Algemeen Madagaskar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ben13

Stamgast
Forumpionier
324
06/07/21
408
Ik ben weer terug van een tripje Azië, nu ik heb dit al eens vermeld hier maar ook dit keer heb ik weer veel Afrikaanse vrouwen gezien in Bangkok, ben van soi cowboy tot soi 4(nana) gewandeld en ik denk dat ik er zeker een 50 tal heb gezien die je kan meepakken en zaten enkele hele knappe tussen, ben er met enkele aan de praat geraakt en bijna allemaal Tanzaniaans, prijzen 2000 short time 4000 longtime, moesten er zijn waarbij de afrikaanse landen teveel afschrikken is Thailand nog een optie ;)

nu ben ik de volgende trip aan het plannen:) en dit gaat waarschijnlijk Tanzania en Madagascar zijn, zijn er hier met ervaringen in Madagascar? weet al dat het vooral franstalig is maar ga het toch eens proberen, ik spreek ook geen Swahili en Tanzania gaat ook voor te reizen:)
 
Tanzania lukt met Engels op veel plekken ook nog wel (zeker in de grotere, meer toeristische plaatsen). Madagascar is in dat opzicht toch meer "off the beaten track", dat zie je ook wel aan het aantal georganiseerde reizen naar Tanzania in vergelijking met Madagascar. Voor zover ik weet zijn ze allebei relatief veilig (behoudens de gebruikelijke problemen natuurlijk).
 
nu ben ik de volgende trip aan het plannen:) en dit gaat waarschijnlijk Tanzania en Madagascar zijn, zijn er hier met ervaringen in Madagascar?
Madagascar is straat arm. Enige echt arme land waar toeristen komen. GDP zegt niet alles maar Madagascar staat op 188 en Tanzania op 167 (out of 194). Is best een verschil. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)_per_capita

Er zijn ook relatief weinig toeristen en de degene die er zijn komen vooral voor de Lemuren en de unieke Flora (ook echt wel een aanrader). In Antananarivo zitten nog best wel wat Fransen (en ook wel goede restaurants) dus er zal best wel sex te vinden zijn maar een stuk minder duidelijk dan aan de Swahili kust.

Ik denk dat je naar Franstalige forums moet om echt info over het wandelen op Madagscar te vinden.
 
Ik ben weer terug van een tripje Azië, nu ik heb dit al eens vermeld hier maar ook dit keer heb ik weer veel Afrikaanse vrouwen gezien in Bangkok, ben van soi cowboy tot soi 4(nana) gewandeld en ik denk dat ik er zeker een 50 tal heb gezien die je kan meepakken en zaten enkele hele knappe tussen, ben er met enkele aan de praat geraakt en bijna allemaal Tanzaniaans, prijzen 2000 short time 4000 longtime, moesten er zijn waarbij de afrikaanse landen teveel afschrikken is Thailand nog een optie ;)

nu ben ik de volgende trip aan het plannen:) en dit gaat waarschijnlijk Tanzania en Madagascar zijn, zijn er hier met ervaringen in Madagascar? weet al dat het vooral franstalig is maar ga het toch eens proberen, ik spreek ook geen Swahili en Tanzania gaat ook voor te reizen
Tijdje in Madagascar gewoond voor mijn voormalige werk. Madagaskar heeft niet echt een wandel cultuur, dames zijn zeer traditioneel, verloven, trouwen etc.etc. Het is één van de meest arme Afrikaanse landen en infrastructuur is zeer slecht, spreek je geen Frans begin je daar niks , gedeelte van de bevolking heeft zelfs geen mobiele telefoon.
 
Tijden veranderen.

25 jaar geleden behoorde je tot het rijkere deel van de bevolking als je een mobiele telefoon had. Van smartphones was nog geen sprake. Blackberry had een eerste "smartphone" in 2002. De eerste iPhone werd pas onthuld in 2007.

Nu behoor je tot de armsten in één van de armste landen ter wereld als je geen smartphone hebt.
 
Tijden veranderen.

25 jaar geleden behoorde je tot het rijkere deel van de bevolking als je een mobiele telefoon had. Van smartphones was nog geen sprake. Blackberry had een eerste "smartphone" in 2002. De eerste iPhone werd pas onthuld in 2007.

Nu behoor je tot de armsten in één van de armste landen ter wereld als je geen smartphone hebt.
ik lees op het internationale forum ook wel regelmatig dat in Madagaskar nog een groot deel geen smartphone heeft.
 
Iemand die ik ken is nu in Madagascar kwam gisteren een filmpje voorbij in een bar vol dames die daar nu niet bepaald zaten om alleen een drankje te drinken.
Dat was op Nosy Be island een sub eiland vlakbij het grote eiland, de bar heet
Le Taxi-Be succes.
Ik zou daar geen risico nemen. Afrika hiv land
 
In Madagaskar kan je de de IPhone ook beter thuislaten.
Ik was daar (op uitnodiging) zomer '23 voor een kleine 4 weken.
k heb uitgebreid gewoond, gewerkt en gewandeld in Azie en Zuid-Amerika, maar waarschijnlijk is "Mada" het meest onveilige land waar ik ooit ben geweest.
Grootste probleem is nog dat de veiligheidssituatie constant verandert.
Er zijn genoeg plekken die vandaag veilig zijn, maar volgende maand absoluut niet meer en andersom. Op "snelwegen" (verbrokkelde zandpaden) wordt in sommige perioden alleen overdag en in konvooi gereden vanwege banditisme.

Ik was daar op uitnodiging van een Franse vriend die daar een deel van het jaar woont. Werd afgehaald van het vliegveld door de grootste Afrikaan die ik ooit heb gezien. 2.07 en 140 kilo vertelde hij trots. Chauffeur, lijfwacht, klusjesman van Franse vriend. Nigeriaan en oud politieman.
Weg vanaf het vliegveld naar Antananarivo (Tana) de hoofdstad is een sloppenwijk, armer dan ik tot nu toe heb gezien. Hotel is uitgekozen door Franse vriend, die mede-eigenaar is. Prima klein hotel, Frans koloniaal gebouw, in een relatief veilige buurt. Ik zal afgehaald en wordt gemaand om tot dan mijn neus niet buiten de deur te steken.

Receptioniste is een flirterige, leuke meid, maar ik val haast om van de jetlag en wil zo snel mogelijk plat. Alleen.....
Het is pas 8 uur in de avond, Even liggen om bij te komen, vooral niet slapen.... En natuurlijk wordt ik om 2 uur in de nacht wakker. Klaarwakker. Beetje organiseren, douchen en naar beneden om net buiten de deur een sigaret te roken. Dezelfde receptioniste voegt zich bij mij, leunt wat tegen me aan, vraagt om een trekje en begint te hoesten . Long story short: We gaan samen naar boven en hebben het erg gezellig, echt heel gezellig. Ze is dertig, heeft ergens een kind en ze heeft een baan omdat ze goed Frans spreekt. Ze is duidelijk sexueel ervaren en heeft er plezier in. Als ze na 2 uurtjes weer naar beneden gaat vraag ik haar voorzichtig of ze een cadeau verwacht, over geld is nooit gesproken. Ach, een kleinigheidje vind ze wel leuk. Hoeveel is een Kleinigheidje? Antwoord 20.000 Ariari, ofwel 8 Euro. Ze vond het leuk en wil morgen best nog een keer.
Ik ook wel.
Wordt vervolgd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Naam van hotel mag je mij wel eens geven ?
Van onveiligheid heb ik na 3 dagen nog niets van gemerkt , kan overal gewoon wandelen en voel mij niet onveilig .
Verslag volgt nog
 
Eerste volle dag in Tana. Opgehaald door Franse vriend en Nigeriaanse reus om de stad te bekijken, Niet erg interessant, druk, vies, chaotisch. Wel min of meer veilig overdag als je geen al te rare fratsen uithaalt. De rest van de middag Petanque gespeeld en 's avonds in een uitstekend Frans restaurant gegeten (30 Euro)
In de avond een tocht langs verschillende bekende hoerententen gemaakt:
LE Glacier, Taxi Be, Mansion. Was vrij vroeg, dus nog niet veel klanten. Wel kei harde muziek en nog veel hardere hoeren. (Ze vragen 150.000 Ariari voor een sessie in een land waar het minimum loon 200.000 is) Waarschijnlijk redelijk veilig, maar je hebt wel een taxi nodig om er te komen en vertrekken. Niets voor mij verder, dit zijn precies het soort gelegenheden dat ik overal ter wereld probeer te vermijden.
Redelijk vroeg in het hotel terug. De volgende drie uur op prettige wijze met mijn vriendin van de vorige dag doorgebracht. Ze kan natuurlijk een onontdekte top actrice zijn, maar volgens mij had ze er evenveel plezier in als ik. Leuk.
 
Graag de naam nog van het hotel ?😁kan ik over 2 weken ook eens een bezoek brengen 😉verbleef eerste nacht tana in hotel sole maar was niet echt super .
 
Er staat een fout in mijn eerste stukje over Mada(gaskar).
Ik betaalde de hoteldame geen 20.000 Ariari, maar 40.000 (dat is 8 Euro),
1 Euro is ongeveer 5000 Ariari.

Het kleine hotel waar ik in Tana verbleef heette Circe, maar is nu (tijdelijk??)gesloten omdat beide eigenaars tegelijk om medische redenen in Europa verblijven.

De Hoteldame (noemt zichzelf Kimmy, naar een of andere zangeres) had me al laten weten een paar dagen naar familie te gaan, maar ze wist wel zeker dat haar collega prima voor me kon zorgen. Ik zag daarvan af omdat ik wel wat rust kon gebruiken. Ik had haar verteld dat ik naar Nosy Be (een tamelijk toeristisch eiland) wilde vertrekken en ze bood direct aan mij in contact te brengen met een vriendin daar die van alles voor me kon regelen. Franse vriend had intussen al een vlucht en hotel in Nosy Be geregeld. Er werd een beetje te goed voor me gezorgd. Ik begon me bijna een soort marionet te voelen
 
Klinkt lekker man. Wil ook graag afrika proberen. Maar beetje een schijterd. Zeker voor de steden en straatleven. Op Nosy Be zijn er geloof ik met name van die all-inclusive resorts. Valt daar niet wat te knallen met dames?
 
Ben je nou echt online gekomen om te melden dat het verhaal nog volgt? Zo wordt het forum wel heel rommelig. Liever alleen concrete ervaringen.
Oké je wil duidelijk info,:)er zijn geen resorts met vrouwen in Nosy Be ,de resorts liggen aan de rustige zijde van Nosa Be en heb er niets vreemd opgemerkt als ik er voorbij wandelde enkel heb je dames die massage aanbieden op strand en daar kan je meer krijgen(weet wel niet of je ze naar de kamer mag nemen),dit zijn ook niet de knapste vrouwen dat ik gezien heb.

ik heb je posts op het forum wat gelezen en kan je Gambia aanraden in jou geval ,Afrika voor beginners noem ik het eens wel:), boek eens een 10 dagen vakantie daarvoor en als je je daar niet comfortabel voelt of je ding niet is moet je niet verder gaan andere Afrikaanse landen ,het word er niet beter op wat onveiligheid gevoel in andere landen, ikzelf ben ook begonnen met Gambia.

je ben ook op zoek naar een resort met vrouwen,ik ken enkel big tree in Mombasa en speke resort Kampala (hier is geen strand maar wel een golfterrein) ,vrouwen kosten hier zeker 100€ per nacht plus duur drinken/eten en waarschijnlijk wat cadeautjes ,ook heb je resorts die hier al eens vermeld zijn maar deze zijn echt te duur en weet niet wat dit is.
ps resorts en sexvakanties zijn geen goede combinatie ,meestal weren ze prostitutie.
 
Nosy Be:
Van All Inn sex resorts op Nosy Be (of elders in Mada) heb ik nog nooit gehoord. Wat niet wil zeggen dat het niet bestaat) Daarvoor kan je voor heel veel geld terecht in de Dominicaanse Republiek.

HIV komt uiteraard voor, maar er zijn wat dat betreft ergere plekken. Alle andere SOA's liggen overal op de loer. Neuken zc in Afrika is een variant op Russische roulette. Afrikaanse roulette dus. Zelf houd ik mij strikt aan de regel: pijpen zonder, neuken met...

Goed Nosy Be dus. Tropisch eiland, meest toeristische plek van Mada. Hotel Kokoloko in Ambatoloaka, ongeveer 25 Euro, geen zwembad, niet dicht bij strand wel bij hard-core actie, maar toch rustig. (wel een bord bij de receptie waarop met grote letters "Geen Minderjarigen" staat.)

Op zich vond ik het eiland niet zo bijzonder. Ik heb in mijn leven veel tropische eilanden bezocht en Nosy Be is niet echt spectaculair. ook niet beroerd trouwens en vooral niet idioot druk. Veiligheid: so-so, beter dan Tana, maar voorzichtigheid geboden.
Bijna meteen na aankomst krijg ik al een berichtje van de dame (vriendin van Kimmy) die voor mij van alles wil regelen. Ze komt opdagen samen met een voor mij uitgesproken onaantrekkelijk meisje; te jong, zegt geen stom woord, bargirl type. Een prima combinatie dus van alles wat ik niet wil. Ik houd van vrouwen, niet van kunststof neuk poppen,
Ik neem de dame nog even apart en probeer vriendelijk uit te leggen dat ik toch echt iets anders zoek, in ieder geval boven de dertig en niet afkomstig uit een bar. Bovendien ben ik van plan later ook nog wat "eigen research" te doen.
 
Nosy Be:
Na het verbreken van mijn ketenen en het vertrek van de dames, besloot ik de omgeving wat te verkennen. Mij laten informeren over de veiligheidssituatie en kreeg te horen dat het overdag grotendeels veilig was, maar wel oppassen geblazen na zonsondergang.
Ben dus gewoon wat gaan rondwandelen. Na paar minuten lopen zag ik een vrouw worstelen om een volle wasmand op een karretje te tillen. Ding dreigde te vallen.
Als een ware White Knight (buiten dienst, maar toch) schoot ik toe om te helpen. Dat veroorzaakte veel hilariteit. Tijdens de reddingsactie raakte ik per ongeluk een borst aan. Nog meer hilariteit, plus de mededeling dat haar andere borst nu jaloers was. Ok, duidelijk....
Dame was rond de veertig, beetje mollig, Indiaas type. Meegenomen naar kamer, geen probleem. Ze bleek zeer soepel, enthousiast en ervaren, vermoedelijk een professional in de VUT die af en toe voor eigen plezier nog een klusje doet.
Ze had inderdaad heerlijke tieten. Russisch in Madagaskar. Mooi toch.
Ik heb haar 50.000 Ariari betaald. Tientje
 
Hey azazello

Ik vind het super dat je je ervaringen deelt maar zou het niet beter zijn dat je hier een nieuwe topic over maakt bv Madagaskar topic? Nieuwe posts enkel over Madagaskar zou iets overzichtelijker zijn denk ik , ik zal deze aanvullen als ik terug ben 😉👍.
 
Hey azazello

Ik vind het super dat je je ervaringen deelt maar zou het niet beter zijn dat je hier een nieuwe topic over maakt bv Madagaskar topic? Nieuwe posts enkel over Madagaskar zou iets overzichtelijker zijn denk ik , ik zal deze aanvullen als ik terug ben 😉👍.
Misschien even het bericht rapporteren, en vragen aan de moderator of al de berichten mbt Madagascar bij elkaar kunnen onder het kopje Madagascar
 
Er moet trouwens nog een dagtour zijn vanaf nosy be naar een aantal kleinere eilanden in de buurt.
Heeft trouwens niks met hoeren snoeren te maken deze eilanden, maar moeten wel meer het bounty island gevoel geven mocht je dat nog zoeken.
 
Jawel, er zijn allerlei dag tours, met boten, quads, auto enz. Er zijn excursies om vreemde beesten en merkwaardige planten te bekijken. Zelf heb ik een paar van dat soort dingen gedaan. Ook nog een nacht aan de andere kant van het eiland doorgebracht. Precies 1 ochtend op het strand gelegen en werd niet goed van het aanbod van prullaria en massages. Ook nog Petanque gespeeld met hoogbejaarde Fransen.
De dame die op de eerste dag met een piepjonge bargirl aankwam bleek beter geschikt als gids. Met haar ook naar Hell-Ville geweest (nee, niets met het Engelse Hell te maken) Heb haar voor die diensten ook wat betaald. Uiteindelijk is ze ook nog met een hoogst sensationele dame aan komen zetten, maar dat was tegen het eind van mijn verblijf.
Ambatoloaka is niet veel meer dan een straat met kroegen, bars, disco's en restaurants. Met daar omheen hotels. En hoeren natuurlijk, meer hoeren dan klanten en van hetzelfde keiharde soort als in Tana. Als je die zachtjes over de wang aait loop je een schaafwond op. Niet voor mij dus, Prijs rond de 100.000 Ariari.
Ik ben op Nosy Be 16 dagen geweest en heb niet 1 keer een dame uit een kroeg of bar meegenomen. Toch ben ik niets tekort gekomen. In het totaal misschien 4 of 5 dagen overgeslagen/alleen geslapen. Die meiden waren semiprofessioneel, hobby hoertje, geile meid die wel wat extra wil verdienen, demi-mondaines enz. Met de rondborstige was dame ben ik nog 3 keer op herhaling geweest, die werd steeds lekkerder. De andere meiden waren serveerster, schoonmaakster, coffeeshop eigenaar etc. Allemaal waren ze blij een extraatje te verdienen (op 1 na, en dat was de duurste)
 
De dame die ik af en toe als gids gebruikte had mij verder geen gezelschap meer aangeboden, maar een paar dagen voor ik zou vertrekken stuurde ze me een foto van een wel heel spectaculair exemplaar.
Geen dvp vertelde ze er uitdrukkelijk bij. Ik mocht haar absoluut geen geld aanbieden. Diners, leuke cadeaus, graag, maar geen cash, dat zou ze als een belediging ervaren.
Dame ontmoet, WOW. bijna even lang als ik, pikzwart, dun en gespierd. Gezicht als een kruising tussen de Queen of Sheba en een Alien. Hoge jukbenen, hele grote ogen, klein beetje schuin, vuurrode, kunstig gevouwen hoofddoek. En dan was er nog iets waar ik eerst mijn vinger niet kon opleggen. Pas in een later stadium realiseerde ik mij dat ze volledig haarloos was. Geen hoofdhaar, wimpers , wenkbrauwen, schaamhaar enz. Heel vreemd. Schijnt een tamelijk zeldzame aandoening te zijn die verder geen andere klachten geeft
Merkwaardige vrouw. Opleiding gehad, midden dertig, single, geen kinderen, redelijke baan op een overheidskantoor in Hellville.
Hoe dan ook, blijkbaar heeft ze af en toe behoefte aan een Time-Out, een korte vakantie van het dagelijks leven. Liefst in het gezelschap van een buitenstaander.
Speciaal een ander hotel genomen. Perle Rare, beter, duurder, zwembad, iets verder weg van het hardcore gebeuren.
We hebben daar drie dagen doorgebracht. Ze wilde bij het zwembad liggen, wijn drinken, uitgaan naar goede restaurants en veel tijd in/op bed doorbrengen. Ik gaf haar ook nog een sexy badpak en een leuk jurkje Ze had zelfs wiet meegebracht. Niet legaal in Mada, maar ook geen groot probleem, mits discreet.
Wat uiterlijk betreft de meest exotisch, spectaculaire dame die ik ooit in bed heb gehad. Seksueel gezien een doodgewone vrouw die er wel plezier in heeft. Goed, maar niet extra speciaal of exotisch. Hoeft van mij ook niet.
Ik heb haar niet betaald, maar het duurdere hotel, de luxe restaurants en de cadeautjes hebben me meer gekost dan de andere vrouwen.
Dit was de laatste dame die ik in Nosy Bay ontmoette.
Terug naar Tana.
 
Terug
Bovenaan Onderaan