Slank Milfje in Meppel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papapaul

Stamgast
Forumpionier
278
03/07/21
153
10
De advertentie is helaas al weer weg. Zodra deze er weer staat vul ik het wel aan.

Liet me voor nop naar Meppel rijden. Ze had wel de straatnaam genoemd en daar aangekomen zij ze dat ik de straat in moest lopen. Ik kwam met de auto al wat spelende kinderen tegen met een man die vriendelijk groette. Om de hoek de auto geparkeerd en lopend de straat ingelopen. Toen ik wat dichter bij die man aankwam, liep hij vlug naar binnen, Ik liep langs het raam van het huis waar hij naar binnen liep en zag een slanke dame aan de etenstafel zitten met een mobieltje in de hand. Zij was het...100%
Ik liep door en wachtte op haar bericht, maar dat kwam niet. Verbaasde me eigenlijk niet. Mijn ervaring had me al gewaarschuwd.
Paar redenen mogelijk:
Ik was haar type niet (kan me niet voorstellen :p
Ik zag er toch wat weerbaarder uit dan gewenst om me door een scam beet te laten nemen.
Heb haar het beste gewenst en ben weggegaan.
 
Ik ben ben bij haar geweest ergens begin dit jaar. Ontvangst op een locatie niet<->helemaal in Meppel.
Was wel lekker, je moet haar wel een beetje bij de les houden. Warhoofd en hoog energiek.
Superslank idd.
 
Ja klopt, dat is ze. Ze ontving in ieder geval wel in Meppel stad.
Ze heeft het nu weer aangepast en "zoekt van origine NL mannen" in de ad staan.
Ok, toegegeven... als vroege pensionado veel in de zon gezeten de laatste maanden, maar ben toch een NL manneke
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan