Algemeen Saunaclub Le Grand in Zundert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De entree is €70 en de prijzen van de dames zijn niet standaard en afhankelijk van de nationaliteit en gewenste diensten. Dus je kunt het niet eenvoudig uitleggen. Reken op ongeveer €150/uur. Het basispakket bij de oostblokdames (NMC, PMC) is normaal gesproken wat goedkoper (€60/30 minuten). De Nederlandse dames beginnen bij €100. Ook de meerprijzen zijn niet standaard. Er is een dame met een GFE pakket waarin een paar extra's zitten. PZC is meestal +€50. Tongzoenen, beffen…. Je zult echt individueel afspraken moeten maken.
Lekker onderhandelen dus, heb je gelijk een gespreksonderwerp.
 
Ok alvast dank voor de info. Vergt het niet enige drempelvrees opzij zetten vooraleer daar binnen te stappen ? Hoe discreet is dit allemaal ?
De parkeerplaats is zeer discreet. Omgeven door metershoge coniferen. De club zelf is helemaal niet discreet. Binnen is een grote bar waar iedereen elkaar ziet en waar je samen eet en drinkt en buiten zijn ligstoelen waar ook iedereen je ziet. De douches zijn open, alleen de kamers waar je sex hebt zijn afgesloten. Samen aan tafel of naast elkaar aan de bar maak je rustig een praatje. Je bent er allemaal voor hetzelfde.

Ik ben nog nooit een bekende tegen gekomen. Maar mannen die dat wel is overkomen hebben daar geen problemen mee. Het schept een speciale band waar iedereen om je heen niets van weet. Er gaan ook veel mannen samen naar saunaclubs.
 
Ik ga nog wel een keer terug als Cleo er weer is.
Vandaag gebeld, maar ze wisten me te vertellen dat Cleo er niet meer is en ook niet terug komt. Ze komt nog wel steeds langs in de Instagram filmpjes. Maar daarmee is wel de knapste (slanke) dame met uitgebreide service uit de Line-up verdwenen.

Daarmee is voor mij de club helaas niet meer interessant gezien het toch al lage aantal dames waarvan de paar knappe dames ook nog eens beperkte service leveren. Mindy en Betty met goede service zijn toch een stuk ouder en minder aantrekkelijk dan Cleo.

Jammer want het is wel lekker dichtbij. Dan maar wat verder rijden naar Sixsens waar tientallen dames (in alle soorten leeftijden en maten) zijn met uitgebreide service. Het is ook nog eens goedkoper daar.
 
klopt hoorde ik ook al dat cleo niet meer komt, was er vandaag, en hoorde van 1 van de meiden dat ze verliefd op een klant was geworden. Maar zijn nog genoeg mooie knappe meiden, en slanke, vandaag was mia (slank), victoria, (slank), irene, eva, samira, betty, roos (was net nieuw zeiden ze), en toen ik wegging kwam er nog een dame binnen (zuid amerikaanse type) heb me prima vermaakt! En zag dat hun zwembad al vergevorderd was ! Hoop wel dat deze club blijft bestaan, lekker dichtbij, schoon, en vriendelijk personeel
 
klopt hoorde ik ook al dat cleo niet meer komt, was er vandaag, en hoorde van 1 van de meiden dat ze verliefd op een klant was geworden. Maar zijn nog genoeg mooie knappe meiden, en slanke, vandaag was mia (slank), victoria, (slank), irene, eva, samira, betty, roos (was net nieuw zeiden ze), en toen ik wegging kwam er nog een dame binnen (zuid amerikaanse type) heb me prima vermaakt! En zag dat hun zwembad al vergevorderd was ! Hoop wel dat deze club blijft bestaan, lekker dichtbij, schoon, en vriendelijk personeel
Lijkt verdacht positief....van de eigenaar zelf?
 
Ik denk het niet, anders had hij Mindy ook nog wel genoemd bij de dames die TZ. Maar als dat niet zo belangrijk voor je is, dan kun je er vast een goede tijd hebben. Ik blijf voorlopig naar Sixsens gaan waar veel meer dames zitten, waar de wellness veel uitgebreider is en de kamerprijzen inclusief PZC en TZ aanzienlijk lager zijn. Dan maar wat verder rijden.
 
Maandag aanwezig

Hallo leuke mannen

Mijn naam is Emma. Een leuke Brabantse dame met een lekker vol lichaam, genoeg om vast te houden;) Ik ben 31 jaar, en heb een cup D

Gezellig en spontaan karakter, dit maakt dat ik weet hoe jij je snel op je gemak zult voelen.

Een dagje sauna daar ook natuurlijk ook een heerlijke teasende massage bij! Ik weet hoe ik jou kan verwennen! Ook verwen ik je graag op andere manieren.

Mijn tarieven bij Le Grand zijn inclusief,
Pzc
Tongzoenen
Massage
Aftrekken
Vingeren
beffen
Intiem (altijd met condoom)

Vragen? Stuur met gerust een appje!

Ik hoop je snel te zien!

Kus Emma
 

Bijlagen

  • IMG-20230628-WA0005.jpg
    IMG-20230628-WA0005.jpg
    73 KB · Weergaven: 99
Laatst bewerkt:
Maandag aanwezig

Hallo leuke mannen

Mijn naam is Emma. Een leuke Brabantse dame met een lekker vol lichaam, genoeg om vast te houden;) Ik ben 31 jaar, en heb een cup D

Gezellig en spontaan karakter, dit maakt dat ik weet hoe jij je snel op je gemak zult voelen.

Een dagje sauna daar ook natuurlijk ook een heerlijke teasende massage bij! Ik weet hoe ik jou kan verwennen! Ook verwen ik je graag op andere manieren.

Mijn tarieven bij Le Grand zijn inclusief,
Pzc
Tongzoenen
Massage
Aftrekken
Vingeren
beffen
Intiem (altijd met condoom)

Vragen? Stuur met gerust een appje!

Ik hoop je snel te zien!

Kus Emma
Alleen maandag?😓
Is voor mij lastig door omstandigheden
 
Logisch er weinig dames te vinden zijn als jullie beseffen dat club dames maar paar tientjes over houden van die 150,- na aftrek belasting via Optin in, aftrek onkosten als vervoer, uiterlijke verzorging etc en een deel aan de club.
Hoeveel denk je dat de gemiddelde werknemer overhoudt per uur van het uurloon dat je baas aan de klanten aanrekent?

Stel: je hebt een bruto maandloon van 4000€. Daar werk je 22 dagen per maand voor à rato van 8 uur per dag. 4000 / (22 * 8) = 22.7 €/uur bruto. Doe er de belastingen en nog wat kosten af en je bent niet veel beter af dan een DVP. Wie wordt er nu genaaid?
 
Logisch er weinig dames te vinden zijn als jullie beseffen dat club dames maar paar tientjes over houden van die 150,- na aftrek belasting via Optin in, aftrek onkosten als vervoer, uiterlijke verzorging etc en een deel aan de club.
In een saunaclub werken de dames niet via opting in, maar als zelfstandige. Ze betalen alleen entree. De club zorgt voor een veilige werkomgeving en het mannelijke bezoek. Goede dames in een drukke club (wat LeGrand niet echt is) verdienen >€500 op een dag (waar ze later uiteraard nog wel belasting over moeten betalen).
 
Nog eens bij deze club geweest. Er waren die middag 14 dames aanwezig waaronder twee Nederlandse dames. Dat praat altijd wat makkelijker weg. Ze zeiden dat er nog een Nederlandse dame zou komen die avond maar ik ben rond 1700 uur vertrokken.
De dames waren aantrekkelijk. De vorige keer dat ik er was liepen er ook een paar rond weke niet mijn type waren. Ik was dus aangenaam verrast door het schoons.
Het blijft toch een mooie plek. Helaas nog steeds met de jacuzzi's in aanbouw. Dat zag eruit alsof het al even stil lag.
Lekker twee rondjes sauna gedaan. Tussendoor met de prachtige Roemeense linda gekamerd. Heerlijke blow job gehad waarbij ze zijdelings kwam liggen omdat ze wilde dat ik haar ook verwende. Toen ik daar een pauze van nam duwde ze me terug. Dus maar gevraagd of ze 69 wilde. Kon ik er beter bij. Spontane meid. Service niet afstandelijk zoals ik helaas wel vaker meemaak in zulke clubs maar deze was echt gfe.
Enkele standjes doorgenomen maar uiteindelijk wil ik het liefst in doggy het rubbertje volspuiten dus zo gedaan.
Heb een relaxte middag gehad. Hapje gehad. Saunaatje en wat gechat met enkele dames en medewandelaars welke er een stuk of 6-7 waren op dat moment. Blij dat ik weer eens geweest was en te zien dat de line up verbeterd is. Minpuntje is dat die jacuzzi's nog steeds niet afzijn.
 
Nog eens bij deze club geweest. Er waren die middag 14 dames aanwezig waaronder twee Nederlandse dames. Dat praat altijd wat makkelijker weg. Ze zeiden dat er nog een Nederlandse dame zou komen die avond maar ik ben rond 1700 uur vertrokken.
De dames waren aantrekkelijk. De vorige keer dat ik er was liepen er ook een paar rond weke niet mijn type waren. Ik was dus aangenaam verrast door het schoons.
Het blijft toch een mooie plek. Helaas nog steeds met de jacuzzi's in aanbouw. Dat zag eruit alsof het al even stil lag.
Lekker twee rondjes sauna gedaan. Tussendoor met de prachtige Roemeense linda gekamerd. Heerlijke blow job gehad waarbij ze zijdelings kwam liggen omdat ze wilde dat ik haar ook verwende. Toen ik daar een pauze van nam duwde ze me terug. Dus maar gevraagd of ze 69 wilde. Kon ik er beter bij. Spontane meid. Service niet afstandelijk zoals ik helaas wel vaker meemaak in zulke clubs maar deze was echt gfe.
Enkele standjes doorgenomen maar uiteindelijk wil ik het liefst in doggy het rubbertje volspuiten dus zo gedaan.
Heb een relaxte middag gehad. Hapje gehad. Saunaatje en wat gechat met enkele dames en medewwandelaars welke er een stuk of 6-7 waren op dat moment. Blij dat ik weer eens geweest was en te zien dat de line up verbeterd is. Minpuntje is dat die jacuzzi's nog steeds niet afzijn.
Hoeveel dames zijn er op een middag/avond aanwezig?
 
Heb net gebeld is een feestje vanavond, er zijn nu 16 dames aanwezig, en volgens de dame aan de lijn verwachten ze 30 of meer ! Ik ga zeker ff kijken, de feesjes zijn sowieso altijd gezellig bij hun
 
Terug
Bovenaan Onderaan