Recensie Savannah, Arnhem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MassageloverGld

Vaste klant
169
05/01/22
160
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massage-_7979599
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Soms heb ik wel eens een roep om iets nieuws uit te proberen en deze week ook. Massage is helemaal mijn ding en altijd op zoek naar een nieuw adresje. Op SJ stond deze zonder foto, nieuwe advertentie en genoeg redenen om uiterst voorzichtig te zijn maar toch trok ik de stoute schoenen aan.
Via app contact gelegd en de volgende dag antwoord dat het mogelijk was, tijd afgesproken en ik in m'n schoonste outfit op stap om voor Jan Lul te wachten. Na een half uurtje naar huis vertrokken.
Toch weer contact gehad en nu een afspraak voor de volgende ochtend gemaakt, toen was ze er wel.
Haar tarief is hoog: 200 voor anderhalf uur maar ze zou het waard maken zei ze en ik wilde wel de gok nemen.
Ontvangst in een chaotisch appartement waarvan ik eerst dacht dat het een berging onderin een flat was.
Matras op de grond met bloedvlekjes en een kat in de kamer.
De dame zelf is een stevige halfbloed, lang krullend haar en in lingerie.
Financiële zaken afgehandeld en gaan liggen. De massage was lachwekkend en na 15 minuten kon ik omdraaien en begon ze met haar leuke gedeelte. Direct een rubber erom en in d'r mond maar dat leverde alleen maar hoesten op al deed ze wel de moeite ervoor.
Rollen maar omgedraaid en initiatief genomen en haar uitgekleed en ingesmeerd om haar te nemen.
Alles niet heel spannend of bijzonder en ook nog eens voor veel te veel geld.
Gelukkig kon ik er wel twee rondes uithalen om met een uurtje al weer buiten te staan.
Ach humor is ook wat waard 🤣
 
Zo langzamerhand heb ik de indruk dat je op Sexjobs voor 75 procent de garantie hebt op een mislukte date. Als je al niet wordt opgelicht. Kijk in het vervolg een stukje verder, Massagelover. Kinky.nl en de privéhuizen bieden vaak meer waar voor je geld en de kans op oplichting is op Kinky een stuk kleiner en bij een privéhuis vrijwel nihil.
 
Zo langzamerhand heb ik de indruk dat je op Sexjobs voor 75 procent de garantie hebt op een mislukte date. Als je al niet wordt opgelicht. Kijk in het vervolg een stukje verder, Massagelover. Kinky.nl en de privéhuizen bieden vaak meer waar voor je geld en de kans op oplichting is op Kinky een stuk kleiner en bij een privéhuis vrijwel nihil.
Maar soms is de extra spanning van het niet weten waar je terecht komt ook leuk!
En als je nooit een gik neemt blijf je altijd in hetzelfde rondje lopen.
 
Maar soms is de extra spanning van het niet weten waar je terecht komt ook leuk!
En als je nooit een gik neemt blijf je altijd in hetzelfde rondje lopen.
Eens, maar zorg dat je goed voorwerk verricht. Kijk of er al over geschreven is en zoniet, bel haar gewoon op, stel wat vragen en kijk wat voor indruk je krijgt. Als er weinig uitkomt of ze spreekt amper Engels, dan pas ik direkt. Dat is het voordeel van een goed privéhuis, daar staat op de website meestal al veel informatie over een meisje. Daarnaast worden er over die meisjes vaak al snel recensies geschreven. De recensies op Kinky zijn meestal minder betrouwbaar. Die worden vaak geschreven door nieuwelingen op dat forum, al dan niet afkomstig uit de kring van de dame zelf.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan