wellness en meer jonge dames met uitgebreidere service is voor veel mensen (veel) verder rijden.
 
LeGrand zou volgens hun website vandaag weer open gaan. Ik heb diverse geruchten vernomen:
Ze gaan dicht
Het wordt een bordeel op basis van opting in
Het wordt een parenclub

Altijd leuk die geruchten, maar feit is dat vandaag de telefoon niet wordt opgenomen (beide nummers). Dat is geen goed teken.
 
Eens zijn de zakken van de eigenaar leeg of is het geduld op.
En reken maar dat er iedere dag een hoop geld bij moest gelegd worden in LG.
Dan zul je op gegeven ogenblik iets anders moeten, of verkopen of sluiten.
Voor een regulier bordeel is de tent wel erg groot ook daar zal het lastig worden de kosten eruit te krijgen, een parenclub lijkt me dan het meest winstgevende de locatie is er ideaal voor.
 
Vandaag langs gereden, nou was dit de eerste keer dat ik er kwam, maar had wat moeite om de ingang te vinden, wat de ingang leek was een klinker weg met een grote slagboom aan het eind... Dus heb het ff niet aangegaan erin te rijden.. Had ik er toch in kunnen rijden of is het toch gesloten ?
 
Ze waren vandaag open heb ik via via gehoord. Waarschijnlijk heb je de verkeerde inrit gehad. Die inrit met de slagboom brengt je achter de club (als die slagboom open zou zijn). Precies aan de andere kant van het terrein is de officiële inrit aan de Meirseweg tussen 2 coniferenhagen van wel 3m hoog. Goed voor de privacy. Daar staat ook een zwart bord met Gouden Letters "Saunaclub LeGrand". Ik weet niet of je veel gemist hebt, want ik hoorde ook dat er maar 2 dames waren.

Je kunt altijd van tevoren bellen om te vragen hoeveel dames er zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan