Nav de positieve recensies hier heb ik contact opgenomen met Sofie. Dat ging uiterst soepel, ondanks berichten van anderen hier. Ik kon eigenlijk direct langskomen, ze vraagt wel om een foto te delen zodat ze weet wie er interesse heeft. Voor mij geen probleem. De instructies om haar locatie te bereiken zijn duidelijk, en de buurt vormde voor mij geen enkel probleem. Bij binnenkomst trof ik de dame van de foto's, maar veel mooier, en op haar heels torende ze boven mij uit. Ze ging snel, gekleed op bed liggen en na ik mijn schoenen uit had, ik ook verder gekleed op bed. Beetje chitchatten en vervolgens zoenen en meer, wat ze graag toestaat langzaam onze kledingstukken verwijderd. Wat een zalige tepels, ze vind het zuigen daar aan heerlijk, ook het vingeren werd met gekreun ontvangen. Ze verwende ook mijn ballen en speelde met mijn sterretje. Vervolgens een condoom om mijn pik en wat een feestje, wat kan zij pijpen, teasen, blazen, wow! Uiteindelijk kroop ze op me en reed ze me klaar met de eerder beschreven bewegingen. Nog even lekker nagekletst. Ik vind Sofie heerlijk, ik heb genoten. Herhalingsgevaar, ja zeker!