Algemeen Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
wij gaan morgen van 16h30 tot 18h ofzo Ze wil graag de aanwezige pikken leegzuigen enzo Ze zal naakt in cinema zitten Dus hopelijk tot morgen dat er toch aantal man zijn in sexcinema dampoort
kleine aanpassing : door onverwachtse omstandigheden kunnen we deze middag niet gaan maar gaan zeker vo'gende week donderdag rond 16h45 Onze excuses alvast ! maar de meesten hebben ons daar al gezien dus weten dat we echt zijn . En maken het extra goed volgende week 😉
 
wij gaan normaal donderdag rond 16h45
Mits het slechte weer...hopelijk deze week wat actie van een koppeltje of een mature vrouw wil ik zeker ook wel v
Wij gaan normaal gezien donderdag 18/04 voor de zoveelste keer naar cinema dampoort rond 16h45 Vrouwtje houdt wel van meerdere pikken
 
Laatst bewerkt:
Ik zou graag zondag rond 13u30 a 14u eens de zaak willen verkennen. Is er een koppel of mature vrouw die me graag gezelschap wenst te houden. Geen verplichtingen. We zien wel wat het wordt. Ikzelf sportieve 40ger met verzorgd voorkomen en nieuwsgierig 😉
 
Ik zou graag zondag rond 13u30 a 14u eens de zaak (hotstore aalst) willen verkennen. Is er een koppel of mature vrouw die me graag gezelschap wenst te houden. Geen verplichtingen. We zien wel wat het wordt. Ikzelf sportieve 40ger met verzorgd voorkomen en nieuwsgierig
 
wij gaan normaal donderdag rond 16h45

Wij gaan normaal gezien donderdag 18/04 voor de zoveelste keer naar cinema dampoort rond 16h45 Vrouwtje houdt wel van meerdere pikken
Ik had jullie vorige keer reeds ontmoet, was leuk, en had er terug graag bij geweest, maar het lukt mij deze keer niet. Ik hou de posts hier in de gaten voor een volgende keer.
Voor vandaag veel plezier alvast.
Grtjs J.
 
Ik zou graag zondag rond 13u30 a 14u eens de zaak willen verkennen. Is er een koppel of mature vrouw die me graag gezelschap wenst te houden. Geen verplichtingen. We zien wel wat het wordt. Ikzelf sportieve 40ger met verzorgd voorkomen en nieuwsgierig 😉
 
Ik ben morgen (maandag 22 april) met mijn mooi opgemaakte vrouwelijke travo sexsletje Stefanie tussen 11.00 en 14.00 in de sexbioscoop in Schelle. Ze houdt van pijpen en geneukt worden door veel mannen. Hieronder fotos van een eerder date met haar. Uit ervaring kan ik melden dat ze geweldig pijpt. Wie zijn zak eens lekker wil legen, is morgen welkom.

03.jpg
05.jpg
01.jpg
 

Bijlagen

  • 01.jpg
    01.jpg
    20,1 KB · Weergaven: 18
Terug
Bovenaan Onderaan